Gratis proefperiode

Ticketstatus

Wat is een ticketstatus?

Ticketstatus wordt ook wel ticketfase genoemd. Via het oplossingsproces kunnen tickets worden toegewezen met verschillende statussen, zoals nieuw, open, beantwoord, opgelost of uitgesteld.

– Nieuw ticket: dit is een ticket dat nog moet worden geopend en afgehandeld

– Beantwoord ticket: zodra u een ticket beantwoordt, wordt het gemarkeerd als beantwoord

– Ticket openen: als uw klant op uw antwoord heeft gereageerd, verandert de ticketstatus in open

– Uitgesteld ticket: als u een ticket uitstelt, wordt het gemarkeerd als uitgesteld.

– Opgelost ticket: wanneer een ticket de laatste fase van de verwerking bereikt, wordt het gemarkeerd als opgelost ticket

Statussen nieuw ticket en open ticket hebben het hoogste belang, omdat deze eerst moeten worden afgehandeld en opgelost. LiveAgent zal die tickets automatisch markeren en sorteren op basis van prioriteit.

Ticketstatus
Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .