Verstuur effectieve uitnodigingse-mails om klanten uit te nodigen voor uw klantenportaal. Vermeld de voordelen van deelname en voeg een duidelijke call-to-action toe. Leer hoe u uw klantenportaal kunt promoten en klanten aanmoedigt om zich aan te sluiten.
Door mij aan te melden, aanvaard ikĀ Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Hoe kunt u een klantenportaal promoten en uw klanten aanmoedigen om zich erbij aan te sluiten? Een van de meest efficiĆ«nte manieren is om ze gewoon een email te sturen en hen te informeren over het bestaan āāvan het platform.
Vergeet niet de voordelen van deelname aan uw klantenportaal te vermelden en een duidelijke call-to-action op te nemen om de beste resultaten te behalen.
Een uitnodigingsemail dient ook als een herinnering voor agenda-afspraken. Het is een bericht dat uw klanten of gebruikers informeert over de beschikbaarheid van uw klantenportaal en hen aanmoedigt om lid te worden van het platform. U dient dit type e-mail te sturen naar elke klant die in aanmerking komt om lid te worden van het klantenportaal.
Het is essentieel om uw klanten uitnodigingsmails te sturen. Anders weten ze misschien niet dat het platform bestaat en kunnen ze lid worden en profiteren ervan.
Gezien de hoeveelheid werk die het kost om een klantenportaal te maken, en hoe waardevol deze bron is voor klanten en gebruikers, is het de moeite waard om die extra stap te zetten om het te promoten.
Weāve given you access to our portal so that you can manage your journey with us and get to know all the possibilities offered by [product/service].
If you want to create an account, please click on the following link: [link]
Enjoy!
Best,
The [customer portal] team
[product/service] is an intuitive [purpose of your product/service] tool that will help you drive meaningful results on [issue your product/service helps with], and give you more time to focus on other areas of your [area] strategy, such as [one of the activities].
Weāre so happy that youāre taking [company] for a spin, and weād love you to create a customer portal account and join our user community!
Weāll walk you through the platform and share our best tips and tricks first.
Then you can start learning more about [product/service] and, when you feel like it, contribute to the community and share your own knowledge.
Register Now
Best,
The [customer portal] team
Itās time to focus on other things! We created [customer portal] so that you can get to know [product/service] and spend less time on dealing with [pain point].
Join our portal to learn:
[benefit 1]
[benefit 2]
[benefit 3]
,,,
Hereās what some other [users of your customer portal] are saying:
[Testimonial 1]
[Testimonial 2]
Register now
Best,
The [customer portal] team
Iād like to invite you to keep track of the work we do together via the [customer portal].
Using this secure online system, youāll keep track of our work, collaborate with our other customers, and stay up to date with [product/service]! It gives a real-time view and is a great way to remain in sync.
Access your account now
Looking forward to working together!
Best,
The [customer portal] team
We are inviting you to use our new [customer portal], which will give you a better overview of all thatās happening with [product/service].
This platform will help you get the most out of [product/service].
Check out the portal below:
GET STARTED!
Best,
The [customer portal] team
Youāve been invited to join [customer portal]. You can use it to raise requests and get help. To set up your account, simply click on your [link]
Hope you will find [customer portal] useful!
Best
The [customer portal] team
Youāve been invited to our [customer portal], where youāll be able to safely exchange messages, files, and updates with other users.
The button below will take you to the registration page, where you can create your account.
[button]
Best,
The [customer portal] team
Ready to put our invitation templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
In het ideale geval stuurt u een uitnodigingsmail enkele dagen (of weken, afhankelijk van de complexiteit van uw product/dienst) nadat een klant uw product/dienst begint te gebruiken. Leid ze eerst door het onboardingproces, laat ze vervolgens uw product leren kennen en alle beschikbare informatie tot zich nemen. Zodra de nieuwe klant meer bekend is met uw producten, nodigt u ze uit om lid te worden van uw klantenportaal, dat ze kunnen gebruiken om complexere uitdagingen met betrekking tot uw product/dienst op te lossen en hun kennis te delen met andere gebruikers.
Twee follow-ups binnen een week sturen is meer dan prima. Vergeet echter niet te opdringerig te zijn en de reacties van ontvangers te observeren. Als ze u vragen om te stoppen met het sturen van berichten, doe dat dan gewoon. Als een nieuwe klant geen lid wordt van uw klantenportaal nadat u hem een āāof twee berichten heeft gestuurd, kan dit betekenen dat u de waarde van het platform niet goed overbrengt.
Een uitnodiging om lid te worden van een klantenportaal moet meteen de aandacht van de ontvanger trekken en hen overtuigen om de moeite te nemen om een āāaccount aan te maken. Daarom is het een goed idee om het visueel aantrekkelijk te maken door een HTML-gebaseerde emailsjabloon te gebruiken.
Uitzonderlijke klantenondersteuning
Bedrijven moeten zich concentreren op factoren zoals inlevingsvermogen, actief luisteren, tijdige reactie en probleemoplossende vaardigheden om uitzonderlijke klantenondersteuning te bieden.
Hoe klantenbeloningen gebruiken?
Klantenbeloningen en loyaliteitsprogramma's kunnen de binding en verkoop verhogen. Goed opgeleide klantenserviceteams zijn cruciaal voor het behoud van reputatie, loyaliteit en inkomsten. Bedrijven moeten zich proactief aanpassen aan de verwachtingen van consumenten met nieuwe technologieën en een klantgerichte benadering. LiveAgent biedt sjablonen voor e-mailcampagnes gericht op herhalingsaankopen, klantenservice, verkoop follow-ups en verwijzingen. Het opstarten van uw LiveAgent-account wordt alvorens geïnstalleerd.
Verbeter de klantenservice en relaties door empathie te tonen en effectieve communicatie te gebruiken. LiveAgent biedt diverse communicatiekanalen en een partnerprogramma voor VoIP-providers. Vertegenwoordigers kunnen klantensupport en relaties verbeteren met een klantgerichte benadering. Klantenservicecenters verzamelen gegevens en verbeteren de klantenservice met automatische oproepdistributie en gegevensanalyse. Tips voor effectief wachtrijbeheer zijn onder andere FIFO-methode, prioritering van verzoeken en segmentatie van tickets op categorie. Ook het opzetten van een gelaagde ondersteuningsstructuur en het stellen van SLA's helpen bij het beheren van de wachtrij voor klantenondersteuning.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.