Beata Juricova klantensucces

VIP-klantensucceslijn voor Beata Juricova

Maak rechtstreeks verbinding met Beata via onderstaande knop.

Beata’s werkschema (CET, Weense tijd)

Maandag: 11:00 – 19:00
Dinsdag: 7:00 – 15:00
Woensdag: 11:00 – 19:00
Donderdag: 7:00 – 15:00
Vrijdag: 7:00 – 15:00

Related Articles to Beata
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Bekijk de voordelen van LiveAgent en ga er binnen 5 minuten mee aan de slag.

Bied uitstekende klanten service.

Alles-in-één helpdesksoftware met 24/7 support, 30 dagen gratis proef, geen creditcard nodig. Verbeter klantenservice en verhoog omzet!

Breid uw kennis van klantenservice uit met ons uitgebreide artikel. Leer de definitie ervan en laat u inspireren door praktische voorbeelden.

Klantenservice

Ontdek wat klantenservice in 2024 onderscheidt en hoe het loyaliteit opbouwt, klantverloop vermindert en uw merkimago versterkt!

AAfhandeltijd is de tijd waarin een ticket wordt opgelost. Het begint op het moment wanneer een ticket uw helpdesk binnenkomt en eindigt wanneer het is afgehandeld.

Afhandeltijd

Ontdek alles over afhandeltijd: tips om oplostijden te optimaliseren, klanttevredenheid te verhogen en succesvolle klantenservice te bieden!"

Kom meer te weten over wat uitgaande gesprekken zijn. Begrijp de concepten van klantenondersteuning grondig met eenvoudige uitleg van professionals.

Uitgaande gesprekken

Leer alles over uitgaande gesprekken: strategieën, software, training en KPI-analyse voor betere klantenservice en verkoop. Ontdek meer!

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x