Volg de onderstaande integratiegids om Nicereply met LiveAgent te integreren.
- Zorg ervoor dat u beheerdersrechten heeft voor zowel LiveAgent- als Nicereply-accounts
Volledige integratiehandleiding hier: https://support.nicereply.com/article/99-getting-started-with-liveagent-integration
Belangrijkste kenmerken:
- Meet statistieken die er toe doen. Kies uit CSAT, NPS en CES. Mix en match indien nodig.
- Pas de lay-out van uw enquêtes aan. Verander het kleurenschema, voeg een logo toe, stel aanvullende vragen.
- Kies een beoordelingsschaal die bij u past – sterren, smileygezichten, duimen – u beslist.
- Bepaal wanneer u uw klanten wilt onderzoeken. Na elke interactie? Zodra het ticket is opgelost? Hoe snel? Meteen, na een uur of de dag erna? Het is allemaal aan u.
- Bekijk de prestaties van verschillende vertegenwoordigers, teams en afdelingen.
- Zoom in voor meer inzichten met analyses met scoreborden, histogrammen, trendgrafieken en meer.
- Bekijk alle feedback met betrekking tot een ticket rechtstreeks in LiveAgent.
- Betaal niet voor onbeantwoorde enquêtes. U betaalt alleen voor echte resultaten – antwoorden op enquêtes. Nicereply wordt vertrouwd door honderden bedrijven: