Wat is een feedbackwidget?
Een feedbackwidget is een tool die wordt gebruikt op elke websitepagina of applicatie waarin u uw feedback geeft over de ervaring die u had. Het kan bijvoorbeeld elke vorm aannemen; het kan een enquête zijn of gewoon een formulier.
Het is ook nuttig voor de klanten, want meestal wanneer u een nieuwe applicatie/website gebruikt, heeft u problemen om uit te zoeken wat u moet doen. In deze gevallen is een feedbackwidget de gemakkelijkste manier voor de klanten om zichzelf te bevrijden van eventuele problemen die ze tegenkomen. Het is ook goed voor het bedrijf om te weten hoe ze hun website kunnen verbeteren voor hun klanten.
Frequently Asked Questions
Wat is de definitie van feedback widget?
De feedback widget is een geweldige bron van feedback van klanten over de voortgang van aankopen en klantenservice. Het kan vele vormen aannemen. Het kan een klein klantentevredenheidsonderzoek zijn dat is ingesloten in uw applicatie of website, of het kan een widget zijn op een schaal van 1 tot 5 waarmee u de algehele tevredenheid over uw producten en diensten kunt evalueren.
Wat is de rol van een feedback widget?
De belangrijkste rol van de feedbackwidget is om eenvoudig feedback te verzamelen. Hiermee kunt u uw klanten om meer informatie vragen met een lage instapdrempel. Bovendien kunt u direct feedback verzamelen en gemakkelijk feedback selecteren. Bovendien laat u de klant zien dat u om hem geeft en het verbetert het algemene verkoopproces en automatiseert klantenserviceactiviteiten.
Kunt u een feedback widget instellen in LiveAgent?
In LiveAgent kunt u de feedback widget instellen. Dit maakt het gemakkelijker om feedback van klanten te krijgen. U kunt het overal (of plaatsen) op uw website plaatsen. Dit is een geweldige manier om uzelf snel te bevrijden van problemen aan de kant van de klant. Hierdoor krijgt het bedrijf snel een signaal van fouten of problemen.
Bedrijven kunnen klanttevredenheid en retentie verbeteren door emails met productupdates te sturen en effectieve emailsjablonen te gebruiken. Een feedback- en suggestiebord kan bedrijven helpen klantgerichte producten te creëren en klanten beter leren kennen. Klantenfeedback is ook belangrijk voor bedrijfsontwikkeling en er zijn bronnen om hier meer informatie over te vinden. LiveAgent biedt verschillende functies en integraties voor bedrijven in de klantenservicebranche.
LiveAgent is een klantenservicesoftware die beschikbaar is als VoIP-telefoonsysteem, selfservicesoftware, inkomend callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem, cliëntenportaalsoftware, en emailbeheersoftware. Het biedt ook integraties en alternatieven. LiveAgent biedt tevens ondersteuning via een ondersteuningsportaal, gegevensmigratie en systeemstatus. Het bedrijf biedt ook VoIP-partners, een partnerprogramma en leerbronnen zoals een blog, woordenlijst, sjablonen, webinars en een kostencalculator. Na aanmelding voor LiveAgent ontvangt de gebruiker inloggegevens en wordt het LiveAgent-dashboard opgestart. De website maakt gebruik van cookies.
Antwoordsjablonen voor positieve feedback op sociale media
Beloningen en loyaliteitsprogramma's zijn belangrijke factoren voor klanten, aangezien 75% van hen waarde hecht aan merken die deze aanbieden. Bedrijven kunnen prijsprikkels gebruiken om klantengedrag te stimuleren en een band op te bouwen met hun klanten. Goede communicatie met klanten is cruciaal voor bedrijven, en investeren in klantenservicetrainingen kan helpen bij de verbetering van de klantenervaring en het behoud van een goede merkreputatie. Inloggegevens voor LiveAgent worden verstuurd nadat de installatie is voltooid. De website maakt gebruik van cookies, en door verder te gaan wordt toestemming gegeven volgens het privacy- en cookiebeleid.
Bitrix24 is een uitgebreide software met veel functies, maar kan overweldigend zijn voor nieuwe gebruikers. Live chat presteert goed, maar de interface kan vastlopen. De prijzen variëren per pakket, met het gratis pakket dat enkele beperkingen heeft en het basispakket dat maximaal 5 gebruikers ondersteunt voor €46 per maand.