Nicereply integration
Partner Privacy Policy
Nicereply Privacybeleid
Volg de onderstaande integratiegids om Nicereply met LiveAgent te integreren.
- Zorg ervoor dat u beheerdersrechten heeft voor zowel LiveAgent- als Nicereply-accounts
- Volledige integratiehandleiding hier: https:// support.nicereply.com/article/99-aan de slag-met-liveagent-integratie
Meet klantentevredenheid
Meet de klantentevredenheid met Nicereply – CSAT-enquêtetool gebouwd voor LiveAgent. Bevraag uw klanten rechtstreeks vanuit LiveAgent. Bekijk klantentevredenheidsgegevens die naar LiveAgent-tickets worden gepusht zonder de app ooit te hoeven verlaten.
Als u vragen hebt over Nicereply voor LiveAgent, stel ze dan aan contact@nicereply.com.
- ✓ No setup fee
- ✓ Customer service 24/7
- ✓ No credit card required
- ✓ Cancel any time
Hoe werkt het?
Meet de klantentevredenheid via een enquête onderaan elke email. U kunt ook een enquête starten in uw online live chatsoftware na het beëindigen van een gesprek of na het oplossen van een ticket. Kies uit het meten van Klanttevredenheid, Net Promoter Score, of Customer Effort Score. Reacties worden teruggestuurd naar LiveAgent als opmerkingen en aangepaste veldwaarden.
Belangrijkste kenmerken:
- Meet statistieken die er toe doen. Kies uit CSAT, NPS en CES. Mix en match indien nodig.
![](https://www.live-agent.nl/wp/urlslab-download/43e38748635a945ab80b3c7c9edae8d7/diagram-pic.png)
- Pas het uiterlijk van uw enquêtes aan. Verander het kleurenschema, voeg een logo toe, stel aanvullende vragen.
- Kies een beoordelingsschaal die bij u past – sterren, smileygezichten, duimen – u beslist.
![](https://www.live-agent.nl/wp/urlslab-download/716ffc8044f25a35f026d5d9ba402d8d/Surveys-pics-1.png)
- Bepaal wanneer u uw klanten wilt ondervragen. Na elke interactie? Zodra het ticket is opgelost? Hoe snel? Direct, na een uur of de dag erna? Het is allemaal aan jou.
- Bekijk de prestaties van verschillende agenten, teams en afdelingen.
- Ga verder voor meer inzichten met analyses met scoreborden, histogrammen, trendgrafieken en meer.
- Bekijk alle feedback met betrekking tot een ticket rechtstreeks in LiveAgent.
- Betaal niet voor onbeantwoorde enquêtes. U betaalt alleen voor echte resultaten: enquêtereacties. Nicereply wordt vertrouwd door honderden bedrijven:
![](https://www.live-agent.nl/wp/urlslab-download/5ff415597f150f8c83e436fc6ff680ea/Trusted-by-1.png)
Meer informatie over het integreren van LiveAgent met Nicereply.Start een gratis proefperiode van 30 dagen.
Frequently Asked Questions
Wat is NiceReply?
NiceReply is een klantenbeheerplatform dat u helpt de klantentevredenheid, de Net Promoter Score en de Customer Effort Score van uw bedrijf te meten door feedback te verzamelen.
Hoe kan u NiceReply integreren met LiveAgent?
De eerste stap is om een account te hebben bij zowel NiceReply als LiveAgent. De tweede stap is de daadwerkelijke integratie. Hier is een uitgebreide handleiding voor NiceReply-integratie.
Telemarketingsoftware kan bedrijven helpen bij het vergroten van klantcontact en verkoop. Belangrijke functies zijn onder meer een telefoonkiezer en ondersteuning voor uitgaande oproepcampagnes. Gebruikers moeten echter rekening houden met beperkingen, zoals een gebrek aan training in telemarketingtechnieken en beperkte integratie met andere tools. LiveAgent biedt een softwareoplossing voor klantensucces, waarmee bedrijven alle klantcommunicatie op één plaats kunnen beheren. Gratis Nederlandse ticketing software is een handige tool voor bedrijven die hun klantencommunicatie willen stroomlijnen. LiveAgent biedt daarnaast integratie met Axigen voor kantoorsamenwerking. LiveAgent heeft diverse functies en integraties voor klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, zelfservicesoftware, inkomend callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem, cliëntenportaalsoftware en emailbeheersoftware.
LiveAgent is a customer service software that offers various solutions such as VoIP phone systems, self-service software, and complaint management systems. They also provide support for data migration and have an academy with webinars and templates. LiveAgent has won awards and certifications and offers a partner program. After signing up, a message with login credentials will be sent to the user's email. The LiveAgent dashboard is currently being started, and the installation progress can be viewed. Quality Unit, NV owns all rights to LiveAgent.
Gegevens worden verzameld voor verschillende doeleinden, zoals voltooiing van activiteiten, onderzoek en ontwikkeling. Cookies worden gebruikt voor gebruikerstargeting en onderzoek. Quality Unit houdt toezicht op gebruikersgedrag en verzamelt anonieme data om producten te verbeteren. De webserver verzamelt toegangslogs en cookies worden gebruikt om bezoekers te volgen.