Verzamel getuigenissen en beoordelingen van klanten om uw online reputatie te verbeteren en meer verkopen te stimuleren. Leer hoe u om getuigenissen kunt vragen en ontdek waarom ze zo belangrijk zijn voor het beïnvloeden van potentiële klanten om zaken met u te doen.
Aangezien de consumenten van tegenwoordig minder geneigd zijn om traditionele marketing en reclame te vertrouwen, is het verzamelen van getuigenissen en beoordelingen van klanten nog nooit zo belangrijk geweest. Getuigenissen van klanten kunnen een echt grote impact hebben op het beïnvloeden van potentiële klanten om zaken met u te doen, en u helpen uw online reputatie te verbeteren, geloofwaardigheid op te bouwen en meer verkopen te stimuleren. Het kan echter een uitdaging zijn om uw tevreden klanten hun positieve ervaringen met uw merk te laten delen, omdat veel bedrijven gewoon niet weten hoe ze om getuigenissen moeten vragen.
Getuigenissen zijn aanbevelingen van tevreden klanten die de kwaliteit, prestaties of waarde van een product of dienst bevestigen – vrijwillig of op verzoek van een bedrijf gegeven. Getuigenissen van klanten zijn een van de krachtigste marketinginstrumenten. Uit onderzoek blijkt zelfs dat getuigenissen de hoogste effectiviteitsscore hebben (89%) dan welke andere vorm van contentmarketing dan ook.
Hier volgen enkele algemene tips en praktische tips voor het het verzamelen van getuigenissen van uw klanten.
Klanten ertoe brengen specifieke details van hun ervaring met een bedrijf, product of dienst te delen, is wat een goede getuigenis maakt. Maar als ze erom worden gevraagd, zullen de meesten nauwelijks weten wat ze meteen moeten zeggen. Hieronder staan enkele basisvragen voor klanten die kunnen worden aangepast aan uw bedrijf.
De meeste van uw trouwe klanten – hoe blij ze ook zijn met uw producten of diensten – zullen waarschijnlijk geen getuigenissen delen, tenzij hen hierom wordt gevraagd. Maar hoe moet je een klant precies benaderen voor een testimonial? Hier zijn enkele beproefde emailsjablonen die u kunt gebruiken bij het aanvragen van getuigenissen van uw klanten.
Here are some examples of testimonials left by other customers: [LINK]If you have any questions about submitting a testimonial, please let me know.
I am looking forward to receiving your comments. Your support is much appreciated!
Best Regards,[YOUR SIGNATURE]
Ready to put your testimonial templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer service software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Hoe getuigenissen te verzamelen
Getuigenissen van klanten of positieve feedback kunnen goed samengaan met uw beoordelingen. Lees en leer hoe u getuigenissen kunt verzamelen.
Hoe klantenbeloningen gebruiken?
Wilt u klantenaankopen stimuleren? Lees hoe u klantenbeloningen kunt gebruiken en uw klantenservice kunt verbeteren met LiveAgent.
Helpdesk kwaliteitsborging checklijst
Het is belangrijk om elk ticket op de juiste manier te categoriseren om de workflow te stroomlijnen en de ticketstatus, prioriteit en servicetype bij te houden met behulp van labels en tags. Het is ook belangrijk om elk probleem van de klant tijdens de eerste reactie op te lossen om klantentevredenheid en vertrouwen op te bouwen en het aantal tickets dat wordt geëscaleerd te verminderen. LiveAgent of helpdesksoftware kan hierbij helpen.
Hoe klantenbeloningen gebruiken?
Klantenbeloningen en loyaliteitsprogramma's kunnen de binding en verkoop verhogen. Goed opgeleide klantenserviceteams zijn cruciaal voor het behoud van reputatie, loyaliteit en inkomsten. Bedrijven moeten zich proactief aanpassen aan de verwachtingen van consumenten met nieuwe technologieën en een klantgerichte benadering. LiveAgent biedt sjablonen voor e-mailcampagnes gericht op herhalingsaankopen, klantenservice, verkoop follow-ups en verwijzingen. Het opstarten van uw LiveAgent-account wordt alvorens geïnstalleerd.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team