Verhoog de klantentevredenheid met het juiste Helprace helpdesk software alternatief. Betrouwbaar ticketsysteem, kennisbank, live chat of ondersteuning via sociale media, LiveAgent heeft de tools om u te helpen de beste klantenservice te bieden en de productiviteit van vertegenwoordigers te verhogen.
Lees meer over onze intuïtieve ondersteuningsoplossing en ontdek of dit het juiste alternatief is voor Helprace voor uw bedrijf.
Maak van uw websitebezoekers betalende klanten en verhoog uw inkomen.
Bespaar tijd en geld door alles in één helpdeskoplossing te hebben.
Geweldige toolset, functies en integraties helpen u meer gedaan te krijgen.
Functies | Liveagent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig.
|
Helprace
|
---|---|---|
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
|
LiveAgent biedt ticketing.
|
Helprace biedt ticketing.
|
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
|
LiveAgent biedt Live Chat.
|
Helprace biedt geen Live Chat.
|
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
|
LiveAgent biedt een callcenter.
|
Helprace biedt geen callcenter.
|
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
|
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
|
Helprace biedt een selfserviceportaal.
|
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
|
Helprace biedt geen Facebook-integratie.
|
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
|
Helprace biedt geen Twitter-integratie.
|
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
|
Helprace biedt geen Instagram-integratie.
|
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
|
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
|
Helprace biedt geen Viber-integratie.
|
WhatsApp
WhatsApp-integraties met helpdesks stellen gebruikers in staat om alle WhatsApp-berichten binnen een ticketsysteem met meederder kanalen te beantwoorden en ze net als elk ander klantenondersteuningsticket te behandelen.
|
LiveAgent biedt een WhatsApp-integratie.
|
Helprace biedt geen WhatsApp-integratie.
|
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
|
LiveAgent biedt een kennisbank.
|
Helprace biedt een kennisbank.
|
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
|
LiveAgent biedt een klantenforum.
|
Helprace biedt een klantenforum.
|
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
|
LiveAgent biedt automatisering en regels.
|
Helprace biedt automatisering en regels.
|
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
|
LiveAgent biedt API-functies.
|
Helprace biedt API-functies.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
|
LiveAgent biedt IVR-functies.
|
Helprace biedt geen IVR-functies.
|
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
|
LiveAgent biedt videogesprekken.
|
Helprace LiveAgent biedt geen videogesprekken.
|
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
|
Helprace biedt onbeperkte geschiedenis.
|
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
|
Helprace biedt onbeperkte websites.
|
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
|
Helprace biedt geen onbeperkte chatknoppen.
|
Onbeperkte tickets/mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
|
Helprace biedt onbeperkte tickets/mails.
|
Onbeperkte gespreksopnamse
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
|
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
|
Helprace biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
|
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
Helprace biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
Helprace heeft uitstekend werk geleverd, maar niet elke oplossing is geschikt voor elk bedrijf. Daarom moet u betrouwbare alternatieve helpdesksoftware voor uw bedrijf aanschaffen. LiveAgent kan veel betekenen voor uw klantenservice.
We hebben het over een geweldig ticketsysteem, de snelste live chatwidget, ondersteuning van sociale media zoals Facebook Messenger, Instagram, WhatsApp of Viber. Samen met het callcenter en de kennisbank kunnen we u alle tools bieden die u nodig hebt om de best mogelijke klantenservice te bieden. Wilt u deze tools in actie zien? Klik gewoon hieronder en probeer ze uit.
Een snelle live chat is een van de handigste tools die een helpdesksoftware u kan bieden. We bieden u de snelste live chatwidget, met chatsnelheden van slechts 2,5 seconden. Het zit ook boordevol handige functies, zoals real-time typweergave en websitemonitoring om klantenondersteuningsmedewerkers een beter zicht te geven.
Bekijk deze video over onze live chat. U kunt proeven van wat het kan doen. Blader gerust door ons YouTube-kanaal en bekijk meer video’s over andere functies.
Om geweldige helpdesksoftware te maken, moesten we begrijpen hoe we onze klanten geweldige ondersteuning kunnen bieden. We denken dat we het goed doen en daarom proberen we een voorbeeld te zijn voor onze klanten.
Klik hieronder en start vandaag nog een gratis proefperiode van 14 dagen. Er zijn geen kredietkaartgegevens vereist en er zijn geen verplichtingen aan verbonden, alleen de ervaring van de LiveAgent-helpdesksoftware.
Benieuwd hoe we het doen ten opzichte van andere populaire helpdeskoplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben.
Bied uitstekende klanten service.
Alles-in-één helpdesksoftware met 24/7 support, 30 dagen gratis proef, geen creditcard nodig. Verbeter klantenservice en verhoog omzet!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.