Op zoek naar een Pure Chat-alternatief?

Ontdek waarom LiveAgent het beste Pure Chat-alternatief op de markt is.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ Klantenservice 24/7
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hebt u genoeg van uw helpdesksoftware?

Wilt u meer dan alleen een live chat voor uw klantenondersteuning? Het websitechatsysteem van LiveAgent is de juiste keuze voor uw bedrijf.

Geef uw klanten meer opties als het gaat om contact opnemen met uw bedrijf. LiveAgent biedt emailondersteuning, live chat, sociale media, callcenter en een kennisbank. Zo gebruikt u werkelijk alle communicatiekanalen. Een betrouwbaar ticketsysteem organiseert uw communicatie logisch, zodat u zich kunt concentreren op het belangrijkste: uw klanten helpen.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Bespaar meer met LiveAgent

3 Redenen waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

Betaalbaarder

Bespaar geld! LiveAgent is kosteneffectiever in vergelijking met andere helpdeskoplossingen.

Rijk aan functies

Met meer dan 175 helpdeskfuncties wordt het bieden van ondersteuning een fluitje van een cent.

Verbeterde tevredenheid

LiveAgent verhoogt de klantentevredenheid en verbetert de conversieratio.

Pure Chat versus LiveAgent in een oogwenk

Functies Liveagent Pure Chat
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing.
Pure Chat biedt geen ticketing.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat.
Pure Chat biedt Live Chat.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een callcenter.
Pure Chat biedt geen callcenter.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
Pure Chat biedt geen selfserviceportaal.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
Pure Chat biedt geen Facebook-integratie.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
Pure Chat biedt geen Twitter-integratie.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
Pure Chat biedt geen Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
Pure Chat biedt geen Viber-integratie.
WhatsApp
Dankzij WhatsApp-integraties met helpdesks kunnen gebruikers alle WhatsApp-berichten beantwoorden binnen een ticketsysteem met meerdere kanalen, en deze net zo behandelen als elk ander klantenondersteuningsticket.
LiveAgent biedt een WhatsApp-integratie.
Pure Chat biedt geen WhatsApp-integratie.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank.
Pure Chat biedt geen kennisbank.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt een klantenforum.
Pure Chat biedt geen klantenforum.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels.
Pure Chat biedt geen automatisering en regels.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Pure Chat biedt API-functies in abonnement voor €49/maand.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies.
Pure Chat biedt geen IVR-functies.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken.
Pure Chat biedt geen videogesprekken.
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Pure Chat biedt onbeperkte geschiedenis in abonnement voor €49/maand.
Onbeperkte Websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Pure Chat biedt onbeperkte websites in abonnement voor €99/maand.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
Pure Chat biedt geen onbeperkte websites.
Onbeperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mail in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Pure Chat biedt onbeperkte tickets/mails in abonnement voor €49/maand.
Onbeperkte gespeksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
Pure Chat biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in het ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
Pure Chat biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
app installation - illustration

Een krachtig alternatief voor Pure Chat

Live chat is nog maar het begin van succesvolle helpdesk software zoals LiveAgent. Volg eenvoudig verschillende communicatiekanalen op met een betrouwbaar ticketsysteem. Een ticketsysteem houdt alles bij en verandert uw communicatie in tickets zodat u niets hoeft te missen.

Naast alle handige tools zoals email, live chat, sociale media, callcenter en kennisbank, heeft LiveAgent ook meer dan 175 functies en meer dan 40 integraties.

De snelste live chat

Live chat is een geweldige tool om snel en efficiënt klantenondersteuning te bieden. Daarom moet u live chatwidget zo snel mogelijk zijn.

LiveAgent heeft de snelste live chatwidget op de markt met een chatsnelheid van 2,5 seconden. Bereik en beantwoord uw klanten razendsnel!

Watch the website loading time
Savings illustration

Ontvang meer voor minder

Ja, u kunt alles krijgen wat we hebben opgesomd voor minder dan u denkt. LiveAgent biedt drie geweldige betalende abonnementen boordevol handige tools, functies en integraties om uw helpdesk te helpen. Geweldige klantenservice hoeft uw budget niet te verpesten.

Bekijk onze abonnementen voor meer informatie!

Ontdek waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

man and woman winners-illustration

Op zoek naar betere helpdesk software?

LiveAgent is de meest beoordeelde en best beoordeelde helpdesksoftware voor het MKB in 2023. Blijf dichter bij uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.

Vergelijk ons ​​met andere chatoplossingen

Benieuwd hoe we het doen ten opzichte van andere populaire helpdeskoplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben.

Related Articles to Pure chat alternatief
Bekijk de beste callcentervergelijking voor 2024 op basis van prijs, functies, functionaliteit en klantbeoordelingen van Captterra, G2 en meer!

Alternatief voor callcenter voor verkoop en ondersteuning

LiveAgent is een kosteneffectieve oplossing voor het beheren van ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen, zoals e-mail en telefoonintegratie. Het verbetert de klantenservice en verhoogt de klantentevredenheid.

Chatuitnodigingen zijn essentieel voor klantenbetrokkenheid en verkoopconversies. LiveAgent biedt een uitgebreide handleiding voor het maken en instellen van chatuitnodigingen. Profiteer van gepersonaliseerde ondersteuning en verbeter de gebruikerservaring.

Hoe maakt u chatuitnodigingen in LiveAgent

Chatuitnodigingen zijn essentieel voor klantenbetrokkenheid en verkoopconversies. LiveAgent biedt een uitgebreide handleiding voor het maken en instellen van chatuitnodigingen. Profiteer van gepersonaliseerde ondersteuning en verbeter de gebruikerservaring.

LiveAgent is een Hiver-alternatief dat meerdere emailinboxen en meerdere communicatiekanalen aankan. Meer informatie over LiveAgent.

Op zoek naar een Hiver-alternatief?

LiveAgent wordt geprezen om zijn vermogen om de klantenservice te verbeteren en de verkoop te verhogen. Klanten ervaren een verbeterde responstijd en een hogere klanttevredenheid. Het wordt beschouwd als een betaalbare en effectieve oplossing.

Schakel over van Hesk naar LiveAgent en krijg een ticketsysteem met meerdere kanalen dat sociale media afhandelt en een supersnelle live chatwidget.

Op zoek naar een Hesk-alternatief?

Profiteer van aanpasbare branding en collecteer feedback van klanten via een selfserviceportaal met notities en forums. Verbeter uw bedrijf en los problemen op.

Wilt u migreren van Helpshift naar een andere software voor klantenservice? Bekijk LiveAgent en ontdek of dit de juiste keuze voor u is.

Bent u op zoek naar een Helpshift-alternatief?

LiveAgent wordt geprezen door verschillende gebruikers voor het verbeteren van klantenservice, responstijd en verkoopverhoging.

De beste live chat alternatieven bevatten een specifieke set functies die u klaarstomen voor succes. Ontdek wat ze vandaag zijn!

Ontdek het beste alternatief voor livechat

Met LiveAgent kunnen bedrijven hun klantenservice verbeteren door middel van efficiëntere ondersteuning via verschillende kanalen. Het is een kosteneffectieve oplossing die klantentevredenheid en verkoop verhoogt.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x