Op zoek naar een alternatief voor HelpSpot?

Ontdek waarom LiveAgent het beste HelpSpot-alternatief op de markt is.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenondersteuning
  • ✓ Geen krediekaart nodig
  • ✓ Elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hebt u genoeg van uw helpdesksoftware?

Ga verder dan de verwachtingen van de klant en bied de beste klantenservice via alle populaire communicatiekanalen. LiveAgent verenigt emails, live chat, sociale media, callcenter en klantenportaal tot één handige plek waar u klantengesprekken kunt voeren.

Het leveren van klantenservice van wereldklasse hoeft niet duur te zijn. LiveAgent biedt betaalbare betaalde abonnementen die geschikt zijn voor de meeste bedrijven. Blijf lezen om meer te weten te komen of geniet van de LiveAgent ervaring met onze gratis proefperiode van 14 dagen.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Bespaar meer met LiveAgent

HelpSpot versus LiveAgent in één oogopslag

Functies Liveagent HelpSpot
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
HelpSpot biedt ticketing in abonnement voor ongeveer €41,5/maand .
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt een callcenter.
HelpSpot biedt geen callcenter.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een callcenter.
HelpSpot biedt geen callcenter.
Selfservice
A feature that enables you to build a customer portal that your customers can register for to access their past tickets and knowledge base content.
LiveAgent offers Self-Service portal in Ticket plan for $15/agent/month.
HelpSpot offers Self-Service portal in plan for around $41.5/month.
Facebook
A Facebook integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Facebook integration.
HelpSpot doesn't offer a Facebook integration.
Twitter
A Twitter integration that fetches all mentions and comments and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer Tweets directly from the software.
LiveAgent offers a Twitter integration.
HelpSpot doesn't offer a Twitter integration.
Instagram
An Instagram integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers an Instagram integration.
HelpSpot doesn't offer an Instagram integration.
Viber
A Viber integration that fetches all messages and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer and broadcast Viber messages directly from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Viber integration.
HelpSpot doesn't offer a Viber integration.
Knowledge Base
A knowledge repository that contains essential information, including troubleshooting guides, FAQs, and how-to-articles.
LiveAgent offers knowledge base in Ticket plan for $15/agent/month.
HelpSpot offers knowledge base in plan for around $41.5/month.
Customer Forum
An online discussion board for your customers that's located directly within your knowledge base.
LiveAgent offers customer forum in Ticket plan for $15/agent/month.
HelpSpot offers customer forum in plan for around $41.5/month.
Automation and Rules
Workflows that you can automate to eliminate repetitive tasks.
LiveAgent offers automation and rules in Ticket plan for $15/agent/month.
HelpSpot offers automation and rules in plan for around $41.5/month.
API
A set of functions that allow different applications to work together.
LiveAgent offers API functions in Ticket plan for $15/agent/month.
HelpSpot offers API functions in plan for around $41.5/month.
Interactive Voice Response (IVR)
A technology that allows incoming callers to navigate a phone system before talking to a human operator.
LiveAgent offers IVR features.
HelpSpot doesn't offer IVR features.
Video Calls
A call that contains video, similar to Skype, Zoom, or Facetime calls.
LiveAgent offers video calls.
HelpSpot doesn't offer video calls.
Unlimited History
Tickets don't expire or delete-- you can view them at any time.
LiveAgent offers unlimited history in Ticket plan for $15/agent/month.
HelpSpot offers unlimited history in plan for around $41.5/month
Unlimited Websites
You can use the software on an unlimited number of websites.
LiveAgent offers unlimited websites in Ticket plan for $15/agent/month.
HelpSpot offers unlimited websites in plan for around $41.5/month.
Unlimited Chat Buttons
You can place an unlimited number of chat buttons on your websites.
LiveAgent offers unlimited chat buttons.
HelpSpot doesn't offer unlimited chat buttons.
Unlimited Tickets/Mails
You can receive an unlimited number of emails and tickets.
LiveAgent offers unlimited tickets/mails in Ticket plan for $15/agent/month.
HelpSpot offer unlimited tickets/mails in plan for around $41.5/month.
Unlimited Call Recording
Record every call that’s made or received and playback the recording at any time.
LiveAgent offers unlimited call recording.
HelpSpot doesn't offer unlimited call recording.
Unlimited 24/7 Support
Customer support is offered 24/7 without limiting the number of queries you can submit.
LiveAgent offers unlimited 24/7 support in Ticket plan for $15/agent/month.
HelpSpot offers unlimited 24/7 support in plan for around $41.5/month.
Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Algemene inbox die elk kanaal afhandelt

Krachtige klantenservicesoftware zou u moeten helpen klantenservice te bieden via elk kanaal dat uw klanten gebruiken. Daarom dekt LiveAgent elk belangrijk kanaal, inclusief emailticketing, live chat, callcenter met Viber, klantenportaal en sociale mediaFacebook, Twitter en Instagram.

Beheer alle vragen van klantenondersteuning vanaf één en dezelfde plaats

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Download de snelste live chatwidget

Chatgesprekken zijn een snelle en gemakkelijke manier om uw klanten u te laten bereiken vanaf uw website. Los problemen sneller op met de snelste widget op de markt, met door de chat weergegeven snelheden van 2,5 seconden.

Het wordt ook ondersteund door een aantal geavanceerde functies, zoals realtime typweergave, proactieve chatuitnodigingen en aangepaste chatknoppen. Probeer het eens en ontdek waarom onze klanten er dol op zijn.

Chat window docking feature in Live chat software - LiveAgent

De juiste tool om klantentevredenheid te bieden

Create a filter in Customer service software - LiveAgent

Stel uw eigen werkflowregels in met onze functies

Geavanceerde automatiseringsfuncties en filtering maken deel uit van onze configureerbare klantenserviceoplossing. Elke tool wordt ondersteund door een reeks functies die uw workflows gemakkelijker maken en u wat ademruimte bieden wanneer u het nodig hebt.

Bekijk de volledige lijst met LiveAgent functies en ontdek meer over onze betrouwbare en betaalbare helpdesksoftware.

Baanbrekende software

Wist u dat?

LiveAgent, opgericht in 2006, was de eerste oplossing op de markt die livechat- en helpdeskmogelijkheden bood. Vanaf 2022 is LiveAgent de best beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdeskoplossing op de markt, die meer dan 150 miljoen gebruikers en 40.000 bedrijven wereldwijd bedient. Hiermee kunt u altijd in contact blijven met uw publiek dankzij de beste software voor sociale klantenservice.

30%

Genereer meer omzet

Creëer gedenkwaardige klantenervaringen die de omzet verhogen.

97%

Verbeter tevredenheid

Verras uw klanten met razendsnelle reacties.

16 tijden;

Verhoog de klantenwaarde

Maak meer omzet door uw klanten trouw te houden aan uw merk.

Laat ons uw geweldige klantenservice tonen

We houden LiveAgent-gebruikers tevreden en beantwoorden alle vragen of vragen zo snel mogelijk. Dit is allemaal mogelijk dankzij onze 24/7 klantenondersteuning. Stuur ons een bericht of neem telefonisch contact met ons op wanneer u ons nodig heeft om u te helpen. Lees getuigenissen en ontdek waarom onze klanten zijn overgestapt op LiveAgent vanuit andere helpdeskoplossingen.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Het is een genoegen om een ​​geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% verbeterd.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.

Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Bent u klaar om het uit te proberen?

Bekijk onze betaalbare abonnementen die geschikt zijn voor bedrijven van de meeste groottes. Bekijk onze tourvideo om de volledige ervaring van LiveAgent te ervaren of start onze gratis proefperiode van 14 dagen en begin vandaag met het bieden van geweldige klantenservice! Geen kredietkaartgegevens vereist en geen verplichtingen.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to HelpSpot alternatief
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Bekijk de voordelen van LiveAgent en ga er binnen 5 minuten mee aan de slag.

MoeiteloosHelpdesksoftware

LiveAgent biedt een alles-in-één oplossing voor klantenservice met meerdere kanalen en integraties. Start nu met een gratis proefperiode!

Bekijk de beste callcentervergelijking voor 2023 op basis van prijs, functies, functionaliteit en klantenrecensies van Captterra, G2 en meer!

Alternatief voor callcenter voor verkoop en ondersteuning

Ontdek de voordelen van een aanpasbare kennisbank met branding voor bedrijven. LiveAgent biedt klantenservice software en alternatieven voor Kustomer en Intercom.

Answer Delivery Status Indicator

The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.

LiveAgent is volledige servicedesk software met tal van functies die gebruik maakt van een ticketing systeem om al uw servicedeskprocessen te combineren.

Nederlandse servicedesk software voor een betere klantenervaring

LiveAgent's servicedesk software integrates all customer communication channels into one, making it easier to manage and better serve your customers.

Een goede klantenservice begint met het vergelijken van specifieke helpdesksoftware. Probeer LiveAgent met een gratis proefperiode van 14 dagen. Bouw relaties op, verhoog de verkoop.

Alternatieven voor helpdesksoftware vergelijken?

Vergelijk de beste live chatalternatieven, selfservice en callcenteroplossingen op Capterra op basis van beoordelingen, prijs en functionaliteit. Ontdek uw perfecte oplossing.

Liveagent biedt meer dan 175 handige functies, live chat, emailintegratie, callcenterondersteuning. Met live chat kunnen uw klanten u direct vanuit uw website bereiken.

Op zoek naar een Alternatief voor Birdseed?

LiveAgent biedt betaalbare abonnementen met verschillende tools en functies voor klantenservice. Ontdek waarom het de beste helpdesk software is.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo