Voeg hier uw koptekst toe

LiveAgent optimaliseert meerdere klantenservicekanalen in één en dezelfde software

Hoofdblok met proefformulier (met achtergrond)

Hier kunt u een standaardtekst (alinea) met links gebruiken. Als u vette, cursieve of genummerde lijsten wilt gebruiken, kunt u dat doen.

Onder dit blok kunt u knoppen toevoegen met behulp van het HTML-blok, client logo’s via een korte code, of Veelgestelde vragen met schema.org.

Ga voor meer belangrijke informatie naar onze github.com.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Blok met horizontale tabbladen

Hier kunt u een standaardtekst (alinea) met links gebruiken. Als u vet of cursief moet gebruiken, kunt u dat doen.

Prijzen - twee pakketten (zonder achtergrond)

Hier kunt u een standaardtekst (alinea) met links gebruiken. Als u vetgedrukte, cursieve of genummerde lijsten met opsommingstekens wilt gebruiken, kunt u dat doen.

Onder dit blok kunt u knoppen toevoegen met behulp van het HTML-blok.

Package Name

Naam pakket

Quisque eget urna blandit, porta arcu in, tincidunt.

10 /maand
Package Name

Naam pakket

Quisque eget urna blandit, porta arcu in, tincidunt.

10 /maand

Alles-in-één callcenteroplossing voor kleine bedrijven en grote organisaties

Verbind al uw sociale media-accounts met onze contactcentersoftware om de productiviteit van uw medewerkers te verbeteren en de gegevens van uw klanten te beveiligen. De helpdesksoftware van LiveAgent kan worden geïntegreerd met Instagram, Twitter, Facebook, Facebook Messenger en Viber.

De helpdesksoftware van LiveAgent beschikt over de snelste live chatwidget op de markt. Zet websitebezoekers binnen enkele seconden om in klanten. Neem proactief contact op, bied persoonlijke en deskundige hulp en geniet van verbeterde klantentevredenheid terwijl u meer omzet genereert.

Stroomlijn alle vragen van klanten naar een gecentraliseerde vertegenwoordigersdesktop met meerdere kanalen met onze ticketingsoftware. Wijs tickets toe aan verschillende afdelingen en vertegenwoordigers en organiseer elke zoekopdracht op basis van tags, prioriteit of ontvangen datum. Bekijk het probleemoplossingstraject van elke klant van begin tot einde, via verschillende ondersteuningskanalen en in een contextrijk formaat met onze hybride ticketstroom.

Creëer en styliseer uw eigen kennisbank met behulp van onze WYSIWYG-editor (What You See Is What You Get). Verbeter de klantentevredenheid door uw klanten zelfhulpmiddelen te bieden zoals artikels met instructies, veelgestelde vragen of gemeenschapsforums.

Related Articles to Overzicht bestemmingspagina voor PPC
Kom meer te weten over de gratis proefversie Begrijp diepgaand met uitleg van professionals.

Gratis proefperiode

Kom meer te weten over de gratis proefversie Begrijp diepgaand met uitleg van professionals.

Een gratis chatclient is software die zich op een computer bevindt. Het wordt gebruikt voor het afhandelen van instant messaging. Het is volledig gratis voor elke gebruiker. Klik hier voor meer.

Gratis chatclient

Een gratis chatclient is software die zich op een computer bevindt. Het wordt gebruikt voor het afhandelen van instant messaging. Het is volledig gratis voor elke gebruiker. Klik hier voor meer.

Ticketbereik definieert wat uw vertegenwoordiger kan zien en wat niet. Deze tool beheert de toegang tot alle informatie. Welke vertegenwoordiger krijgt welke informatie te zien.

Bereik vertegenwoordigersticket

Ontdek hoe de 'Bereik vertegenwoordigersticket' functie in LiveAgent helpt bij het beheer van tickettoegang voor vertegenwoordigers, afhankelijk van bedrijfsgrootte en afdeling. Verbeter uw klantenservice met geavanceerde tools en start een gratis proefperiode zonder verplichtingen. Beheerders kunnen eenvoudig de toegang tot afdelingen beheren, waardoor de efficiëntie en klanttevredenheid toenemen. Bezoek nu voor meer informatie!

Een ondersteuningsticket beschrijft een interactie tussen klanten en klantenservicevertegenwoordigers. Het is een inkomende vraag over een bedrijf, hun product of dienst.

Ondersteuningsticket

Ontdek wat een ondersteuningsticket is en hoe het uw klantenservice kan verbeteren. Leer over de voordelen, beste praktijken en hoe LiveAgent uw ondersteuning naar een hoger niveau tilt met geavanceerde automatisering en integraties. Verbeter communicatie en efficiëntie met een gecentraliseerde inbox. Bezoek nu!

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x