Partner
Volg de onderstaande integratiegids om Nicereply met LiveAgent te integreren.
- Make sure that you have admin rights for both LiveAgent and Nicereply accounts
- Complete integration manual here: https://support.nicereply.com/article/99-getting-started-with-liveagent-integration
Meet klantentevredenheid
Meet de klantentevredenheid met Nicereply – CSAT-enquêtetool gebouwd voor LiveAgent. Bevraag uw klanten rechtstreeks vanuit LiveAgent. Bekijk klantentevredenheidsgegevens die naar LiveAgent-tickets worden gepusht zonder de app ooit te hoeven verlaten.
Als u vragen hebt over Nicereply voor LiveAgent, stel ze dan aan contact@nicereply.com.
- ✓ No setup fee
- ✓ Customer service 24/7
- ✓ No credit card required
- ✓ Cancel any time
Hoe werkt het?
Meet de klantentevredenheid via een enquête onderaan elke email. U kunt ook een enquête starten in uw online live chatsoftware na het beëindigen van een gesprek of na het oplossen van een ticket. Kies uit het meten van Klanttevredenheid, Net Promoter Score, of Customer Effort Score. Reacties worden teruggestuurd naar LiveAgent als opmerkingen en aangepaste veldwaarden.
Belangrijkste kenmerken:
- Measure metrics that matter. Choose from CSAT, NPS, and CES. Mix and match if needed.

- Customize the look and feel of your surveys. Change the color scheme, add a logo, ask additional questions.
- Choose a rating scale that suits you – stars, smiley faces, thumbs – you decide.

- Decide when to survey your customers. After every interaction? Once the ticket is solved? How soon? Instantly, after an hour or the day after? It’s all up to you.
- See the performance of different agents, teams, and departments.
- Drill down for more insights with analytics featuring leaderboards, histograms, trend charts, and more.
- See all feedback related to a ticket right in LiveAgent.
- Don’t pay for unanswered surveys. You only pay for real results – survey responses. Nicereply is trusted by hundreds of companies:

Meer informatie over het integreren van LiveAgent met Nicereply. Start een gratis proefperiode van 14 dagen.
Frequently Asked Questions
Wat is NiceReply?
NiceReply is een klantenbeheerplatform dat u helpt de klantentevredenheid, de Net Promoter Score en de Customer Effort Score van uw bedrijf te meten door feedback te verzamelen.
Hoe kan u NiceReply integreren met LiveAgent?
De eerste stap is om een account te hebben bij zowel NiceReply als LiveAgent. De tweede stap is de daadwerkelijke integratie. Hier is een uitgebreide handleiding voor NiceReply-integratie.
Hoe maakt u tags aan en voegt u deze toe in LiveAgent
LiveAgent is een klantenservicesoftware met verschillende onderscheidingen en certificaten. Het biedt communicatiekanalen zoals chat, oproepen en sociale media-integraties om klantenbinding te verbeteren. Er is ook een partnerprogramma beschikbaar.
Beschikbaarheid vertegenwoordiger
LiveAgent biedt klantenservicesoftware en selfservicesoftware, heeft onderscheidingen en certificaten, biedt webinars en een kostencalculator aan, en heeft een partnerprogramma.
Hoe maak ik afdelingen aan in LiveAgent
Creëer afdelingen in LiveAgent om klanteninteracties te verbeteren en efficiency te verhogen. Tutorial behandelt configuratie, toewijzing en aanpassing van afdelingen.