Gratis proefperiode

Highrise

Volg de onderstaande stapsgewijze handleiding om uw Highrise plug-in te activeren.

  • Ten eerste moet u een actief Highrise-account hebben.
  • Als u dat heeft, activeer dan de Highrise plug-in in het gedeelte LiveAgent-plug-ins. (Configuratie> Systeem> Plug-ins)
  • Druk op configureren en kopieer de API en URL van uw Highrise-account.
  • Bevestig en u bent klaar om te gaan!

Wat is Highrise?

Highrise is een cloudgebaseerde CRM-tool gemaakt door 37signals. CRM – Beheer van klantenrelaties, is een methode voor interactie met uw huidige en toekomstige klanten. Het doel van CRM is om meer klanten te binden en uw huidige te behouden door altijd voorbereid te zijn wanneer u met hen communiceert. U kunt ook hun huidige problemen of de problemen die ze in het verleden zijn tegengekomen, bijhouden.

Hoe werkt het?

Het kan tijdrovend zijn om de gegevens van uw klanten in twee aparte interfaces bij te houden. Daarom hebben we Highrise rechtstreeks in LiveAgent geïntegreerd. Highrise helpt u bij het bijhouden van eerdere deals en/of problemen met uw contacten en LiveAgent stelt u in staat om hen een hoogwaardige helpdesk-klantenservice te bieden. Activeer Highrise en begin met het beheren van Highrise-gegevens binnen LiveAgent (en andersom).

Voorbeeld:

Laten we zeggen dat meneer Marsellus Wallace een ticket indient. U kent Marsellus al en houdt zijn eerdere deals in Highrise bij. Uw ondersteuningsmedewerker zal al deze informatie in LiveAgent kunnen zien, daarom zal hij de meest nauwkeurige en snelle reactie geven. Bovendien kunnen vertegenwoordigers rechtstreeks in LiveAgent notities toevoegen die ook in Highrise worden weergegeven.

Highrise
Highrise

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .