Partner
Volg de onderstaande stapsgewijze handleiding om uw Highrise plug-in te activeren.
- Ten eerste moet u een actief Highrise-account hebben.
- Als u dat heeft, activeer dan de Highrise plug-in in het gedeelte LiveAgent-plug-ins. (Configuratie> Systeem> Plug-ins)
- Druk op configureren en kopieer de API en URL van uw Highrise-account.
- Bevestig en u bent klaar om te gaan!
Wat is Highrise?
Highrise is een cloudgebaseerde CRM-tool gemaakt door 37signals. CRM – Beheer van klantenrelaties, is een methode voor interactie met uw huidige en toekomstige klanten. Het doel van CRM is om meer klanten te binden en uw huidige te behouden door altijd voorbereid te zijn wanneer u met hen communiceert. U kunt ook hun huidige problemen of de problemen die ze in het verleden zijn tegengekomen, bijhouden.
Hoe werkt het?
Het kan tijdrovend zijn om de gegevens van uw klanten in twee aparte interfaces bij te houden. Daarom hebben we Highrise rechtstreeks in LiveAgent geïntegreerd. Highrise helpt u bij het bijhouden van eerdere deals en/of problemen met uw contacten en LiveAgent stelt u in staat om hen een hoogwaardige helpdesk-klantenservice te bieden. Activeer Highrise en begin met het beheren van Highrise-gegevens binnen LiveAgent (en andersom).
Voorbeeld:
Laten we zeggen dat meneer Marsellus Wallace een ticket indient. U kent Marsellus al en houdt zijn eerdere deals in Highrise bij. Uw ondersteuningsmedewerker zal al deze informatie in LiveAgent kunnen zien, daarom zal hij de meest nauwkeurige en snelle reactie geven. Bovendien kunnen vertegenwoordigers rechtstreeks in LiveAgent notities toevoegen die ook in Highrise worden weergegeven.
Frequently asked questions
Wat is Highrise?
Highrise is een krachtig systeem voor klantrelatiebeheer waarmee u gegevens die uw bedrijf over de klanten heeft, kunt beheren en bekijken. Door Highrise te verbinden met LiveAgent, kunt u de CRM direct vanaf uw ticket benutten en uw klanten effectief helpen vanuit één interface.
Hoe kun je Highrise integreren?
Log in op uw LiveAgent-account > klik op Configuraties > Systeem > Plugins > activeer Highrise. URL en API-sleutel van Highrise invoegen en GEBRUIKEN!
Op zoek naar een Hiver-alternatief?
Klanten geven positieve reacties op LiveAgent als een geweldige tool voor klantcommunicatie, het verbeteren van klantenservice, verhogen van conversieratio en verbeteren van responstijden. Het ondersteuningsteam reageert snel en LiveAgent is gemakkelijk te gebruiken met handige rapportagefunctionaliteiten. LiveAgent wordt aanbevolen als een betere optie dan Kayako en is een kosteneffectieve oplossing voor het afhandelen van ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.
Een intercomalternatief nodig?
LiveAgent wordt vergeleken met Intercom op Capterra op basis van klantenrecensies. LiveAgent wordt geprezen om de betaalbare prijs en het behulpzame ondersteuningsteam. Het heeft geavanceerde automatiseringsmogelijkheden en biedt verschillende alias-e-mails. Klanten vinden LiveAgent beter dan Zendesk vanwege de mogelijkheid om bestanden toe te voegen aan e-mails en live chatfunctie. De functionaliteit van LiveAgent is goed doordacht en het werkt stabiel op mobiele platforms, wat een enorm pluspunt is. Klanten zijn blij met de ondersteuning en de prijs-kwaliteitverhouding.
Het is verstandig om te investeren in callcentersoftware om een uitzonderlijke callcenter-ervaring te bieden en klanten loyaal te houden. Nederlandse software voor klantencommunicatiebeheer biedt een dashboard om interacties met klanten bij te houden. Inkomende callcenters richten zich op klantenservice, terwijl uitgaande callcenters zich richten op verkoopgesprekken en leadgeneratie. Geavanceerde software wordt gebruikt om efficiëntie en productiviteit te verbeteren. Het is belangrijk om positieve ervaringen te creëren en klanten loyaliteit te behouden. Callcentersoftware kan bijdragen aan klantenbehoud en winst voor bedrijven.