Het lijkt erop dat u de klantenservice van Reverb probeert te bereiken. Helaas zijn we niet verbonden met het ondersteuningsteam van Reverb. We zijn twee totaal verschillende bedrijfsorganisaties. Om het u gemakkelijker te maken, hebben we de website van Reverb opgezocht en de volgende contactgegevens voor klantenondersteuning gevonden. Contacteer de vertegenwoordigers van Reverb door rechtstreeks contact met hen op te nemen via de onderstaande contactgegevens.
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Niet van toepassing
Reverb is de grootste online marktplaats die zich toelegt op het kopen en verkopen van nieuwe, gebruikte en vintage muziekinstrumenten en uitrusting.
Reverb is de grootste online marktplaats voor het kopen en verkopen van nieuwe, gebruikte en vintage muziekinstrumenten en uitrusting.
Het klantenserviceteam van Reverb biedt de volgende ondersteuningskanalen: selfservice-ondersteuning en live chatondersteuning.
U kunt contact opnemen met Reverb door een ondersteuningsverzoek in te dienen via hun Helpcentrum, of door Reverb.com te bezoeken en op "Hulp nodig?" knop om tijdens kantooruren verbinding te maken met een live chatvertegenwoordiger.
U kunt contact opnemen met Reverb door het formulier in te vullen. Zoek een knop 'Hulp nodig' op https://reverb.com/.
Ja, Reverb biedt ondersteuning voor live chat.
Reverb heeft geen telefonische klantenondersteuning.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geรฏnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.