VoIP infrastructuur

Het aantal VoIP-gebruikers groeit onder bedrijven omdat het handig is om internetverbindingen te gebruiken voor spraakverkeer. Het enige dat u nodig heeft, is een infrastructuur voor het uitvoeren van VoIP-verkeer. De exacte componenten van een succesvolle VoIP-infrastructuur zijn afhankelijk van wat u al heeft en uw eisen.

Wat is VoIP infrastructuur?

De VoIP-infrastructuur bestaat uit fysieke en softwarecomponenten die u nodig hebt om het voice-over-internetprotocol te laten functioneren. Een succesvolle VoIP-infrastructuur zorgt voor een feilloos transportsysteem voor spraakverkeer (of andere media) ongeacht de fysieke locatie.

De componenten van een spraaknetwerkinfrastructuur zijn

LiveAgent VoIP-providers

Hoe kan LiveAgent nuttig zijn?

Als desktopbasis van uw succesvolle VoIP-infrastructuur stelt LiveAgent u in staat om VoIP-services en tools te gebruiken die hand in hand gaan. Of u nu op zoek bent naar een desktop-, multichannel- of ticketoplossing, u kunt de VoIP-implementatie inzetten. Met een callcenteroplossing met een geautomatiseerd telefoonsysteem IVR kunt u bijvoorbeeld uw eigen kanaalverzoeken ontwerpen om inkomende oproepen door te verbinden naar de juiste afdeling, samen met automatische oproepdistributie, ACD om een groot aantal inkomende oproepen af te handelen, terugbelfunctie en onbeperkt opnemen van oproepen. Daarnaast kunt u uw klantenportalen ontwerpen, live chatten, een kennisbank hebben en geautomatiseerde bedrijfsoplossingen creëren die zijn aangepast aan uw behoeften.

Get the right call center features

VoIP Infrastructure is an essential component of any business communication system. Find out more about its benefits here!

Frequently asked questions

Hoe bouwt u uw VoIP-infrastructuur op?

Beslis wat u ervan wilt (of u internationale gesprekken moet voeren, inkomende of uitgaande gesprekken, enz.). Kijk wat je hebt aan hard- en software en welke aanpassingen er gedaan moeten worden voor de VoIP-implementatie. Controleer uw bandbreedte. Kies een VoIP-serviceprovider en volg hun instructies voor de software- en integratiebehoeften

Wat zijn belangrijke VoIP-integraties?

VoIP-integraties hebben veel voordelen en het belang ervan hangt af van uw behoeften. De belangrijkste zijn live chat, CRM en API.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.