Vervolgmails van klanten kunnen een grote impact hebben op de klantenervaring. Dit is iets dat kleine bedrijven vaak begrijpen en in hun voordeel gebruiken, maar grotere organisaties vergeten het vaak. Follow-up emails die direct na een interactie met de klantenservice worden verzonden, kunnen:
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your
own customer email templates, thus
helping you improve customer service.
Curious about all the opportunities?
Of het nu gaat om het informeren van klanten over de status van hun verzoeken, het vragen om feedback of het aanbieden van proactieve hulp na een oplossing, follow-ups mogen niet worden onderschat door uw klantenserviceteam. Hier zijn 10 sjablonen voor follow-up emails voor klantenservice die verschillende delen van het follow-upproces van klanten behandelen – gebruik ze als prompt bij het opstellen van uw eigen follow-upberichten voor klanten.
Ontvang als eerste exclusieve aanbiedingen en het laatste nieuws over onze producten en diensten rechtstreeks in je mailbox.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .