Op zoek naar een alternatief voor SolarWinds?

Ontdek waarom LiveAgent het beste SolarWinds-alternatief op de markt is.

  • ✓ Geen opstartkosten
  • ✓ Klantenservice 24/7
  • ✓ Geen kredietkaart vereist
  • ✓ Altijd opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hebt u genoeg van uw helpdesksoftware?

Bent u op zoek naar een eenvoudigere en effectievere oplossing voor uw klantenondersteuning? LiveAgent biedt u een betrouwbaar ticketsysteem, integratie met meerdere kanalen, meer dan 175 functies en meer dan 40 integraties.

Til uw helpdesk naar een hoger niveau met LiveAgent.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Bespaar meer met LiveAgent

3 Redenen waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

Verbeterde tevredenheid

LiveAgent verhoogt klantentevredenheid & verbetert de conversiepercentages.

Betaalbaarder

Bespaar geld! LiveAgent is kosteneffectiever in vergelijking met andere helpdeskoplossingen.

Rijk aan functies

Meer dan 175 functies om uw werk gemakkelijker en leuker te maken.

SolarWinds vs LiveAgent in één oogopslag

Functies Liveagent SolarWinds
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing.
SolarWinds biedt geen ticketing.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat.
SolarWinds biedt geen Live Chat.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een callcenter.
SolarWinds biedt een callcenter.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
SolarWinds biedt een selfserviceportaal.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
SolarWinds biedt geen Facebook-integratie.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
SolarWinds biedt geen Twitter-integratie.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
SolarWinds biedt geen Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
SolarWinds biedt geen Viber-integratie.
WhatsApp
WhatsApp-integraties met helpdesks stellen gebruikers in staat om alle WhatsApp-berichten binnen een ticketsysteem met meederder kanalen te beantwoorden en ze net als elk ander klantenondersteuningsticket te behandelen.
LiveAgent biedt een WhatsApp-integratie.
SolarWinds biedt geen WhatsApp-integratie.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank in Ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
SolarWinds offers knowledge base in plan for $23/agent/month.
Customer Forum
An online discussion board for your customers that's located directly within your knowledge base.
LiveAgent offers customer forum in Ticket plan for $15/agent/month.
SolarWinds offers customer forum in plan for $23/agent/month.
Automation and Rules
Workflows that you can automate to eliminate repetitive tasks.
LiveAgent offers automation and rules in Ticket plan for $15/agent/month.
SolarWinds offers automation and rules in plan for $48/agent/month.
API
A set of functions that allow different applications to work together.
LiveAgent offers API functions in Ticket plan for $15/agent/month.
SolarWinds offers API functions in plan for $84/agent/month.
Interactive Voice Response (IVR)
A technology that allows incoming callers to navigate a phone system before talking to a human operator.
LiveAgent offers IVR features.
SolarWinds doesn't offer IVR features.
Video Calls
A call that contains video, similar to Skype, Zoom, or Facetime calls.
LiveAgent offers video calls.
SolarWinds doesn't offer video calls.
Unlimited History
Tickets don't expire or delete-- you can view them at any time.
LiveAgent offers unlimited history in Ticket plan for $15/agent/month.
SolarWinds offers unlimited history in plan for $23/agent/month.
Unlimited Websites
You can use the software on an unlimited number of websites.
LiveAgent offers unlimited websites.
SolarWinds doesn't offer unlimited websites.
Unlimited Chat Buttons
You can place an unlimited number of chat buttons on your websites.
LiveAgent offers unlimited chat buttons.
SolarWinds doesn't offer unlimited chat buttons.
Unlimited Tickets/Mails
You can receive an unlimited number of emails and tickets.
LiveAgent offers unlimited tickets/mails in Ticket plan for $15/agent/month.
SolarWinds biedt een kennisbank in Ticket-abonnement voor €23/vertegenwoordiger/maand.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopname in het All-inclusive abonnement voor €39/vertegenwoordiger/maand.
SolarWinds biedt onbeperkte gespreksopname in het All-inclusive abonnement voor €23/vertegenwoordiger/maand.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
SolarWinds biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in het ticket-abonnement voor €23/vertegenwoordiger/maand.
report on tablet-illustration

Een krachtig alternatief voor SolarWinds

Als u op zoek bent naar een ultieme oplossing voor uw helpdesksoftware, is uw zoektocht misschien al voorbij. LiveAgent heeft alles wat je nodig hebt om de best mogelijke klantenondersteuning te bieden.

Een betrouwbaar ticketsysteem omvat elk belangrijk kanaal: email, live chat, sociale media (zelfs Instagram), callcenter en kennisbank. Met LiveAgent bent u echt op alles voorbereid.

Snelste live chat

Live chat is een essentieel hulpmiddel als het gaat om klantenservice. Hiermee kunnen uw klanten vrijwel direct met u in contact komen via een widget op uw website. Het is een geweldige aanvulling op uw klantenondersteuning.

LiveAgent heeft de snelste live chatwidget op de markt, met chatweergavesnelheden van 2,5 seconden. Beantwoord uw klanten razendsnel!

Watch the website loading time
Savings illustration

Ontvang meer voor minder

Het verkrijgen van meer handige tools hoeft u niet veel te kosten. LiveAgent biedt u drie geweldige betaalde abonnementen boordevol handige tools, functies en integraties. Het enige dat u hoeft te doen, is degene kiezen die het beste bij u past.

Met de prijzen van LiveAgent kunt u ook afzonderlijke functies kopen voor het geval u iets extra’s wilt toevoegen. Bekijk onze tariefplannen voor meer informatie.

Ontdek waarom bedrijven overstappen op LiveAgent

man and woman winners-illustration

Klaar om over te stappen?

LiveAgent is de meest beoordeelde en best beoordeelde helpdesksoftware voor het MKB in 2023. Blijf dichter bij uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.

Vergelijk ons ​​met andere soorten software

Benieuwd hoe we het doen ten opzichte van andere populaire softwareoplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben.

Related Articles to Alternatief voor SolarWinds
LiveAgent biedt meer mogelijkheden als het gaat om klantenondersteuning. Het is de ultieme oplossing voor uw bedrijf. Kies één van onze drie betalende abonnementen of kies voor afzonderlijke functies.

Op zoek naar een Visie-alternatief?

LiveAgent is een klantenservicesoftware die communicatiekanalen zoals chat, oproepen, video-oproepen, contactformulieren en sociale media-integraties biedt. Het helpt bedrijven om efficiënt met klanten te communiceren en goede klantenservice te bieden. LiveAgent biedt ook partnerprogramma's aan. Het is een betrouwbaar en gebruiksvriendelijk alternatief voor ConnectWise met meer dan 180 functies voor klantentevredenheid en verbeterde klantenbinding.

LiveAgent is een helpdeskoplossing waarmee u nog betere klantenservice kunt bieden. Email, live chat, sociale media (Facebook, Instagram en meer).

Op zoek naar een Vooralternatief?

Klanten geven positieve feedback over het overstappen van ZenDesk naar LiveAgent vanwege de betaalbaarheid, geavanceerde automatisering en goede ondersteuning.

Bent u op zoek naar geweldige helpdesk software voor uw marketing- en telecommunicatiebedrijf? Uw zoektocht is voorbij, bekijk eens wat LiveAgent biedt.

Helpdesksoftware voor de marketingsector

Koester leads en promoot uw merk voor een cruciale rol op de marketingafdeling. Bied klanten verschillende contactopties en gebruik LiveAgent voor effectieve klantenondersteuning. Bespaar meer met LiveAgent en analyseer en vergelijk het met andere oplossingen voor klantenondersteuning voor uw sector. Lees succesverhalen en ontdek de impact van helpdesk software op marketing en telecommunicatie. Zet onbekenden om in klanten door live chat en kennisbank te gebruiken. Plaats realtime live chat op uw website om uw conversieratio te verhogen en een grotere klantenbestand op te bouwen.

LiveAgent is een perfect alternatief voor SysAid. Lees meer over onze helpdesk en start vandaag nog uw gratis proefperiode.

Op zoek naar het juiste SysAid-alternatief?

Een blog deelt geheimen voor optimale klantenservice, zoals effectieve communicatie en het vermijden van jargon. Training helpt medewerkers beter te communiceren en vragen op te lossen.

Chatbots zijn een populaire tool voor klantenservice om klantentevredenheid te verbeteren. Helpen ze echt om klantenservice te verbeteren?

Hoe kunnen chatbots de klantenservice verbeteren?

Chatbots verbeteren de klantenservice door efficiëntie te verhogen, toegankelijkheid te verbeteren en kosten te besparen. Ze kunnen ook helpen bij het schalen van de klantenservice en het automatiseren van routinetaken.

LiveAgent is een geweldig alternatief voor Kustomer met betaalbare prijzen, een geweldig ticketsysteem en met ondersteuning van vele communicatiekanalen.

Op zoek naar een alternatief voor Kustomer?

Onze WYSIWYG-editor maakt het gemakkelijk om nuttige artikelen te maken voor een klantenportaal. Kennisbank is een handige selfservice-optie voor elke helpdesk. LiveAgent biedt verbeterde functionaliteit om de klantenservice-ervaring te verbeteren.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x