Ticketstatus

Wat is een ticketstatus?

Ticketstatus wordt ook wel ticketfase genoemd. Via het oplossingsproces kunnen tickets worden toegewezen met verschillende statussen, zoals nieuw, open, beantwoord, opgelost of uitgesteld.

– Nieuw ticket: dit is een ticket dat nog moet worden geopend en afgehandeld

– Beantwoord ticket: zodra u een ticket beantwoordt, wordt het gemarkeerd als beantwoord

– Ticket openen: als uw klant op uw antwoord heeft gereageerd, verandert de ticketstatus in open

– Uitgesteld ticket: als u een ticket uitstelt, wordt het gemarkeerd als uitgesteld.

– Opgelost ticket: wanneer een ticket de laatste verwerkingsfase bereikt, wordt het gemarkeerd als opgelost

Statussen Nieuw Ticket en Open Ticket hebben het hoogste belang omdat ze eerst moeten worden afgehandeld en opgelost. LiveAgent markeert die tickets automatisch en sorteert ze op basis van prioriteit.

ticketfasen op LiveAgent

Frequently asked questions

Wat is een ticketstatus?

Ticketstatus is elke fase die een ticket doorloopt in zijn levenscyclus. De statussen die aan het ticket kunnen worden toegekend zijn Nieuw, Open, Beantwoord, Opgelost of Uitgesteld.

 

Waar wordt een ticketstatus voor gebruikt?

De ticketstatus stelt u in staat om te beoordelen in welk stadium een ​​bepaald verzoek zich op dat moment bevindt, of het al is geopend, of het is afgehandeld, of dat het wacht op een oplossing, omdat de vertegenwoordiger meer informatie nodig heeft.

 

Hoe kunt u de status van een ticket in LiveAgent controleren?

In LiveAgent kunt u de ticketstatus controleren in het gedeelte Tickets. Bij elk specifiek ticket wordt de status weergegeven.

 

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.