Op zoek naar een Drift-alternatief?

Ontdek waarom LiveAgent het beste Drift-alternatief op de markt is.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Alternatives animation
Alternatives background

Op zoek naar een alternatief voor CallHub?

Bent u op zoek naar een alternatieve manier om met uw klanten te communiceren, hen te overtuigen uw product te kopen en hen ondersteuning te bieden?

LiveAgent is het juiste antwoord voor uw bedrijf. Ondersteuning bieden via email, razendsnelle live chat, sociale media, callcenter of kennisbank. LiveAgent heeft meer dan 175 functies, meer dan 40 integraties en een interface om u te helpen uw workflow te verbeteren. Lees verder voor meer informatie!

  • Best support for smart business, G2 badge
  • GetApp leader in cal tracking software badke 2025
  • Capterra shortlist badge for favorite help desk software 2025
  • Software Advice badge, Frontrunners, Help Desk category

Klantenservice gaat over relaties.
Help uw klanten met LiveAgent.

LiveAgent optimaliseert meerdere klantenservicekanalen in één en dezelfde software

Drift versus LiveAgent in een oogwenk

Functies Liveagent Drift
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing.
Drift biedt geen ticketing.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat.
Drift biedt Live Chat.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een callcenter.
Drift biedt geen callcenter.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
Drift biedt een selfserviceportaal.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
Drift biedt een Facebook-integratie.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
Drift biedt geen Twitter-integratie.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
Drift biedt een Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
Drift biedt geen Viber-integratie.
WhatsApp
WhatsApp-integraties met helpdesks stellen gebruikers in staat om alle WhatsApp-berichten binnen een ticketsysteem met meederder kanalen te beantwoorden en ze net als elk ander klantenondersteuningsticket te behandelen.
LiveAgent biedt een WhatsApp-integratie.
Drift biedt een WhatsApp-integratie.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank.
Drift biedt geen kennisbank.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt een klantenforum.
Drift biedt geen klantenforum.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels.
Drift biedt automatisering en regels.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies.
Drift biedt API-functies.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies.
Drift biedt geen IVR-functies.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken.
Drift biedt geen videogesprekken.
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
Drift biedt geen onbeperkte geschiedenis.
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
Drift biedt geen onbeperkte websites.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
Drift biedt onbeperkte chatknoppen.
Onbeperkte tickets/mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
Drift biedt onbeperkte tickets/mails.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
Drift biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
Drift biedt geen onbeperkte 24/7 ondersteuning.
Persoon die tussen twee oplossingen aan het kiezen is

Een sterk alternatief voor Drift

Geef uw klantenondersteuning een andere oplossing en bied uw klanten meer opties als het gaat om communicatie tussen u en hen.

Bovendien krijgt u alles wat u nodig hebt in één pakket. U hoeft niet te betalen voor afzonderlijke tools. Met onze abonnementen kun je precies degene kiezen die u nodig hebt en deze volledig benutten.

De snelste live chatwidget

Live chat is een essentieel hulpmiddel als het gaat om het bieden van klantenondersteuning. Omdat het om directe communicatie gaat, moet snelheid een topprioriteit zijn.

LiveAgent heeft de snelste live chatwidget op de markt, met chatweergavesnelheden van 2,5 seconden. Sneller kan u het niet krijgen. Laat de kijkers van uw pagina niet wachten en verander ze in betalende klanten.

De snelste live chat op de markt

3 redenen waarom bedrijven overstappen op LiveAgent

Rijk aan functies

Meer dan 175 functies om uw werk gemakkelijker en leuker te maken.

Betaalbare prijzen

LiveAgent pakt uit voor een betaalbare prijs. Kies een van onze drie betalende abonnementen of kies afzonderlijke functies om uw helpdesk aan te passen.

Verhoogde productiviteit

Verminder de werktijd van uw vertegenwoordigers en los meer vragen van klanten op dankzij onze algemene inbox.

Geef meer klantenondersteuning voor minder geld

Alles voor één enkele prijs

Het is niet nodig om email, live chat of andere functies afzonderlijk te kopen. U kunt alles in één pakket krijgen met een geweldig prijskaartje. Kies een van de drie betaalde abonnementen van LiveAgent die boordevol tools, functies en integraties zitten om uw workflow gemakkelijker te maken.

Als u dat echt wilt, kunt u afzonderlijke functies kopen om iets extra’s aan uw abonnement toe te voegen en betere ondersteuning te bieden.

Klaar om over te stappen?

Bied uw medewerkers de ultieme oplossing voor ondersteuning.

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO’s in 2020. Blijf dichter bij uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.

Klaar om over te schakelen naar LiveAgent

Bespaar meer met LiveAgent

Ontdek waarom bedrijven zijn overgestapt op LiveAgent

Wilt u ons vergelijken met andere live chatsoftware?

Benieuwd hoe we het doen ten opzichte van andere populaire live chatoplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben.

Related Articles to Drift alternatief
Een gratis chatclient is software die zich op een computer bevindt. Het wordt gebruikt voor het afhandelen van instant messaging. Het is volledig gratis voor elke gebruiker. Klik hier voor meer.

Gratis chatclient

Een gratis chatclient is software die zich op een computer bevindt. Het wordt gebruikt voor het afhandelen van instant messaging. Het is volledig gratis voor elke gebruiker. Klik hier voor meer.

Een gehost callcenter is een softwareoplossing die inkomende en uitgaande oproepen afhandelt, evenals IVR-interacties via één enkel systeem.

Gehost callcenter

Ontdek de voordelen van een gehost callcenter met LiveAgent. Deze kostenefficiënte, webgebaseerde oplossing biedt verbeterde klanttevredenheid, snellere oplostijden, en grote kostenbesparingen. Profiteer van flexibiliteit en geavanceerde functies zoals IVR-technologie en onbeperkte gespreksopnamen. Start vandaag nog uw gratis account en optimaliseer uw telefonische ondersteuning!

Elk ticket heeft zijn eigen leven. Opgelost, open, nieuw, etc. Wanneer er een specifiek ticket is dat een specifieke zorg nodig heeft, kan de status worden aangepast.

Aangepaste status

Ontdek hoe aangepaste statussen in LiveAgent uw klantenservice kunnen optimaliseren. Pas ticketstatussen aan uw bedrijfsprocessen aan voor nauwkeurigere ondersteuning. Start vandaag nog uw gratis proefperiode zonder verplichtingen!

Alle interacties die klanten hebben met een bedrijf en zijn diensten en producten worden klantenervaring genoemd. Meer informatie over klantenervaring.

Klantenervaring

Verbeter uw klantenervaring met LiveAgent! Ontdek hoe krachtige klantenservice-software klanttevredenheid en loyaliteit verhoogt.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x