Wat is een feedbackwidget?
Een feedbackwidget is een tool die wordt gebruikt op elke websitepagina of applicatie waarin u uw feedback geeft over de ervaring die u had. Het kan bijvoorbeeld elke vorm aannemen; het kan een enquĂȘte zijn of gewoon een formulier.
Het is ook nuttig voor de klanten, want meestal wanneer u een nieuwe applicatie/website gebruikt, heeft u problemen om uit te zoeken wat u moet doen. In deze gevallen is een feedbackwidget de gemakkelijkste manier voor de klanten om zichzelf te bevrijden van eventuele problemen die ze tegenkomen. Het is ook goed voor het bedrijf om te weten hoe ze hun website kunnen verbeteren voor hun klanten.
Frequently Asked Questions
Wat is de definitie van feedback widget?
De feedback widget is een geweldige bron van feedback van klanten over de voortgang van aankopen en klantenservice. Het kan vele vormen aannemen. Het kan een klein klantentevredenheidsonderzoek zijn dat is ingesloten in uw applicatie of website, of het kan een widget zijn op een schaal van 1 tot 5 waarmee u de algehele tevredenheid over uw producten en diensten kunt evalueren.
Wat is de rol van een feedback widget?
De belangrijkste rol van de feedbackwidget is om eenvoudig feedback te verzamelen. Hiermee kunt u uw klanten om meer informatie vragen met een lage instapdrempel. Bovendien kunt u direct feedback verzamelen en gemakkelijk feedback selecteren. Bovendien laat u de klant zien dat u om hem geeft en het verbetert het algemene verkoopproces en automatiseert klantenserviceactiviteiten.
Kunt u een feedback widget instellen in LiveAgent?
In LiveAgent kunt u de feedback widget instellen. Dit maakt het gemakkelijker om feedback van klanten te krijgen. U kunt het overal (of plaatsen) op uw website plaatsen. Dit is een geweldige manier om uzelf snel te bevrijden van problemen aan de kant van de klant. Hierdoor krijgt het bedrijf snel een signaal van fouten of problemen.
Expert note
Een feedback widget is een handige tool voor bedrijven om feedback van klanten te krijgen en problemen snel op te lossen. Het kan overal op de website geplaatst worden en klanten kunnen zichzelf snel bevrijden van eventuele problemen.

Systeem voor het beheren van inhoud
Ontdek LiveAgent, een hoog gewaardeerde helpdesk software met 180+ functies en 40+ integraties. Verbeter klantenservice en bespaar tijd met geautomatiseerde bedrijfsregels. Vergelijk alternatieven op Capterra.
LiveAgent webinar 1: Introductie & Algemeen Overzicht
LiveAgent is een klantenservicesoftware met functies zoals VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware en klachtenbeheersysteem. Probeert u het gratis uit.
Systeem voor het beheren van inhoud
De tekst beschrijft de softwareapplicatie LiveAgent, die verschillende klantenservice-oplossingen biedt, waaronder emailbeheersoftware, inkomend callcentersoftware en cliëntenportaalsoftware. Het bedrijf biedt ook integraties en een ondersteuningsportaal. De tekst bevat meerdere herhalingen van dezelfde informatie en een melding over het opstarten van het LiveAgent-dashboard voor nieuwe klanten. Er worden contactgegevens en een aanbod voor een gratis proefperiode vermeld.