Partner
Wat is Agile CRM?
Agile CRM is een Customer Relationship Management (CRM) -software die wereldwijd door veel bedrijven wordt gebruikt. Het wordt gebruikt voor automatisering, verkoop, marketing en het opslaan van klantengegevens die voor verschillende campagnes kunnen worden gebruikt. Agile CRM biedt business intelligence en helpt verkoopvertegenwoordigers met processen.
Hoe kunt u het gebruiken?
Er zijn veel acties en triggers beschikbaar in deze integratie. Ontvang meldingen in uw dashboard wanneer er een nieuwe case, deal, ticket, evenement, taak, contactpersoon of klant wordt aangemaakt in Agile CRM. U kunt ook tags bijhouden en mijlpalen voor deals bijhouden. Naast het bijhouden van deze acties, kunt u ze ook handmatig uitvoeren binnen LiveAgent. Maak nieuwe contacten, voeg toe aan campagnes, voeg notities toe, maak bedrijven aan, voeg klanten toe aan groepen, voeg tags toe of maak gesprekken.
Voordelen
- Ontvang meldingen over agile CRM in uw LiveAgent-dashboard
- Krijg taken en werk gedaan zonder van software te wisselen
- Verhoog uw workflow
LiveAgent biedt geavanceerde alternatieven voor selfservice ondersteuning, zoals een helpdesk en alternatieven voor sociale media. Aanmelden kan met een bedrijfs- of e-mailadres en er zijn gratis proefperiodes beschikbaar. Het systeem sorteert automatisch communicatie in ondersteuningstickets en biedt functies als samenvoegen van tickets en ticketverantwoordelijkheid en -overdracht. Algemene voorwaarden en privacybeleid zijn van toepassing.
Een callcenter heeft basisapparatuur nodig, zoals computers en software, maar veel callcenters gebruiken extra apparatuur, zoals automatische kiezers en headsets, om de klantenservice te verbeteren. Een callcenteroplossing kan helpen bij het centraliseren van het personeelsbestand en het verbeteren van de productiviteit van vertegenwoordigers, wat kan leiden tot een betere, gepersonaliseerde ervaring voor klanten en klantretentie. Een cloudgebaseerd callcenter is een kosteneffectieve oplossing met gemakkelijke implementatie en schaalbaarheid, met de juiste configuratie, gespecialiseerde medewerkers en geschikte apparatuur en processen.
Dit stukje tekst bevat informatie over sjablonen voor het schrijven van verkooppraatjes en het belang van personalisatie en een duidelijke oproep tot actie. Daarnaast wordt er verwezen naar de Klantencommunicatiebeheer Software LiveAgent en verschillende manieren om contact op te nemen met sales. Er worden ook links gegeven naar de social media-accounts van Salesforce.