Wie is een huidige gebruiker?
De laatste vertegenwoordiger die een ticket heeft bijgewerkt, wordt ook wel huidige gebruiker genoemd. Het is normaal dat de huidige gebruiker niet dezelfde klantenvertegenwoordiger is die eerder aan een ticket was toegewezen. Wanneer een ticket wordt bijgewerkt, wordt de huidige gebruiker ook anders.
Frequently Asked Questions
Wat betekent de term huidige gebruiker?
De huidige gebruiker is de vertegenwoordiger die het ticket het laatst heeft bijgewerkt. Het hoeft niet noodzakelijk de vertegenwoordiger te zijn die aan het ticket is toegewezen. Op het moment dat het ticket wordt bijgewerkt door een andere vertegenwoordiger, verandert de huidige gebruiker.
Hoe kunt u de huidige gebruiker in LiveAgent controleren?
Ga naar het LiveAgent-paneel om te controleren wie de huidige gebruiker van een bepaald ticket is. Daar vindt u, naast de lijst met individuele tickets, informatie over huidige gebruikers. U kunt het verhaal regelmatig volgen.
Kunt u huidige gebruikers bewerken in LiveAgent?
Als u toegang hebt tot een bepaald ticket en het kunt bewerken, kunt u de huidige gebruiker wijzigen. Wanneer u een bepaald ticket bewerkt, wordt u de huidige gebruiker. Deze functie helpt u te identificeren wie de laatste wijzigingen in uw ticket heeft aangebracht.
Expert note
De huidige gebruiker is de vertegenwoordiger die het ticket het laatst heeft bijgewerkt. Het kan verschillen van de aan het ticket toegewezen vertegenwoordiger.

Ticketingsoftware diepgaande analyse
Leer over de nieuwste EU-wetgeving voor AI en hoe mond-op-mondreclame werkt. Ook krijg je tips voor het gebruik van LiveAgent voor succesverhalen.
Hoe tijdregels in LiveAgent in te stellen
Leer hoe u tijdregels kunt instellen in LiveAgent om klantenondersteuning te verbeteren. Automatiseer taken en creëer een efficiënt proces voor ticketbeheer.
Het bedrijf biedt klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomend callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem, cliëntenportaalsoftware en emailbeheersoftware aan. Ze hebben een partnerprogramma en bieden webinars, een kosten calculator en een academie voor hun klanten. Het bedrijf biedt ook algemene voorwaarden, een veiligheidsbeleid, een privacybeleid en AVG-naleving. Ze zijn bezig met het opstarten van het LiveAgent-dashboard en sturen de inloggegevens naar de mailbox van de klanten. Het bedrijf maakt gebruik van cookies voor hun website en gaat ervan uit dat klanten instemmen met het plaatsen van cookies.