Wat zijn meldingssjablonen?
Als u herhaaldelijk dezelfde soort meldingen verzendt, zijn meldingssjablonen precies wat u zoekt. Hiermee kunt u sjablonen voorbereiden, die u later kunt gebruiken in plaats van dat u elke keer het hele proces van het maken van een melding hoeft te doorlopen. Op deze manier besparen u en uw teamleden veel tijd en energie en kunnen ze zich focussen op andere taken.
Expert note
Meldingssjablonen zijn handige tools om herhaaldelijk dezelfde soort meldingen efficiënter af te handelen en tijd te besparen. Dit leidt tot hogere klanttevredenheid en loyaliteit.

Hoe tijdregels in LiveAgent in te stellen
Leer hoe u tijdregels kunt instellen in LiveAgent om klantenondersteuning te verbeteren. Automatiseer taken en creëer een efficiënt proces voor ticketbeheer.
Ticketingsoftware diepgaande analyse
Leer over de nieuwste EU-wetgeving voor AI en hoe mond-op-mondreclame werkt. Ook krijg je tips voor het gebruik van LiveAgent voor succesverhalen.
LiveAgent is een klantenserviceplatform dat bedrijven helpt bij het oplossen van klantenvragen en het verbeteren van de servicekwaliteit. Soft skills worden benadrukt voor optimale klantenservice. De LiveAgent-communicatiekanalen omvatten chat, telefoongesprekken, video-oproepen, contactformulieren en sociale media. Het platform maakt gebruik van cookies om de gebruikerservaring te verbeteren.
LiveAgent’s Bug Bounty programma
Verbeter klantensupport met LiveAgent en bouw betekenisvolle relaties op. Het programma voor het onthullen van kwetsbaarheden beloont veiligheidsonderzoekers.