Nicereply integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Nicereply Privacybeleid
Volg de onderstaande integratiegids om Nicereply met LiveAgent te integreren.
- Make sure that you have admin rights for both LiveAgent and Nicereply accounts
- Complete integration manual here: https://support.nicereply.com/article/99-getting-started-with-liveagent-integration
Meet klantentevredenheid
Meet de klantentevredenheid met Nicereply – CSAT-enquêtetool gebouwd voor LiveAgent. Bevraag uw klanten rechtstreeks vanuit LiveAgent. Bekijk klantentevredenheidsgegevens die naar LiveAgent-tickets worden gepusht zonder de app ooit te hoeven verlaten.
Als u vragen hebt over Nicereply voor LiveAgent, stel ze dan aan contact@nicereply.com.
- ✓ No setup fee
- ✓ Customer service 24/7
- ✓ No credit card required
- ✓ Cancel any time
Hoe werkt het?
Meet de klantentevredenheid via een enquête onderaan elke email. U kunt ook een enquête starten in uw online live chatsoftware na het beëindigen van een gesprek of na het oplossen van een ticket. Kies uit het meten van Klanttevredenheid, Net Promoter Score, of Customer Effort Score. Reacties worden teruggestuurd naar LiveAgent als opmerkingen en aangepaste veldwaarden.
Belangrijkste kenmerken:
- Measure metrics that matter. Choose from CSAT, NPS, and CES. Mix and match if needed.
- Customize the look and feel of your surveys. Change the color scheme, add a logo, ask additional questions.
- Choose a rating scale that suits you – stars, smiley faces, thumbs – you decide.
- Decide when to survey your customers. After every interaction? Once the ticket is solved? How soon? Instantly, after an hour or the day after? It’s all up to you.
- See the performance of different agents, teams, and departments.
- Drill down for more insights with analytics featuring leaderboards, histograms, trend charts, and more.
- See all feedback related to a ticket right in LiveAgent.
- Don’t pay for unanswered surveys. You only pay for real results – survey responses. Nicereply is trusted by hundreds of companies:
Meer informatie over het integreren van LiveAgent met Nicereply.Start een gratis proefperiode van 14 dagen.
Frequently Asked Questions
Wat is NiceReply?
NiceReply is een klantenbeheerplatform dat u helpt de klantentevredenheid, de Net Promoter Score en de Customer Effort Score van uw bedrijf te meten door feedback te verzamelen.
Hoe kan u NiceReply integreren met LiveAgent?
De eerste stap is om een account te hebben bij zowel NiceReply als LiveAgent. De tweede stap is de daadwerkelijke integratie. Hier is een uitgebreide handleiding voor NiceReply-integratie.
Telemarketingsoftware kan bedrijven helpen bij het vergroten van klantcontact en verkoop. Belangrijke functies zijn onder meer een telefoonkiezer en ondersteuning voor uitgaande oproepcampagnes. Gebruikers moeten echter rekening houden met beperkingen, zoals een gebrek aan training in telemarketingtechnieken en beperkte integratie met andere tools. LiveAgent biedt een softwareoplossing voor klantensucces, waarmee bedrijven alle klantcommunicatie op één plaats kunnen beheren. Gratis Nederlandse ticketing software is een handige tool voor bedrijven die hun klantencommunicatie willen stroomlijnen. LiveAgent biedt daarnaast integratie met Axigen voor kantoorsamenwerking. LiveAgent heeft diverse functies en integraties voor klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, zelfservicesoftware, inkomend callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem, cliëntenportaalsoftware en emailbeheersoftware.
LiveAgent is a customer service software that offers various solutions such as VoIP phone systems, self-service software, and complaint management systems. They also provide support for data migration and have an academy with webinars and templates. LiveAgent has won awards and certifications and offers a partner program. After signing up, a message with login credentials will be sent to the user's email. The LiveAgent dashboard is currently being started, and the installation progress can be viewed. Quality Unit, NV owns all rights to LiveAgent.
Gegevens worden verzameld voor verschillende doeleinden, zoals voltooiing van activiteiten, onderzoek en ontwikkeling. Cookies worden gebruikt voor gebruikerstargeting en onderzoek. Quality Unit houdt toezicht op gebruikersgedrag en verzamelt anonieme data om producten te verbeteren. De webserver verzamelt toegangslogs en cookies worden gebruikt om bezoekers te volgen.