Wat is Simplesat?
Simplesat is software voor het beheer van klantenfeedback. Bedrijven gebruiken het om feedback van klanten te verzamelen en te analyseren. Met Simplesat kunt u NPS- en CSAT-enquêtes maken en aanpassen aan reeds bestaande systemen die u gebruikt.
Hoe kunt u Simplesat gebruiken?
Effectieve enquêtes moeten worden gemaakt voor specifieke doeleinden. One size fits all enquêteoplossingen zijn veel minder effectief. Simplesat kan worden gebruikt om aangepaste NPS- en CSAT-enquêtes te maken om relevante klanten a te krijgen > feedback te krijgen.
U kunt deze gegevens gebruiken om uw bedrijf , uw producten te verbeteren en diensten, en vooral uw klantenservice. Om het meeste uit Simplesat te halen, kunt u het gebruiken om uw NPS- en CSAT-enquêtes in LiveAgent-tickets in te sluiten.
De bruikbaarheid van feedbackgegevens kan u op meerdere manieren ten goede komen. U kunt de verzamelde gegevens gebruiken om uw helpdesk te verbeteren, te leren wat uw klanten wel of niet leuk vinden, die communicatiekanalen die zij prefereren, of meer.
Wat zijn de voordelen van het gebruik van Simplesat?
- Aangepaste en efficiënte NPS- en CSAT-enquêtes
- Eenvoudige implementatie met LiveAgent-tickets
- Aanpassing en branding van enquêtes
- Aangepaste enquêtemeldingen
Ready to provide better customer support?
Try LiveAgent with our free 14-day trial and get access to our multi-channel help desk
Hoe Simplesat integreren met LiveAgent?
Het is makkelijk. Zodra u Simplesat gaat gebruiken, kunt u een aangepaste enquête maken voor uw LiveAgent-contacten. Dan hoeft u het alleen maar in te sluiten in uw ticketsjablonen en het naar je contactenlijst te sturen. Volg de onderstaande gids om te leren hoe u dit moet doen.
- Ga naar de Simplesat-webpagina en start uw gratis proefperiode. Zodra u uw account heeft, maakt u een nieuwe enquête in het -dashboard . U kunt kiezen uit NPS- of CSAT-onderzoeken om klantentevredenheid of klantenloyaliteit te meten.
- Met Simplesat kunt u alles aanpassen, zoals de inleidende vraag, pictogrammensets en antwoordkeuzes. U kunt ook een vervolgvraag kiezen en kiezen of de vraag moet worden beantwoord. Als u klaar bent, schakelt u over naar het tabblad Configureren .
- Hier kunt u de taal van de enquête kiezen, een naam geven of een aangepaste branding kiezen op basis van uw bedrijf. U kunt ook call-to-action-knoppen toevoegen en een link naar uw LiveAgent-helpdesk toevoegen om de feedback te verzamelen. Als u klaar bent, klikt u op het tabblad Publiceren .
- Selecteer Integreer met een andere tool; Generiek insluiten . Er zijn ook meerdere opties met betrekking tot typen beoordelingspictogrammen en weergavevolgorde. U kunt ook de pictogramgrootte kiezen. Als u klaar bent, klikt u op Genereer insluitcode.
- Er verschijnt een nieuw venster. Klik op het tabblad HTML en Enquête kopiëren . Schakel vervolgens over naar uw LiveAgent-account en ga naar Configuratie; Email; Klantensjablonen en selecteer Ticket opgelost in de lijst. U kunt ook een andere optie kiezen.
- Wanneer u een optie kiest, kunt u de inhoud van emailsjablonen voor uw klanten wijzigen. Schrijf dus een tekst over het verzamelen van feedback en klik vervolgens op Bron. Plak de enquête in het veld op zijn plaats volgens uw voorkeur. Klik op Opslaan en u bent klaar. U kunt de sjabloon ook testen en naar jeuw inbox sturen om te zien hoe deze eruitziet.
Uw integratie met Simplesat is voltooid en u kunt beginnen met het verzamelen van feedback van uw klanten. Wil u leren hoe uw reviews of getuigenissen verzamelt? Neem een kijkje op LiveAgent academy waar we meerdere onderwerpen behandelen met betrekking tot feedback van klanten .
Frequently asked questions
Wat is Simplesat?
Simplesat is een app waarmee u aangepaste NPS- en CSAT-enquêtes kunt maken. Ze kunnen u helpen relevantere feedback van klanten te verzamelen.
Kan ik Simplesat integreren met LiveAgent?
Eenvoudige enquêtes kunnen worden ingesloten in de emailsjablonen van LiveAgent. Klanten kunnen eenvoudig op de feedbackpictogrammen klikken en de feedback wordt afgeleverd bij uw helpdesk.