Bent u uw huidige ondersteuningstools en workflows beu? Het is tijd om over te schakelen naar een alternatief voor callcentra! Ontdek uitgebreide integraties, automatisering, professionele functies en grote besparingen.
Onze grondige vergelijking zal enig licht werpen op de meest populaire callcenter alternatieven, hun functies en klantenbeoordelingen zodat u de juiste oplossing voor uw bedrijf en sector kunt kiezen.
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Functies | Liveagent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig.
|
AirCall
Vergelijk AirCall Inc. met LiveAgent.
|
RingCentral | TalkDesk | Zendesk Talk
Vergelijk Zendesk Talk met LiveAgent.
|
---|---|---|---|---|---|
Algemene beoordeling
Algemene softwarebeoordelingen van geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
4.7
LiveAgent kreeg een algemene beoordeling van 4,7 uit 5 door geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
4.2
AirCall kreeg een algemene beoordeling van 4,2 uit 5 door geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
4.3
RingCentral kreeg een algemene beoordeling van 4,3 uit 5 door geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
4.5
TalkDesk kreeg een algemene beoordeling van 4,5 uit 5 door geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
4.3
Zendesk Talk kreeg een algemene beoordeling van 4,3 uit 5 door geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
Gebruiksgemak
Gebruiksgemak van geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
4.6
LiveAgent is beoordeeld met 4,6 uit 5 voor gebruiksgemak door geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
4.4
AirCall is beoordeeld met 4,4 uit 5 voor gebruiksgemak door geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
4.3
RingCentral is beoordeeld met 4,3 uit 5 voor gebruiksgemak door geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
4.7
TalkDesk is beoordeeld met 4,7 uit 5 voor gebruiksgemak door geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
4.3
Zendesk Talk is beoordeeld met 4,3 uit 5 voor gebruiksgemak door geverifieerde gebruikers op Capterra. .
|
Klantenondersteuning
Klantenondersteuningsbeoordelingen van geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
4.7
LiveAgent krijgt een waardering van 4,7 uit 5 voor klantenondersteuning door geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
4.2
AirCall krijgt een waardering van 4,2 uit 5 voor klantenondersteuning door geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
4.4
RingCentral krijgt een waardering van 4,4 uit 5 voor klantenondersteuning door geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
4.6
TalkDesk krijgt een waardering van 4,6 uit 5 voor klantenondersteuning door geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
4.2
Zendesk Talk krijgt een waardering van 4,2 uit 5 voor klantenondersteuning door geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
Prijs/waarde
Prijs/waarde-beoordelingen van geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
4.7
LiveAgent is beoordeeld met 4,7 uit 5 voor productwaarde versus prijs door geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
4.0
AirCall is beoordeeld met 4,0 uit 5 voor productwaarde versus prijs door geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
4.0
RingCentral is beoordeeld met 4,0 uit 5 voor productwaarde versus prijs door geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
4.5
TalkDesk is beoordeeld met 4,5 uit 5 voor productwaarde versus prijs door geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
4.1
Zendesk Talk is beoordeeld met 4,1 uit 5 voor productwaarde versus prijs door geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
Prijs
Softwareprijs in EURper vertegenwoordiger per maand.
|
€39/maand/medewerker
De prijsklasse van beschikbare abonnementen. Alle abonnementen worden maandelijks in EUR gefactureerd. De getoonde prijs komt overeen met de prijs voor één medewerker per maand.
|
€30-€50/maand/medewerker
De prijsklasse van beschikbare abonnementen. Alle abonnementen worden maandelijks in EUR gefactureerd. De getoonde prijs komt overeen met de prijs voor één medewerker per maand.
|
€19.99-€49.99/maand/medewerker
De prijsklasse van beschikbare abonnementen. Alle abonnementen worden maandelijks in EUR gefactureerd. De getoonde prijs komt overeen met de prijs voor één medewerker per maand.
|
Offerte op aanvraag
TalkDesk biedt aangepaste prijzen voor elke klant. Vraag dan een offerte aan op hun website.
|
€49-€99/maand/medewerker
De prijsklasse van beschikbare abonnementen. Alle abonnementen worden maandelijks in EUR gefactureerd. De getoonde prijs komt overeen met de prijs voor één medewerker per maand.
|
Gemengd callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
|
LiveAgent biedt een gemengd callcenter.
|
AirCall biedt een gemengd callcenter.
|
RingCentral biedt een gemengd callcenter.
|
TalkDesk biedt een gemengd callcenter.
|
Zendesk Talk biedt een gemengd callcenter.
|
Gespreksregistratie
Verzamel en analyseer oproepvolumes, bellerinformatie en oproepresultaten.
|
LiveAgent biedt oproepregistratie.
|
AirCall biedt oproepregistratie.
|
RingCentral biedt oproepregistratie.
|
TalkDesk biedt oproepregistratie.
|
Zendesk Talk biedt oproepregistratie.
|
Gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
|
LiveAgent biedt gespreksopname aan.
|
AirCall biedt gespreksopname aan.
|
RingCentral biedt gespreksopname aan.
|
TalkDesk biedt gespreksopname aan.
|
Zendesk Talk biedt gespreksopname aan.
|
Escalatiebeheer
Waarschuwingen en escalaties voor oproepen met prioriteit op basis van SLA.
|
LiveAgent heeft escalatiebeheer.
|
AirCall heeft geen escalatiebeheer.
|
RingCentral heeft escalatiebeheer.
|
TalkDesk heeft escalatiebeheer.
|
Zendesk Talk heeft escalatiebeheer.
|
Inkomend callcenter
Een callcenter dat is uitgerust om inkomende oproepen van klanten te ontvangen .
|
LiveAgent heeft een inkomend callcenter.
|
AirCall heeft een inkomend callcenter.
|
RingCentral heeft een inkomend callcenter.
|
TalkDesk heeft een inkomend callcenter .
|
Zendesk Talk heeft een inkomend callcenter.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
|
LiveAgent biedt IVR-functies .
|
AirCall biedt IVR-functies.
|
RingCentral biedt IVR-functies.
|
TalkDesk biedt IVR-functies.
|
Zendesk Talk biedt IVR-functies.
|
Handmatige kiezer
Een basiskiezer die vertegenwoordigers gebruiken om handmatig nummers van klanten na elkaar te bellen.
|
LiveAgent biedt een handmatige kiezer.
|
AirCall biedt een handmatige kiezer
|
RingCentral biedt een handmatige kiezer
|
TalkDesk biedt een handmatige kiezer
|
Zendesk Talk biedt een handmatige kiezer
|
Uitgaand callcenter
Een callcenter dat is ingericht om uitgaande gesprekken te voeren (van vertegenwoordiger naar klant).
|
LiveAgent biedt een uitgaand callcenter.
|
AirCall biedt een uitgaand callcenter.
|
RingCentral biedt een uitgaand callcenter.
|
TalkDesk biedt een uitgaand callcenter.
|
Zendesk Talk biedt een uitgaand callcenter. .
|
Voorspellende kiezer
Een voorspellende kiezer belt automatisch nummers totdat een verbinding wordt gedetecteerd en leidt het gesprek vervolgens naar een vertegenwoordiger.
|
LiveAgent biedt geen voorspellende kiezer.
|
AirCall biedt geen voorspellende kiezer.
|
RingCentral biedt geen voorspellende kiezer. .
|
TalkDesk biedt een voorspellende kiezer.
|
Zendesk Talk biedt een voorspellende kiezer.
|
Progressieve kiezer
Een progressieve kiezer is een geautomatiseerd kiessysteem dat de contactgegevens van de klant aan de agent presenteert voordat het telefoonnummer wordt gekozen.
|
LiveAgent biedt geen progressieve dialer.
|
AirCall biedt geen progressieve dialer.
|
RingCentral biedt een progressieve dialer.
|
TalkDesk biedt een progressieve dialer. .
|
Zendesk Talk biedt een progressieve dialer.
|
Queue Management
Een systeem dat wordt gebruikt om wachtrijen te beheren.
|
LiveAgent biedt beheer van de wachtrij voor oproepen.
|
AirCall biedt beheer van de wachtrij voor oproepen.
|
RingCentral biedt beheer van de wachtrij voor oproepen.
|
TalkDesk biedt beheer van de wachtrij voor oproepen.
|
Zendesk Talk biedt beheer van de wachtrij voor oproepen. .
|
Realtime chat
Een systeemeigen live chatwidget die op uw site kan worden ingezet en kan worden gebruikt voor realtime communicatie met uw websitebezoekers.
|
LiveAgent biedt realtime chat.
|
AirCall biedt geen realtime chat.
|
RingCentral biedt geen realtime chat. .
|
TalkDesk biedt realtime chat.
|
Zendesk Talk biedt realtime chat. .
|
Rapportage/analyse
Een analysedashboard waarmee u prestatierapporten kunt genereren.
|
LiveAgent biedt rapportage en analyse.
|
AirCall biedt rapportage en analyse. .
|
RingCentral biedt rapportage en analyse.
|
TalkDesk biedt rapportage en analyse.
|
Zendesk Talk biedt rapportage en analyse.
|
Het webgebaseerde callcenter van LiveAgent is een kosteneffectieve oplossing voor lokale en internationale inkomende en uitgaande gesprekken. Er zijn geen verborgen gebruikskosten of extra kosten.
We voegen voortdurend nieuwe functies toe en verbeteren onze software, zodat uw virtuele callcenter volledig gratis is uitgerust met de nieuwste technologie.
Schakel vandaag nog over naar onze software voor callcenterautomatisering. Begin binnen enkele minuten met bellen en gebeld worden. Kies gewoon een VoIP-provider, stel uw vertegenwoordigersapparaten in en u bent klaar om te gaan. Het is echt zo eenvoudig.
Wie zegt dat callcenteralternatieven niet professioneel kunnen zijn? LiveAgent biedt uitgebreide integraties, eersteklas beveiliging en professionele functies zoals IVR, ACD, persoonlijk doorverbinden en automatisch terugbellen.
LiveAgent is het perfecte callcenteralternatief voor solopreneurs, startende bedrijven, KMO’s of zelfs ondernemingen. De contactcentersoftware is 100% aanpasbaar, schaalbaar en aanpasbaar aan uw behoeften, of u deze nu gebruikt voor interne ondersteuning of verkoop op afstand. Onze toonaangevende callcentersoftware biedt meer dan 179 functies en meer dan 40 integraties om aan al uw eisen te voldoen. span>
Bent u het zat dat software stukken van mensen kost? Betaal alleen voor realtime gebruik! Geen verborgen kosten, geen extra kosten per minuut, geen opslagkosten. Dat is de LiveAgent-manier!
Geef uw ondersteuningsmedewerkers naadloze overgangen tussen het beantwoorden van oproepen en het vinden van belangrijke klantengegevens. LiveAgent maakt het gemakkelijk om alle contextuele informatie over het probleemoplossingstraject van een klant te vinden, van begin tot einde dankzij ons geïntegreerd klantenrelatiebeheer.
De beste callcenteralternatieven bieden een intuïtieve gebruikersinterface met een verenigde vertegenwoordigersdesktop die klanteninteracties netjes organiseert vanuit meerdere communicatiekanalen zoals live chat, sociale media, e-mail ( Outlook en Gmail alternatief), en klantenportaals.
Wilt u een stapje extra zetten voor uw klanten? Maak er werk van! Met onze videogespreksfunctie kunt u uw klanten door complexe problemen loodsen door live,chat, video en online bezoekerstoezicht te combineren. Dat is nu klantenservice!
Ons callcenter alternatief biedt gratis in-app chats en oproepen. Bel een collega wanneer u een helpende hand nodig heeft of een korte vraag heeft.
LiveAgent biedt Facebook, Instagram, Messenger, Twitter en Viber integraties.
Bekijk hoe LiveAgent callcentersoftware het doet ten opzichte van zijn concurrenten en vind de juiste beloplossing voor uw bedrijf
span>
Roman Bosch
Partly
Het is een genoegen om een geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% verbeterd.
Taras Baca
XperienceHR
De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.
Matt Janaway
The Workplace Depot
We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.
Viviane Carter
CSI Products
We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.
Christian Lange
Lucky-Bike
Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.
Jens Malmqvist
Projure
Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.
Catana Alexandru
Websignal
Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...
Jan Wienk
All British Casino
Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!
Sissy Böttcher
Study Portals
We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.
Peter Koning
TypoAssassin
We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.
Aranzazu F
Factorchic
We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.
Martin Drugaj
Atomer
We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.
Ivan Golubović
AVMarket
Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...
Alexandra Danišová
Nay
We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.
David Chandler
Volterman
Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!
Met LiveAgent heeft u de controle over uw callcenterondersteuning. Onze cloudgebaseerde oplossing biedt u met een helpdesk die gemakkelijk te gebruiken en te beheren is. De prijzen zijn eenvoudig en u betaalt alleen voor wat u gebruikt. U kunt agenten en services toevoegen, wijzigen of verwijderen.
Een intercomalternatief nodig?
LiveAgent wordt vergeleken met Intercom op Capterra op basis van klantenrecensies. LiveAgent wordt geprezen om de betaalbare prijs en het behulpzame ondersteuningsteam. Het heeft geavanceerde automatiseringsmogelijkheden en biedt verschillende alias-e-mails. Klanten vinden LiveAgent beter dan Zendesk vanwege de mogelijkheid om bestanden toe te voegen aan e-mails en live chatfunctie. De functionaliteit van LiveAgent is goed doordacht en het werkt stabiel op mobiele platforms, wat een enorm pluspunt is. Klanten zijn blij met de ondersteuning en de prijs-kwaliteitverhouding.
Ontdek het beste alternatief voor livechat
LiveAgent wordt geprezen als een gebruiksvriendelijke en functionele tool voor klantenondersteuning, waarbij verschillende kanalen zoals e-mail, telefoon en sociale media worden geïntegreerd. Het heeft geholpen bij het verbeteren van responstijd, klanttevredenheid en verkoop, en bespaart bedrijven tijd en geld. Verschillende bedrijven hebben de tool al sinds 2013 gebruikt en het wordt aanbevolen als een betere oplossing dan traditionele alternatieven.
Op zoek naar een LiveChat-alternatief?
Verschillende klanten hebben ervoor gekozen om over te stappen van ZenDesk naar LiveAgent voor hun ondersteuningstoolbehoeften. Ze prijzen de goede prijs-kwaliteitverhouding, de gebruiksvriendelijke interface en de competentie van de communicatie tussen de verschillende modules van de service. Bovendien wordt de service als stabiel ervaren, zelfs op mobiele platforms en is de klantenondersteuning goed. LiveAgent biedt ook geavanceerde automatiseringsniveaus en integraties met veel andere services.
Op zoek naar een alternatief voor HelpSpot?
De tekst benadrukt het belang van klantentrouw en het verhogen van de klantenwaarde voor meer omzet. Het bedrijf LiveAgent biedt 24/7 klantenondersteuning en krijgt positieve feedback van klanten. Een getuigenis van Marietta Corporation wordt genoemd als aanbeveling voor het product.
Op zoek naar een Vooralternatief?
Live chat is een handige tool voor vertegenwoordigers om snel te communiceren met klanten. LiveAgent biedt de snelste live chat op de markt, met chatsnelheden van 2,5 seconden. Bovendien biedt het meer dan 175 handige functies om uw workflow gemakkelijker te maken. Bedrijven stappen over op LiveAgent vanwege verbeterde klanttevredenheid, verlaagde werktijd en verhoogde productiviteit.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar