Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Simplesat

Wat is Simplesat?

Simplesat is software voor het beheer van klantenfeedback. Bedrijven gebruiken het om feedback van klanten te verzamelen en te analyseren. Met Simplesat kunt u NPS- en CSAT-enquêtes maken en aanpassen aan reeds bestaande systemen die u gebruikt.

Hoe kunt u Simplesat gebruiken?

Effectieve enquêtes moeten worden gemaakt voor specifieke doeleinden. One size fits all enquêteoplossingen zijn veel minder effectief. Simplesat kan worden gebruikt om aangepaste NPS- en CSAT-enquêtes te maken om relevante klanten a te krijgen > feedback te krijgen.

U kunt deze gegevens gebruiken om uw bedrijf , uw producten te verbeteren en diensten, en vooral uw klantenservice. Om het meeste uit Simplesat te halen, kunt u het gebruiken om uw NPS- en CSAT-enquêtes in LiveAgent-tickets in te sluiten.

De bruikbaarheid van feedbackgegevens kan u op meerdere manieren ten goede komen. U kunt de verzamelde gegevens gebruiken om uw helpdesk te verbeteren, te leren wat uw klanten wel of niet leuk vinden, die communicatiekanalen die zij prefereren, of meer.

Wat zijn de voordelen van het gebruik van Simplesat?

  • Aangepaste en efficiënte NPS- en CSAT-enquêtes
  • Eenvoudige implementatie met LiveAgent-tickets
  • Aanpassing en branding van enquêtes
  • Aangepaste enquêtemeldingen

Ready to provide better customer support?

Try LiveAgent with our free 14-day trial and get access to our multi-channel help desk

FREE TRIAL

Hoe Simplesat integreren met LiveAgent?

Het is makkelijk. Zodra u Simplesat gaat gebruiken, kunt u een aangepaste enquête maken voor uw LiveAgent-contacten. Dan hoeft u het alleen maar in te sluiten in uw ticketsjablonen en het naar je contactenlijst te sturen. Volg de onderstaande gids om te leren hoe u dit moet doen.

  • Ga naar de Simplesat-webpagina en start uw gratis proefperiode. Zodra u uw account heeft, maakt u een nieuwe enquête in het -dashboard . U kunt kiezen uit NPS- of CSAT-onderzoeken om klantentevredenheid of klantenloyaliteit te meten.
Simplesat-webpagina met proefoptie in de rechterbovenhoek
Eenvoudige webpagina met proefversie
  • Met Simplesat kunt u alles aanpassen, zoals de inleidende vraag, pictogrammensets en antwoordkeuzes. U kunt ook een vervolgvraag kiezen en kiezen of de vraag moet worden beantwoord. Als u klaar bent, schakelt u over naar het tabblad Configureren .
Aanmaken van aangepaste enquêtes in Simplesat
Een aangepaste enquête maken
  • Hier kunt u de taal van de enquête kiezen, een naam geven of een aangepaste branding kiezen op basis van uw bedrijf. U kunt ook call-to-action-knoppen toevoegen en een link naar uw LiveAgent-helpdesk toevoegen om de feedback te verzamelen. Als u klaar bent, klikt u op het tabblad Publiceren .
Tabblad Onderzoeksconfiguratie met opties in Simplesat
Configuratie tabblad
  • Selecteer Integreer met een andere tool; Generiek insluiten . Er zijn ook meerdere opties met betrekking tot typen beoordelingspictogrammen en weergavevolgorde. U kunt ook de pictogramgrootte kiezen. Als u klaar bent, klikt u op Genereer insluitcode.
Voltooiing van het maken van enquêtes met de knop insluitcode genereren
Genereer code
  • Er verschijnt een nieuw venster. Klik op het tabblad HTML en Enquête kopiëren . Schakel vervolgens over naar uw LiveAgent-account en ga naar Configuratie; Email; Klantensjablonen en selecteer Ticket opgelost in de lijst. U kunt ook een andere optie kiezen.
Opties voor klantensjablonen in LiveAgent-configuratie
Opties voor klantensjablonen
  • Wanneer u een optie kiest, kunt u de inhoud van emailsjablonen voor uw klanten wijzigen. Schrijf dus een tekst over het verzamelen van feedback en klik vervolgens op Bron. Plak de enquête in het veld op zijn plaats volgens uw voorkeur. Klik op Opslaan en u bent klaar. U kunt de sjabloon ook testen en naar jeuw inbox sturen om te zien hoe deze eruitziet.
LiveAgent-bericht met Simplesat-feedback in Gmail-inbox
Bericht met feedback afgeleverd

Uw integratie met Simplesat is voltooid en u kunt beginnen met het verzamelen van feedback van uw klanten. Wil u leren hoe uw reviews of getuigenissen verzamelt? Neem een ​​kijkje op LiveAgent academy waar we meerdere onderwerpen behandelen met betrekking tot feedback van klanten .

LiveAgent Product Tour

Probeer LiveAgent vandaag nog​

We bieden migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.

Meer dan 3.000 beoordelingen Trustpilot GetApp G2 Crowd

 

Vaak gestelde vragen

Wat is Simplesat?

Simplesat is een app waarmee u aangepaste NPS- en CSAT-enquêtes kunt maken. Ze kunnen u helpen relevantere feedback van klanten te verzamelen.

Kan ik Simplesat integreren met LiveAgent?

Eenvoudige enquêtes kunnen worden ingesloten in de emailsjablonen van LiveAgent. Klanten kunnen eenvoudig op de feedbackpictogrammen klikken en de feedback wordt afgeleverd bij uw helpdesk.

Back to Integrations Maak een GRATIS account aan

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo