Wat is een feedbackwidget?
Een feedbackwidget is een tool die wordt gebruikt op elke websitepagina of applicatie waarin u uw feedback geeft over de ervaring die u had. Het kan bijvoorbeeld elke vorm aannemen; het kan een enquête zijn of gewoon een formulier.
Het is ook nuttig voor de klanten, want meestal wanneer u een nieuwe applicatie/website gebruikt, heeft u problemen om uit te zoeken wat u moet doen. In deze gevallen is een feedbackwidget de gemakkelijkste manier voor de klanten om zichzelf te bevrijden van eventuele problemen die ze tegenkomen. Het is ook goed voor het bedrijf om te weten hoe ze hun website kunnen verbeteren voor hun klanten.
Frequently Asked Questions
Wat is de definitie van feedback widget?
De feedback widget is een geweldige bron van feedback van klanten over de voortgang van aankopen en klantenservice. Het kan vele vormen aannemen. Het kan een klein klantentevredenheidsonderzoek zijn dat is ingesloten in uw applicatie of website, of het kan een widget zijn op een schaal van 1 tot 5 waarmee u de algehele tevredenheid over uw producten en diensten kunt evalueren.
Wat is de rol van een feedback widget?
De belangrijkste rol van de feedbackwidget is om eenvoudig feedback te verzamelen. Hiermee kunt u uw klanten om meer informatie vragen met een lage instapdrempel. Bovendien kunt u direct feedback verzamelen en gemakkelijk feedback selecteren. Bovendien laat u de klant zien dat u om hem geeft en het verbetert het algemene verkoopproces en automatiseert klantenserviceactiviteiten.
Kunt u een feedback widget instellen in LiveAgent?
In LiveAgent kunt u de feedback widget instellen. Dit maakt het gemakkelijker om feedback van klanten te krijgen. U kunt het overal (of plaatsen) op uw website plaatsen. Dit is een geweldige manier om uzelf snel te bevrijden van problemen aan de kant van de klant. Hierdoor krijgt het bedrijf snel een signaal van fouten of problemen.
Als je geïnteresseerd bent in het verbeteren van de klantervaring, kun je meer lezen over Emailsjablonen voor feedback. Hier vind je handige ideeën en sjablonen die je direct kunt kopiëren en plakken voor effectief klantcontact. Wil je meer weten over hoe je klanten kunt aanmoedigen om hun mening te delen? Bekijk dan de Emailsjablonen voor feedbackverzoeken. Deze pagina biedt praktische voorbeelden en tips om waardevolle feedback van je klanten te verkrijgen.