Wie is een huidige gebruiker?
De laatste vertegenwoordiger die een ticket heeft bijgewerkt, wordt ook wel huidige gebruiker genoemd. Het is normaal dat de huidige gebruiker niet dezelfde klantenvertegenwoordiger is die eerder aan een ticket was toegewezen. Wanneer een ticket wordt bijgewerkt, wordt de huidige gebruiker ook anders.
Frequently Asked Questions
Wat betekent de term huidige gebruiker?
De huidige gebruiker is de vertegenwoordiger die het ticket het laatst heeft bijgewerkt. Het hoeft niet noodzakelijk de vertegenwoordiger te zijn die aan het ticket is toegewezen. Op het moment dat het ticket wordt bijgewerkt door een andere vertegenwoordiger, verandert de huidige gebruiker.
Hoe kunt u de huidige gebruiker in LiveAgent controleren?
Ga naar het LiveAgent-paneel om te controleren wie de huidige gebruiker van een bepaald ticket is. Daar vindt u, naast de lijst met individuele tickets, informatie over huidige gebruikers. U kunt het verhaal regelmatig volgen.
Kunt u huidige gebruikers bewerken in LiveAgent?
Als u toegang hebt tot een bepaald ticket en het kunt bewerken, kunt u de huidige gebruiker wijzigen. Wanneer u een bepaald ticket bewerkt, wordt u de huidige gebruiker. Deze functie helpt u te identificeren wie de laatste wijzigingen in uw ticket heeft aangebracht.
Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)
AHT is essentieel in klantenservice, met gemiddelde duur van klanteninteracties. LiveAgent biedt uitgebreide tijdregistratie en helpdesksoftware. Probeer het gratis voor 14 dagen.