Alternatief voor callcenter voor verkoop en ondersteuning

Ontdek waarom LiveAgent het beste callcenteralternatief op de markt is.
  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Op zoek naar callcenter software vergelijking?

Bent u uw huidige ondersteuningstools en workflows beu? Het is tijd om over te schakelen naar een alternatief voor callcentra! Ontdek uitgebreide integraties, automatisering, professionele functies en grote besparingen.

Onze grondige vergelijking zal enig licht werpen op de meest populaire callcenter alternatieven, hun functies en klantenbeoordelingen zodat u de juiste oplossing voor uw bedrijf en sector kunt kiezen.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
Slido green logo
Functies Liveagent AirCall
Vergelijk AirCall Inc. met LiveAgent.
RingCentral TalkDesk Zendesk Talk
Vergelijk Zendesk Talk met LiveAgent.
Algemene beoordeling
Algemene softwarebeoordelingen van geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.7
LiveAgent kreeg een algemene beoordeling van 4,7 uit 5 door geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.2
AirCall kreeg een algemene beoordeling van 4,2 uit 5 door geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.3
RingCentral kreeg een algemene beoordeling van 4,3 uit 5 door geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.5
TalkDesk kreeg een algemene beoordeling van 4,5 uit 5 door geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.3
Zendesk Talk kreeg een algemene beoordeling van 4,3 uit 5 door geverifieerde gebruikers op Capterra.
Gebruiksgemak
Gebruiksgemak van geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.6
LiveAgent is beoordeeld met 4,6 uit 5 voor gebruiksgemak door geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.4
AirCall is beoordeeld met 4,4 uit 5 voor gebruiksgemak door geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.3
RingCentral is beoordeeld met 4,3 uit 5 voor gebruiksgemak door geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.7
TalkDesk is beoordeeld met 4,7 uit 5 voor gebruiksgemak door geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.3
Zendesk Talk is beoordeeld met 4,3 uit 5 voor gebruiksgemak door geverifieerde gebruikers op Capterra. .
Klantenondersteuning
Klantenondersteuningsbeoordelingen van geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.7
LiveAgent krijgt een waardering van 4,7 uit 5 voor klantenondersteuning door geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.2
AirCall krijgt een waardering van 4,2 uit 5 voor klantenondersteuning door geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.4
RingCentral krijgt een waardering van 4,4 uit 5 voor klantenondersteuning door geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.6
TalkDesk krijgt een waardering van 4,6 uit 5 voor klantenondersteuning door geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.2
Zendesk Talk krijgt een waardering van 4,2 uit 5 voor klantenondersteuning door geverifieerde gebruikers op Capterra.
Prijs/waarde
Prijs/waarde-beoordelingen van geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.7
LiveAgent is beoordeeld met 4,7 uit 5 voor productwaarde versus prijs door geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.0
AirCall is beoordeeld met 4,0 uit 5 voor productwaarde versus prijs door geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.0
RingCentral is beoordeeld met 4,0 uit 5 voor productwaarde versus prijs door geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.5
TalkDesk is beoordeeld met 4,5 uit 5 voor productwaarde versus prijs door geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.1
Zendesk Talk is beoordeeld met 4,1 uit 5 voor productwaarde versus prijs door geverifieerde gebruikers op Capterra.
Prijs
Softwareprijs in EURper vertegenwoordiger per maand.
€39/maand/medewerker De prijsklasse van beschikbare abonnementen. Alle abonnementen worden maandelijks in EUR gefactureerd. De getoonde prijs komt overeen met de prijs voor één medewerker per maand.
€30-€50/maand/medewerker De prijsklasse van beschikbare abonnementen. Alle abonnementen worden maandelijks in EUR gefactureerd. De getoonde prijs komt overeen met de prijs voor één medewerker per maand.
€19.99-€49.99/maand/medewerker De prijsklasse van beschikbare abonnementen. Alle abonnementen worden maandelijks in EUR gefactureerd. De getoonde prijs komt overeen met de prijs voor één medewerker per maand.
Offerte op aanvraag TalkDesk biedt aangepaste prijzen voor elke klant. Vraag dan een offerte aan op hun website.
€49-€99/maand/medewerker De prijsklasse van beschikbare abonnementen. Alle abonnementen worden maandelijks in EUR gefactureerd. De getoonde prijs komt overeen met de prijs voor één medewerker per maand.
Gemengd callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een gemengd callcenter.
AirCall biedt een gemengd callcenter.
RingCentral biedt een gemengd callcenter.
TalkDesk biedt een gemengd callcenter.
Zendesk Talk biedt een gemengd callcenter.
Gespreksregistratie
Verzamel en analyseer oproepvolumes, bellerinformatie en oproepresultaten.
LiveAgent biedt oproepregistratie.
AirCall biedt oproepregistratie.
RingCentral biedt oproepregistratie.
TalkDesk biedt oproepregistratie.
Zendesk Talk biedt oproepregistratie.
Gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt gespreksopname aan.
AirCall biedt gespreksopname aan.
RingCentral biedt gespreksopname aan.
TalkDesk biedt gespreksopname aan.
Zendesk Talk biedt gespreksopname aan.
Escalatiebeheer
Waarschuwingen en escalaties voor oproepen met prioriteit op basis van SLA.
LiveAgent heeft escalatiebeheer.
AirCall heeft geen escalatiebeheer.
RingCentral heeft escalatiebeheer.
TalkDesk heeft escalatiebeheer.
Zendesk Talk heeft escalatiebeheer.
Inkomend callcenter
Een callcenter dat is uitgerust om inkomende oproepen van klanten te ontvangen .
LiveAgent heeft een inkomend callcenter.
AirCall heeft een inkomend callcenter.
RingCentral heeft een inkomend callcenter.
TalkDesk heeft een inkomend callcenter .
Zendesk Talk heeft een inkomend callcenter.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies .
AirCall biedt IVR-functies.
RingCentral biedt IVR-functies.
TalkDesk biedt IVR-functies.
Zendesk Talk biedt IVR-functies.
Handmatige kiezer
Een basiskiezer die vertegenwoordigers gebruiken om handmatig nummers van klanten na elkaar te bellen.
LiveAgent biedt een handmatige kiezer.
AirCall biedt een handmatige kiezer
RingCentral biedt een handmatige kiezer
TalkDesk biedt een handmatige kiezer
Zendesk Talk biedt een handmatige kiezer
Uitgaand callcenter
Een callcenter dat is ingericht om uitgaande gesprekken te voeren (van vertegenwoordiger naar klant).
LiveAgent biedt een uitgaand callcenter.
AirCall biedt een uitgaand callcenter.
RingCentral biedt een uitgaand callcenter.
TalkDesk biedt een uitgaand callcenter.
Zendesk Talk biedt een uitgaand callcenter. .
Voorspellende kiezer
Een voorspellende kiezer belt automatisch nummers totdat een verbinding wordt gedetecteerd en leidt het gesprek vervolgens naar een vertegenwoordiger.
LiveAgent biedt geen voorspellende kiezer.
AirCall biedt geen voorspellende kiezer.
RingCentral biedt geen voorspellende kiezer. .
TalkDesk biedt een voorspellende kiezer.
Zendesk Talk biedt een voorspellende kiezer.
Progressieve kiezer
Een progressieve kiezer is een geautomatiseerd kiessysteem dat de contactgegevens van de klant aan de agent presenteert voordat het telefoonnummer wordt gekozen.
LiveAgent biedt geen progressieve dialer.
AirCall biedt geen progressieve dialer.
RingCentral biedt een progressieve dialer.
TalkDesk biedt een progressieve dialer. .
Zendesk Talk biedt een progressieve dialer.
Queue Management
Een systeem dat wordt gebruikt om wachtrijen te beheren.
LiveAgent biedt beheer van de wachtrij voor oproepen.
AirCall biedt beheer van de wachtrij voor oproepen.
RingCentral biedt beheer van de wachtrij voor oproepen.
TalkDesk biedt beheer van de wachtrij voor oproepen.
Zendesk Talk biedt beheer van de wachtrij voor oproepen. .
Realtime chat
Een systeemeigen live chatwidget die op uw site kan worden ingezet en kan worden gebruikt voor realtime communicatie met uw websitebezoekers.
LiveAgent biedt realtime chat.
AirCall biedt geen realtime chat.
RingCentral biedt geen realtime chat. .
TalkDesk biedt realtime chat.
Zendesk Talk biedt realtime chat. .
Rapportage/analyse
Een analysedashboard waarmee u prestatierapporten kunt genereren.
LiveAgent biedt rapportage en analyse.
AirCall biedt rapportage en analyse. .
RingCentral biedt rapportage en analyse.
TalkDesk biedt rapportage en analyse.
Zendesk Talk biedt rapportage en analyse.

Uw favorieten gebruiken ons callcenter alternatief

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
Slido green logo
Inbound and Outbound Call Center Software

Ongeëvenaarde besparingen op hardware en internationale oproepen

Het webgebaseerde callcenter van LiveAgent is een kosteneffectieve oplossing voor lokale en internationale inkomende en uitgaande gesprekken. Er zijn geen verborgen gebruikskosten of extra kosten.

We voegen voortdurend nieuwe functies toe en verbeteren onze software, zodat uw virtuele callcenter volledig gratis is uitgerust met de nieuwste technologie.

Betaalbaar, betrouwbaar en gebruiksvriendelijk

Schakel vandaag nog over naar ons callcenter alternatief. Begin binnen enkele minuten met bellen en gebeld worden. Kies gewoon een VoIP-provider en configureer uw vertegenwoordigersapparaten en u bent klaar om te gaan. Gemakkelijk.

LiveAgent VoIP call center
ivr

Professioneel callcenter alternatief

Wie zegt dat alternatieven voor callcentra niet professioneel kunnen zijn? LiveAgent biedt uitgebreide integraties, eersteklas beveiliging en professionele functies zoals IVR, ACD, persoonlijk doorverbinden en automatisch terugbellen.

Voor zowel grote als kleine bedrijven

LiveAgent is het perfecte callcenter alternatief voor solopreneurs, startende bedrijven, KMO’s of zelfs ondernemingen. De software is 100% aanpasbaar, schaalbaar en aanpasbaar aan uw behoeften of u deze nu gebruikt voor interne ondersteuning of voor verkoop op afstand.

LiveAgent call logs
call routing

Geen extra kosten per minuut

Bent u het zat dat software stukken van mensen kost? Betaal alleen voor realtime gebruik! Geen verborgen kosten, geen extra kosten per minuut, geen opslagkosten. Dat is de LiveAgent-manier!

Contextueel rijk

Geef uw ondersteuningsmedewerkers naadloze overgangen tussen het beantwoorden van oproepen en het vinden van belangrijke klantengegevens. LiveAgent maakt het gemakkelijk om alle contextuele informatie over het probleemoplossingstraject van een klant te vinden, van begin tot einde dankzij ons geïntegreerd klantenrelatiebeheer.

LiveAgent CRM integrations
LiveAgent helpdesk tour

Alle ondersteuningskanalen op één en dezelfde plaats

De beste callcenteralternatieven bieden een intuïtieve gebruikersinterface met een uniforme vertegenwoordigersdesktop die klanteninteracties netjes organiseert vanuit meerdere communicatiekanalen, zoals live chat, sociale media, email en klantenportaals.

Perfect om onvergetelijke klantenervaringen te creëren

Wilt u een stapje extra zetten voor uw klanten? Maak er werk van! Met onze videogespreksfunctie kunt u uw klanten door complexe problemen loodsen door live,chat, video en online bezoekerstoezicht te combineren. Dat is nu klantenservice!

Customer-empathy-Video-Call-feature-LiveAgent-
how-call-center-works-basic-feature-internal-calls

Zit u vast?

Ons callcenter alternatief biedt gratis in-app chats en oproepen. Bel een collega wanneer u een helpende hand nodig heeft of een korte vraag heeft.

Nog een paar redenen waarom LiveAgent de beste is in vergelijking met callcentersoftware

Bespaar meer met LiveAgent

Bekijk hoe LiveAgent callcentersoftware het doet ten opzichte van zijn concurrenten en vind de juiste beloplossing voor uw bedrijf

span>

Onze klanten zeggen het het beste

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Het is een genoegen om een ​​geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.

  • christine_preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% toegenomen.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...

  • user testimonials logo

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.

  • user testimonials logo

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.

  • user testimonials logo

    Aranzazu F

    Factorchic

    We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.

  • user testimonials logo

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.

  • Timothy_G._Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...

  • user testimonials logo

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...

  • user testimonials logo

    Alexandra Danišová

    Nay

    We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.

  • user testimonials logo

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

FAQ

Waarom zou u kiezen voor LiveAgent bij vergelijking van callcentersoftware?

Met LiveAgent heeft u de controle over uw callcenterondersteuning. Onze cloudgebaseerde oplossing biedt u met een helpdesk die gemakkelijk te gebruiken en te beheren is. De prijzen zijn eenvoudig en u betaalt alleen voor wat u gebruikt. U kunt agenten en services toevoegen, wijzigen of verwijderen.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo