Agile CRM integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Agile CRM Privacybeleid
Wat is Agile CRM?
Agile CRM is een Customer Relationship Management (CRM) -software die wereldwijd door veel bedrijven wordt gebruikt. Het wordt gebruikt voor automatisering, verkoop, marketing en het opslaan van klantengegevens die voor verschillende campagnes kunnen worden gebruikt. Agile CRM biedt business intelligence en helpt verkoopvertegenwoordigers met processen.
Hoe kunt u het gebruiken?
Er zijn veel acties en triggers beschikbaar in deze integratie. Ontvang meldingen in uw dashboard wanneer er een nieuwe case, deal, ticket, evenement, taak, contactpersoon of klant wordt aangemaakt in Agile CRM. U kunt ook tags bijhouden en mijlpalen voor deals bijhouden. Naast het bijhouden van deze acties, kunt u ze ook handmatig uitvoeren binnen LiveAgent. Maak nieuwe contacten, voeg toe aan campagnes, voeg notities toe, maak bedrijven aan, voeg klanten toe aan groepen, voeg tags toe of maak gesprekken.
Voordelen
- Ontvang meldingen over agile CRM in uw LiveAgent-dashboard
- Krijg taken en werk gedaan zonder van software te wisselen
- Verhoog uw workflow
Het gebruik van een ennisbank kan de efficiëntie, prestaties en kennis van medewerkers verbeteren en zorgen voor een verbeterde klantenervaring, efficiëntie, verkoop, merkimago en productiviteit. Het hebben van een goede kennisbank is van belang voor klanten, potentiële klanten en werknemers en kan worden verbeterd met het gebruik van sjablonen. LiveAgent biedt een kennisbank software voor betere selfservice met een gratis proefperiode van 14 dagen en de mogelijkheid om meerdere kennisbanken te maken. Het is belangrijk voor bedrijven om hun behoeften en voorkeuren op te schrijven en onderzoek te doen op websites voor softwarebeoordeling bij het kiezen van de juiste software. Populaire softwarecategorieën zoals klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomend callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem, cliëntenportaalsoftware en emailbeheersoftware worden besproken. Sales contacten en informatie over nieuwsbrieven zijn beschikbaar op de website. Copyright © 2004-2023 Quality Unit, NV. Algemene voorwaarden, veiligheidsbeleid, privacybeleid en AVG sitemap zijn beschikbaar.
Bedrijven moeten investeren in klantenservice en klantbehoud, aangezien klanten die zich betrokken voelen en een positieve ervaring hebben gehad, meer geld uitgeven en loyaler zijn. Software voor klantencommunicatiebeheer biedt gegevensgestuurde inzichten en verenigt alle communicatie in één interface. LiveAgent biedt een geschikte oplossing voor bedrijven om klantcommunicatie op één plaats te beheren en Axigen biedt een oplossing voor kantoorsamenwerking en e-mailintegratie. Het is belangrijk om te investeren in callcentersoftware om een uitzonderlijke callcenter-ervaring te creëren en op lange termijn winst te behalen.