Alternatief voor callcenter voor verkoop en ondersteuning

Ontdek waarom LiveAgent het beste callcenteralternatief op de markt is.
  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Op zoek naar callcenter software vergelijking?

Bent u uw huidige ondersteuningstools en workflows beu? Het is tijd om over te schakelen naar een alternatief voor callcentra! Ontdek uitgebreide integraties, automatisering, professionele functies en grote besparingen.

Onze grondige vergelijking zal enig licht werpen op de meest populaire callcenter alternatieven, hun functies en klantenbeoordelingen zodat u de juiste oplossing voor uw bedrijf en sector kunt kiezen.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Functies Liveagent AirCall
Vergelijk AirCall Inc. met LiveAgent.
RingCentral TalkDesk Zendesk Talk
Vergelijk Zendesk Talk met LiveAgent.
Algemene beoordeling
Algemene softwarebeoordelingen van geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.7
LiveAgent kreeg een algemene beoordeling van 4,7 uit 5 door geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.2
AirCall kreeg een algemene beoordeling van 4,2 uit 5 door geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.3
RingCentral kreeg een algemene beoordeling van 4,3 uit 5 door geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.5
TalkDesk kreeg een algemene beoordeling van 4,5 uit 5 door geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.3
Zendesk Talk kreeg een algemene beoordeling van 4,3 uit 5 door geverifieerde gebruikers op Capterra.
Gebruiksgemak
Gebruiksgemak van geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.6
LiveAgent is beoordeeld met 4,6 uit 5 voor gebruiksgemak door geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.4
AirCall is beoordeeld met 4,4 uit 5 voor gebruiksgemak door geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.3
RingCentral is beoordeeld met 4,3 uit 5 voor gebruiksgemak door geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.7
TalkDesk is beoordeeld met 4,7 uit 5 voor gebruiksgemak door geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.3
Zendesk Talk is beoordeeld met 4,3 uit 5 voor gebruiksgemak door geverifieerde gebruikers op Capterra. .
Klantenondersteuning
Klantenondersteuningsbeoordelingen van geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.7
LiveAgent krijgt een waardering van 4,7 uit 5 voor klantenondersteuning door geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.2
AirCall krijgt een waardering van 4,2 uit 5 voor klantenondersteuning door geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.4
RingCentral krijgt een waardering van 4,4 uit 5 voor klantenondersteuning door geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.6
TalkDesk krijgt een waardering van 4,6 uit 5 voor klantenondersteuning door geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.2
Zendesk Talk krijgt een waardering van 4,2 uit 5 voor klantenondersteuning door geverifieerde gebruikers op Capterra.
Prijs/waarde
Prijs/waarde-beoordelingen van geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.7
LiveAgent is beoordeeld met 4,7 uit 5 voor productwaarde versus prijs door geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.0
AirCall is beoordeeld met 4,0 uit 5 voor productwaarde versus prijs door geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.0
RingCentral is beoordeeld met 4,0 uit 5 voor productwaarde versus prijs door geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.5
TalkDesk is beoordeeld met 4,5 uit 5 voor productwaarde versus prijs door geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.1
Zendesk Talk is beoordeeld met 4,1 uit 5 voor productwaarde versus prijs door geverifieerde gebruikers op Capterra.
Prijs
Softwareprijs in EURper vertegenwoordiger per maand.
€39/maand/medewerker De prijsklasse van beschikbare abonnementen. Alle abonnementen worden maandelijks in EUR gefactureerd. De getoonde prijs komt overeen met de prijs voor één medewerker per maand.
€30-€50/maand/medewerker De prijsklasse van beschikbare abonnementen. Alle abonnementen worden maandelijks in EUR gefactureerd. De getoonde prijs komt overeen met de prijs voor één medewerker per maand.
€19.99-€49.99/maand/medewerker De prijsklasse van beschikbare abonnementen. Alle abonnementen worden maandelijks in EUR gefactureerd. De getoonde prijs komt overeen met de prijs voor één medewerker per maand.
Offerte op aanvraag TalkDesk biedt aangepaste prijzen voor elke klant. Vraag dan een offerte aan op hun website.
€49-€99/maand/medewerker De prijsklasse van beschikbare abonnementen. Alle abonnementen worden maandelijks in EUR gefactureerd. De getoonde prijs komt overeen met de prijs voor één medewerker per maand.
Gemengd callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een gemengd callcenter.
AirCall biedt een gemengd callcenter.
RingCentral biedt een gemengd callcenter.
TalkDesk biedt een gemengd callcenter.
Zendesk Talk biedt een gemengd callcenter.
Gespreksregistratie
Verzamel en analyseer oproepvolumes, bellerinformatie en oproepresultaten.
LiveAgent biedt oproepregistratie.
AirCall biedt oproepregistratie.
RingCentral biedt oproepregistratie.
TalkDesk biedt oproepregistratie.
Zendesk Talk biedt oproepregistratie.
Gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt gespreksopname aan.
AirCall biedt gespreksopname aan.
RingCentral biedt gespreksopname aan.
TalkDesk biedt gespreksopname aan.
Zendesk Talk biedt gespreksopname aan.
Escalatiebeheer
Waarschuwingen en escalaties voor oproepen met prioriteit op basis van SLA.
LiveAgent heeft escalatiebeheer.
AirCall heeft geen escalatiebeheer.
RingCentral heeft escalatiebeheer.
TalkDesk heeft escalatiebeheer.
Zendesk Talk heeft escalatiebeheer.
Inkomend callcenter
Een callcenter dat is uitgerust om inkomende oproepen van klanten te ontvangen .
LiveAgent heeft een inkomend callcenter.
AirCall heeft een inkomend callcenter.
RingCentral heeft een inkomend callcenter.
TalkDesk heeft een inkomend callcenter .
Zendesk Talk heeft een inkomend callcenter.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies .
AirCall biedt IVR-functies.
RingCentral biedt IVR-functies.
TalkDesk biedt IVR-functies.
Zendesk Talk biedt IVR-functies.
Handmatige kiezer
Een basiskiezer die vertegenwoordigers gebruiken om handmatig nummers van klanten na elkaar te bellen.
LiveAgent biedt een handmatige kiezer.
AirCall biedt een handmatige kiezer
RingCentral biedt een handmatige kiezer
TalkDesk biedt een handmatige kiezer
Zendesk Talk biedt een handmatige kiezer
Uitgaand callcenter
Een callcenter dat is ingericht om uitgaande gesprekken te voeren (van vertegenwoordiger naar klant).
LiveAgent biedt een uitgaand callcenter.
AirCall biedt een uitgaand callcenter.
RingCentral biedt een uitgaand callcenter.
TalkDesk biedt een uitgaand callcenter.
Zendesk Talk biedt een uitgaand callcenter. .
Voorspellende kiezer
Een voorspellende kiezer belt automatisch nummers totdat een verbinding wordt gedetecteerd en leidt het gesprek vervolgens naar een vertegenwoordiger.
LiveAgent biedt geen voorspellende kiezer.
AirCall biedt geen voorspellende kiezer.
RingCentral biedt geen voorspellende kiezer. .
TalkDesk biedt een voorspellende kiezer.
Zendesk Talk biedt een voorspellende kiezer.
Progressieve kiezer
Een progressieve kiezer is een geautomatiseerd kiessysteem dat de contactgegevens van de klant aan de agent presenteert voordat het telefoonnummer wordt gekozen.
LiveAgent biedt geen progressieve dialer.
AirCall biedt geen progressieve dialer.
RingCentral biedt een progressieve dialer.
TalkDesk biedt een progressieve dialer. .
Zendesk Talk biedt een progressieve dialer.
Queue Management
Een systeem dat wordt gebruikt om wachtrijen te beheren.
LiveAgent biedt beheer van de wachtrij voor oproepen.
AirCall biedt beheer van de wachtrij voor oproepen.
RingCentral biedt beheer van de wachtrij voor oproepen.
TalkDesk biedt beheer van de wachtrij voor oproepen.
Zendesk Talk biedt beheer van de wachtrij voor oproepen. .
Realtime chat
Een systeemeigen live chatwidget die op uw site kan worden ingezet en kan worden gebruikt voor realtime communicatie met uw websitebezoekers.
LiveAgent biedt realtime chat.
AirCall biedt geen realtime chat.
RingCentral biedt geen realtime chat. .
TalkDesk biedt realtime chat.
Zendesk Talk biedt realtime chat. .
Rapportage/analyse
Een analysedashboard waarmee u prestatierapporten kunt genereren.
LiveAgent biedt rapportage en analyse.
AirCall biedt rapportage en analyse. .
RingCentral biedt rapportage en analyse.
TalkDesk biedt rapportage en analyse.
Zendesk Talk biedt rapportage en analyse.

Vergelijk LiveAgent
met andere platforms

Uw favorieten gebruiken ons callcenter alternatief

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Ongeëvenaarde besparingen op hardware en internationale oproepen

Het webgebaseerde callcenter van LiveAgent is een kosteneffectieve oplossing voor lokale en internationale inkomende en uitgaande gesprekken. Er zijn geen verborgen gebruikskosten of extra kosten.

We voegen voortdurend nieuwe functies toe en verbeteren onze software, zodat uw virtuele callcenter volledig gratis is uitgerust met de nieuwste technologie.

Betaalbaar, betrouwbaar en gebruiksvriendelijk

Schakel vandaag nog over naar onze software voor callcenterautomatisering. Begin binnen enkele minuten met bellen en gebeld worden. Kies gewoon een VoIP-provider, stel uw vertegenwoordigersapparaten in en u bent klaar om te gaan. Het is echt zo eenvoudig.

LiveAgent VoIP call center
ivr

Professioneel callcenter alternatief

Wie zegt dat callcenteralternatieven niet professioneel kunnen zijn? LiveAgent biedt uitgebreide integraties, eersteklas beveiliging en professionele functies zoals IVR, ACD, persoonlijk doorverbinden en automatisch terugbellen.< /p>

Voor zowel grote als kleine bedrijven

LiveAgent is het perfecte callcenteralternatief voor solopreneurs, startende bedrijven, KMO’s of zelfs ondernemingen. De contactcentersoftware is 100% aanpasbaar, schaalbaar en aanpasbaar aan uw behoeften, of u deze nu gebruikt voor interne ondersteuning of verkoop op afstand. Onze toonaangevende callcentersoftware biedt meer dan 179 functies en meer dan 40 integraties om aan al uw eisen te voldoen. span>

LiveAgent call logs
Call routing in LiveAgent

Geen extra kosten per minuut

Bent u het zat dat software stukken van mensen kost? Betaal alleen voor realtime gebruik! Geen verborgen kosten, geen extra kosten per minuut, geen opslagkosten. Dat is de LiveAgent-manier!

Contextueel rijk

Geef uw ondersteuningsmedewerkers naadloze overgangen tussen het beantwoorden van oproepen en het vinden van belangrijke klantengegevens. LiveAgent maakt het gemakkelijk om alle contextuele informatie over het probleemoplossingstraject van een klant te vinden, van begin tot einde dankzij ons geïntegreerd klantenrelatiebeheer.

LiveAgent CRM integrations
LiveAgent helpdesk tour

Alle ondersteuningskanalen op één en dezelfde plaats

De beste callcenteralternatieven bieden een intuïtieve gebruikersinterface met een verenigde vertegenwoordigersdesktop die klanteninteracties netjes organiseert vanuit meerdere communicatiekanalen zoals live chat, sociale media, e-mail ( Outlook en Gmail alternatief), en klantenportaals.

Perfect om onvergetelijke klantenervaringen te creëren

Wilt u een stapje extra zetten voor uw klanten? Maak er werk van! Met onze videogespreksfunctie kunt u uw klanten door complexe problemen loodsen door live,chat, video en online bezoekerstoezicht te combineren. Dat is nu klantenservice!

Customer empathy Video Call feature in LiveAgent-
New internal call in LiveAgent

Zit u vast?

Ons callcenter alternatief biedt gratis in-app chats en oproepen. Bel een collega wanneer u een helpende hand nodig heeft of een korte vraag heeft.

Nog een paar redenen waarom LiveAgent de beste is in vergelijking met callcentersoftware

Bespaar meer met LiveAgent

Bekijk hoe LiveAgent callcentersoftware het doet ten opzichte van zijn concurrenten en vind de juiste beloplossing voor uw bedrijf

Onze klanten zeggen het het beste

Related Articles to Callcenter alternatieven
Schakel over van Hesk naar LiveAgent en krijg een ticketsysteem met meerdere kanalen dat sociale media afhandelt en een supersnelle live chatwidget.

Op zoek naar een Hesk-alternatief?

Profiteer van aanpasbare branding en collecteer feedback van klanten via een selfserviceportaal met notities en forums. Verbeter uw bedrijf en los problemen op.

Wilt u migreren van Helpshift naar een andere software voor klantenservice? Bekijk LiveAgent en ontdek of dit de juiste keuze voor u is.

Bent u op zoek naar een Helpshift-alternatief?

LiveAgent wordt geprezen door verschillende gebruikers voor het verbeteren van klantenservice, responstijd en verkoopverhoging.

De beste live chat alternatieven bevatten een specifieke set functies die u klaarstomen voor succes. Ontdek wat ze vandaag zijn!

Ontdek het beste alternatief voor livechat

Met LiveAgent kunnen bedrijven hun klantenservice verbeteren door middel van efficiëntere ondersteuning via verschillende kanalen. Het is een kosteneffectieve oplossing die klantentevredenheid en verkoop verhoogt.

LiveAgent biedt meer dan 175 handige functies, de snelste live chatwidget op de markt. Een callcenter en zelfs integraties van kanalen zoals Instagram.

Op zoek naar een LiveChat-alternatief?

LiveAgent is een betrouwbaar en gebruiksvriendelijk alternatief voor diverse helpdesksoftware, waaronder ConnectWise en Hesk. Met meer dan 180 functies verbetert het de klanttevredenheid en verhoogt het de productiviteit. Ontdek uw perfecte oplossing op Capterra.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x