Wilt u uw klantenbetrokkenheid verbeteren en ondersteuning bieden? Probeer LiveAgent vandaag nog! LiveAgent biedt meer dan 175 handige functies, live chat, integratie voor email, callcenterondersteuning en nog veel meer om u de beste tools voor uw bedrijf te bieden.
Overstappen is eenvoudig! We bieden een begeleide migratie van Birdseed naar LiveAgent die al uw gegevens zal importeren. Het is gratis en het duurt slechts 5 minuten.
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Functies | Liveagent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig.
|
Birdseed
|
---|---|---|
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
|
LiveAgent biedt ticketing.
|
Birdseed biedt geen ticketing.
|
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
|
LiveAgent biedt Live Chat in Ticket+Chat-abonnement voor €29/gebruiker/maand.
|
Birdseed biedt Live Chat in een abonnement voor €39/maand.
|
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
|
LiveAgent biedt een callcenter.
|
Birdseed biedt geen callcenter.
|
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
|
LiveAgent biedt een Selfserviceportaal in een Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
Birdseed biedt een selfserviceportaal in een abonnement voor €39/maand.
|
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
|
Birdseed biedt geen Facebook-integratie.
|
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
|
Birdseed biedt geen Twitter-integratie.
|
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
|
Birdseed biedt geen Instagram-integratie.
|
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
|
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
|
Birdseed biedt geen Viber-integratie..
|
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
|
LiveAgent biedt een kennisbank in een Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
Birdseed biedt een kennisbank in een abonnement voor €39/maand.
|
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
|
LiveAgent biedt een klantenforum.
|
Birdseed biedt geen klantenforum.
|
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
|
LiveAgent biedt automatisering en regels.
|
Birdseed biedt geen automatisering en regels.
|
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
|
LiveAgent biedt API-functies.
|
Birdseed biedt geen API-functies.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
|
LiveAgent biedt IVR-functies.
|
Birdseed biedt geen IVR-functies.
|
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
|
LiveAgent biedt videogesprekken in een all-inclusive abonnement voor €49/medewerker/maand.
|
Birdseed biedt videogesprekken in een abonnement voor €99/maand.
|
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis in een Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
Birdseed biedt onbeperkte geschiedenis in een abonnement voor €39/maand.
|
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte websites in een Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand .
|
Birdseed biedt onbeperkte websites in een abonnement voor €39/maand.
|
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
|
Birdseed biedt geen onbeperkte tickets/mails.
|
Onbeperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
|
Birdseed biedt geen onbeperkte tickets/mails.
|
Onbeperkte gespreksopnames.
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
|
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
|
Birdseed biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
|
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
Birdseed biedt geen onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
Onze live chatwidget is de snelste op de markt met chatsnelheden van minder dan 2,5 seconden. Bied klantenondersteuning met de snelheid van het licht.
LiveAgent bevat meer dan 175 geavanceerde functies om uw workflow gemakkelijker, aangenamer en efficiënter te maken. Concentreer u op de belangrijkste taken.
LiveAgent verhoogt de klantentevredenheid en verbetert de conversieratio. Klanten waarderen snelle en duidelijke klantenservice. Concentreer u daarop met LiveAgent.
LiveAgent biedt u verschillende manieren om in één software te communiceren met uw klanten. Dit omvat email, live chat, callcenter, ondersteuning voor sociale media (Facebook, Instagram en Twitter) en kennisbank. Bovendien kunt u over een onbeperkt aantal vertegenwoordigers beschikken om klanten af te handelen en meer dan 175 handige functies om uw workflow te verbeteren.
Toegang tot zoveel opties en functies hoeft u niet veel geld te kosten. LiveAgent biedt u drie betalende abonnementen die uw bedrijfsbudget niet verpesten.
LiveAgent heeft de snelste live chatwidget op de markt met chatsnelheden van slechts 2,5 seconden. U kunt de resultaten en vergelijking hier bekijken.
Met live chat kunnen uw klanten u rechtstreeks vanuit uw website bereiken. Als u van een bezoeker een betalende klant wilt maken, is live chat een onmisbare functie voor uw website.
“Het is zo rijk aan functies en verslaat mijn 5-jarige Zendesk-abonnement. Dus ben ik overgestapt. Zeer goede waarde voor mij als eigenaar van een klein bedrijf.” Albert
Ik heb Zendesk voor het eerst uitgeprobeerd, maar na urenlang configureren en het prijsmodel begrijpen, realiseerde ik me dat het niets voor mij was. In plaats daarvan ben ik LiveAgent gaan gebruiken en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben. Het systeem heeft precies de juiste hoeveelheid configuratie gekregen die ik wil en ik heb nog niets gevonden dat niet mogelijk is. De ondersteuning zelf is geweldig en beantwoord uw vragen meestal binnen een paar minuten.” Erik
“We zijn van ZenDesk overgestapt naar LiveAgent… en zouden niet meer teruggaan… Het is een ongelooflijk betaalbare prijs en een altijd behulpzaam ondersteuningsteam dat ons 24 uur op 7 helpt. Ten tweede heeft het geavanceerde automatiseringsniveau onze behoefte aan Zapier omdat er veel integraties zijn. Bovendien geven ze ook zoveel alias-emails om dat ook heel gemakkelijk te verbinden. ” Aaron
“Wij en onze klanten hadden constant problemen met ZenDesk, maar na verschillende opties te hebben bekeken, kozen we voor LiveAgent op basis van gebruikersrecensies en de prijs.” Adam
“Ik heb jarenlang ZenDesk gebruikt en ik was deze ‘ticket-achtige’ emails zat en dat ik geen bestanden aan mijn emails kan toevoegen, alleen links kan verzenden. Wat ik leuk vind aan LiveAgent: het verzendt emails (geen tickets), ik kan bestanden toevoegen, de stroom van emails gemakkelijker organiseren dan in ZenDesk, chatten en emails beheren vanuit hetzelfde venster. LiveAgent ondersteunt ook spreadsheets in zijn emails en heeft een geweldig ondersteuningsteam.” Vlad
“We zijn overgestapt op dit systeem na vele jaren ZenDesk te hebben gebruikt. De functionaliteit is geweldig: contactformulieren, live chat, databank, integratie met sociale netwerken – alles in één service en al deze modules zijn goed doordacht en communiceren competent met elkaar. Ik vond het prettig dat de service stabiel werkt, zelfs op mobiele platforms (na ZenDesk is dit een enorm pluspunt voor ons).” Olga
“Verschillende oplossingen geprobeerd, waaronder Zendesk, Freshdesk en meer. Toen LiveAgent gevonden. Geweldige tool, goede prijs-kwaliteitverhouding, gebruiksgemak, geweldige ondersteuning en hulp bij implementatie. En nu, na enkele jaren van gebruik, is het nog steeds de beste keuze voor ondersteuningstool die we hadden kunnen doen.” Michal
“Ik heb eerder veel andere helpdesksystemen gebruikt, zoals LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com en dergelijke. LiveAgent heeft ze op alle mogelijke manieren verslagen vanwege de prijsstelling, functies, klantenondersteuning en mobiele functies.” Harrison
Het verkrijgen van alle ongelooflijke tools, functies en integraties hoeft uw budget niet te verpesten. LiveAgent biedt betaalbare abonnementen voor elk bedrijf die verschillende combinaties van tools en functies bieden voor uw klantenservice.
Waarom niet vandaag nog overschakelen naar LiveAgent? U ontvangt een proefperiode van 14 dagen die alles wat we te bieden hebben bevat zodat u kunt ontdekken waarom LiveAgent zo geweldig is.
LiveAgent is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2020. Houd nauwer contact met uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!
LiveAgent is een uitstekend alternatief voor Birdseed als u op zoek bent naar meer klantgerichte functies. Het is complexe helpdesksoftware met meer dan 180 functies die de dagelijkse activiteiten van uw klantenserviceafdeling kunnen verbeteren.
De voordelen van LiveAgent zijn onder meer een efficiënte werkflow, verbeterde klantentevredenheid, klantenervaring en een lager klantenverloop.
LiveAgent verzamelt klantencommunicatie van meerdere platforms in één interface. Als resultaat kunnen de vertegenwoordigers alle vragen van sociale media, live chat, email en meer effectief afhandelen.
Op zoek naar een Gorgias-alternatief?
LiveAgent wordt geprezen door verschillende bedrijven voor de efficiëntere ondersteuning die het biedt aan klanten. Het is gebruiksvriendelijk, betrouwbaar en redelijk geprijsd. Het stelt vertegenwoordigers in staat om beter, sneller en nauwkeuriger ondersteuning te bieden en heeft geholpen de klantentevredenheid en verkoop te verhogen. Het biedt onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. LiveAgent wordt aanbevolen als een geweldige tool om met klanten te communiceren.
Op zoek naar een alternatief voor HelpSpot?
De tekst benadrukt het belang van klantentrouw en het verhogen van de klantenwaarde voor meer omzet. Het bedrijf LiveAgent biedt 24/7 klantenondersteuning en krijgt positieve feedback van klanten. Een getuigenis van Marietta Corporation wordt genoemd als aanbeveling voor het product.
Op zoek naar een Vooralternatief?
Live chat is een handige tool voor vertegenwoordigers om snel te communiceren met klanten. LiveAgent biedt de snelste live chat op de markt, met chatsnelheden van 2,5 seconden. Bovendien biedt het meer dan 175 handige functies om uw workflow gemakkelijker te maken. Bedrijven stappen over op LiveAgent vanwege verbeterde klanttevredenheid, verlaagde werktijd en verhoogde productiviteit.
Op zoek naar een Tawk-alternatief?
LiveAgent en Tawk bieden beide een klantenforum en API-functies aan, maar LiveAgent heeft ook automatisering en regels, IVR-functies, videogesprekken en onbeperkte gespreksopnames. Beide hebben onbeperkte geschiedenis, websites, chatknoppen, tickets/mails en 24/7 ondersteuning. Beide bieden ticketing, live chat en een callcenter aan, maar alleen LiveAgent biedt een selfserviceportaal en integraties met Facebook, Twitter, Instagram en Viber. LiveAgent lijkt dus meer functies te hebben dan Tawk.
Op zoek naar Gebruiksvriendelijk alternatief?
LiveAgent wordt door veel bedrijven geprezen als de beste klantenservice-oplossing op de markt vanwege de gebruiksvriendelijke interface en vele functionaliteiten zoals email-, sociale media- en telefoonintegratie. Het helpt bedrijven om de klantentevredenheid te verbeteren, sales te verhogen en de responstijd met wel 60% te verbeteren. Het ondersteuningsteam staat altijd klaar om snel te reageren met snelle oplossingen en het categoriseren van tickets. Bedrijven zoals eFortuna, TrustPay en Nay hebben al positieve ervaringen met LiveAgent.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar