Partner
Wat is Agile CRM?
Agile CRM is een Customer Relationship Management (CRM) -software die wereldwijd door veel bedrijven wordt gebruikt. Het wordt gebruikt voor automatisering, verkoop, marketing en het opslaan van klantengegevens die voor verschillende campagnes kunnen worden gebruikt. Agile CRM biedt business intelligence en helpt verkoopvertegenwoordigers met processen.
Hoe kunt u het gebruiken?
Er zijn veel acties en triggers beschikbaar in deze integratie. Ontvang meldingen in uw dashboard wanneer er een nieuwe case, deal, ticket, evenement, taak, contactpersoon of klant wordt aangemaakt in Agile CRM. U kunt ook tags bijhouden en mijlpalen voor deals bijhouden. Naast het bijhouden van deze acties, kunt u ze ook handmatig uitvoeren binnen LiveAgent. Maak nieuwe contacten, voeg toe aan campagnes, voeg notities toe, maak bedrijven aan, voeg klanten toe aan groepen, voeg tags toe of maak gesprekken.
Voordelen
- Ontvang meldingen over agile CRM in uw LiveAgent-dashboard
- Krijg taken en werk gedaan zonder van software te wisselen
- Verhoog uw workflow
Klantenservice terugbelfunctie
Flexibele klantenondersteuning via verschillende kanalen, zoals live chat en telefoon, leidt tot hogere verkoop, omzet en klantentevredenheid. Klantenservicesoftware biedt een efficiënte workflow.
LiveAgent biedt diverse communicatiekanalen en een partnerprogramma voor VoIP-providers om klantensupport en relaties te verbeteren. Het klantenservicecenter is software waarmee bedrijven effectief klantenservice kunnen verlenen en gegevens kunnen verzamelen om de service te ontwikkelen en verbeteren. De basisfuncties van klantenservicecentra omvatten automatische oproepdistributie, oproepopname en integratie van mobiele telefonie of interactieve voice response. Er zijn verschillende soorten klantenservicecentra, waaronder inkomende, uitgaande en virtuele callcenters.