We hebben een set sjablonen voor eerste contact voor callcentra gemaakt om u te helpen uw klanten de best mogelijke ervaring via de telefoon te bieden. Voel u vrij om ze te kopiëren en woord voor woord te gebruiken of ze aan te passen aan uw behoeften en ze in een ander formaat te gebruiken.
Idealiter zouden uw vertegenwoordigers moeten proberen de vragen van klanten meteen te beantwoorden. In werkelijkheid kunnen vertegenwoordigers het echter een uitdaging vinden om elk probleem bij de eerste poging op te lossen. Onthoud dat elke interactie waarde moet opleveren en het idee moet versterken dat uw bedrijf het belang van de klant voor ogen heeft.
Er zijn geen specifieke woorden, maar elk eerste gesprek moet bepaalde elementen bevatten. Deze elementen kunnen begroetingen, de naam en achternaam van de vertegenwoordiger, de naam van het bedrijf en de afdeling of het team waarvan de vertegenwoordiger deel uitmaakt, zijn. Elk eerste contactgesprek moet er ook voor zorgen dat de klant zich gehoord en verzorgd voelt. Daarom moeten dergelijke gesprekken vriendelijke woorden en empathische uitspraken bevatten.
Het is niet eenvoudig om in te schatten hoe lang een eerste gesprek zou moeten duren. Telefoongesprekken in het callcenter mogen echter niet te lang duren. Vertegenwoordigers moeten klanten helpen een probleem op een snelle en logische manier te melden. Vervolgens is het aan de vertegenwoordiger om de klant te informeren over al zijn beschikbare oplossingsopties en te proberen de meest efficiënte te kiezen.
Ontvang als eerste exclusieve aanbiedingen en het laatste nieuws over onze producten en diensten rechtstreeks in je mailbox.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .