Een orderbevestiging is een bericht dat wordt verzonden om de ontvangst en details van een bestelling te bevestigen. Het bevat meestal informatie zoals het ordernummer, de gekochte producten, prijzen, verzendgegevens en betalingsinformatie. Met de juiste sjabloon kunt u een perfecte orderbevestiging maken om klanten te informeren en vertrouwen te geven in hun aankoop.
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Bevestigingsmails zijn een van de eerste officiële communicatie die uw gebruikers of klanten ontvangen wanneer ze zich registreren voor uw product of dienst. De bevestigingsmail moet aanlokkelijk zijn en de klant aanmoedigen om uw product te blijven gebruiken.
Het opstellen van de perfecte bevestigingsmail kost tijd en moeite. De eerste ernstige fout die u kunt maken, is het verzenden van een vooraf gedefinieerd, volledig geautomatiseerd bevestigingsbericht.
Het is belangrijk om een relatie met de gebruiker op te bouwen via gepersonaliseerde emails, zodat ze het gevoel hebben dat ze in goede handen zijn. Wanneer u een verbinding met een gebruiker tot stand brengt, zullen ze meer geïnvesteerd en loyaler zijn aan uw bedrijf.
Een bevestigingsbericht is een belangrijk onderdeel van uw communicatiestrategie, maar wat is het precies?
Een bevestigingsmail is een korte, informatieve email die wordt geactiveerd door specifieke klantenacties. Het is bedoeld om een gebruiker gerust te stellen dat hij/zij alle vereiste stappen in een proces heeft voltooid. U kunt bijvoorbeeld een bestellingsbevestiging email sturen, een bericht waarin u de klant informeert over een succesvolle betaling, of een aanmelding.
Met betrekking tot klantenportalen moet deze bevestigingsmail aangeven dat het account van de klant succesvol tot stand is gekomen en dat zij het platform kunnen gaan gebruiken om deel te nemen aan kennisuitwisseling.
Thank you for joining [customer portal].
We’d like to confirm that your account was created successfully. To access [customer portal] click the link below.
[Link/Button]
If you experience any issues logging into your account, reach out to us at [email address].
Best,
The [customer portal] team
Thank you for completing your registration with [customer portal].
This email serves as a confirmation that your account is activated and that you are officially a part of the [customer portal] family.
Enjoy!
Regards,
The [company] team
Thank you for creating your [customer portal] account.
We look forward to reading your posts and hope you will enjoy the space that we created for our customers.
The [customer portal] team
We’re happy that another incredible person joined our [product/service] community.
Let’s start with the basics!
To get you started, try out these three simple tasks that will help you understand our platform:
Task 1 [login]
Task 2 [create an entry]
Task 3 [use a basic feature]
Remember to check out our tutorials [link] and sign up for your first 10 introductory lessons so you can get the most out of [customer portal].
Thank you for joining, let’s make great things happen together!
Sincerely,
The [company] team
To get you started, please click on the button below to log in to your account for the first time.
If you didn’t submit your email address to join our subscriber list, please ignore this message.
Regards,
The [company] support team
Ready to put our confirmation email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated helpdesk software for small to medium-sized businesses. Try building your own customer portal today with our free 30-day trial. No credit card required.
Ja, u moet een bevestigingsmail sturen telkens wanneer een nieuwe gebruiker zijn account aanmaakt en verifieert. Zonder zo’n bericht kan uw klant denken dat er iets mis is gegaan en dat zijn account niet is aangemaakt.
Het is het beste om bevestigingsmails te verzenden direct nadat een gebruiker een klantenportaalaccount heeft geverifieerd. Bijvoorbeeld: een gebruiker maakt een account aan met zijn emailadres, ontvangt een verificatiebericht en verifieert vervolgens zijn gegevens door op een link te klikken of een verificatiecode in te voeren. In dit scenario moeten gebruikers onmiddellijk na de verificatie een bevestigingsmail ontvangen, zodat ze weten dat het hele proces goed is verlopen.
Het is het beste om een CTA onderaan een bevestigingsmail op te nemen om ervoor te zorgen dat klanten uw klantenportaal gaan gebruiken. Deze CTA moet de gebruiker naar de klantenportaal leiden zonder hem te vragen opnieuw in te loggen.
Ticketingsoftware diepgaande analyse
Leer over de nieuwste EU-wetgeving voor AI en hoe mond-op-mondreclame werkt. Ook krijg je tips voor het gebruik van LiveAgent voor succesverhalen.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.