Verzamel getuigenissen en beoordelingen van klanten om uw online reputatie te verbeteren en meer verkopen te stimuleren. Leer hoe u om getuigenissen kunt vragen en ontdek waarom ze zo belangrijk zijn voor het beïnvloeden van potentiële klanten om zaken met u te doen.
Door mij aan te melden, aanvaard ikĀ Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Aangezien de consumenten van tegenwoordig minder geneigd zijn om traditionele marketing en reclame te vertrouwen, is het verzamelen van getuigenissen en beoordelingen van klanten nog nooit zo belangrijk geweest. Getuigenissen van klanten kunnen een echt grote impact hebben op het beïnvloeden van potentiële klanten om zaken met u te doen, en u helpen uw online reputatie te verbeteren, geloofwaardigheid op te bouwen en meer verkopen te stimuleren. Het kan echter een uitdaging zijn om uw tevreden klanten hun positieve ervaringen met uw merk te laten delen, omdat veel bedrijven gewoon niet weten hoe ze om getuigenissen moeten vragen.
Getuigenissen zijn aanbevelingen van tevreden klanten die de kwaliteit, prestaties of waarde van een product of dienst bevestigen ā vrijwillig of op verzoek van een bedrijf gegeven. Getuigenissen van klanten zijn een van de krachtigste marketinginstrumenten. Uit onderzoek blijkt zelfs dat getuigenissen de hoogste effectiviteitsscore hebben (89%) dan welke andere vorm van contentmarketing dan ook.
Hier volgen enkele algemene tips en praktische tips voor het het verzamelen van getuigenissen van uw klanten.
Klanten ertoe brengen specifieke details van hun ervaring met een bedrijf, product of dienst te delen, is wat een goede getuigenis maakt. Maar als ze erom worden gevraagd, zullen de meesten nauwelijks weten wat ze meteen moeten zeggen. Hieronder staan enkele basisvragen voor klanten die kunnen worden aangepast aan uw bedrijf.
De meeste van uw trouwe klanten ā hoe blij ze ook zijn met uw producten of diensten ā zullen waarschijnlijk geen getuigenissen delen, tenzij hen hierom wordt gevraagd. Maar hoe moet je een klant precies benaderen voor een testimonial? Hier zijn enkele beproefde emailsjablonen die u kunt gebruiken bij het aanvragen van getuigenissen van uw klanten.
Here are some examples of testimonials left by other customers: [LINK]If you have any questions about submitting a testimonial, please let me know.
I am looking forward to receiving your comments. Your support is much appreciated!
Best Regards,[YOUR SIGNATURE]
Ready to put your testimonial templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer service software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Uitzonderlijke klantenondersteuning
Bedrijven moeten zich concentreren op factoren zoals inlevingsvermogen, actief luisteren, tijdige reactie en probleemoplossende vaardigheden om uitzonderlijke klantenondersteuning te bieden.
Inleiding tot klantenwaardering
Empathie en strategische communicatie zijn essentieel voor bedrijven om klantgericht te zijn en sterke relaties op te bouwen.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.