Partner
Wat is Simplesat?
Simplesat is software voor het beheer van klantenfeedback. Bedrijven gebruiken het om feedback van klanten te verzamelen en te analyseren. Met Simplesat kunt u NPS- en CSAT-enquêtes maken en aanpassen aan reeds bestaande systemen die u gebruikt.
Hoe kunt u Simplesat gebruiken?
Effectieve enquêtes moeten worden gemaakt voor specifieke doeleinden. One size fits all enquête-oplossingen zijn veel minder effectief. Simplesat kan worden gebruikt om aangepaste NPS- en CSAT-enquêtes te maken om relevante feedback van klant te krijgen.
U kunt deze gegevens gebruiken om uw bedrijf te verbeteren, uw producten en services, en vooral uw klantenservice . Om het meeste uit Simplesat te halen, kunt u het gebruiken om uw NPS- en CSAT-enquêtes in LiveAgent-tickets in te sluiten.
De bruikbaarheid van feedbackgegevens kan u op meerdere manieren ten goede komen. U kunt de verzamelde gegevens gebruiken om uw helpdesk te verbeteren, om erachter te komen wat uw klanten wel of niet leuk vinden, welke communicatiekanalen a> ze verkiezen, of meer.
Wat zijn de voordelen van het gebruik van Simplesat?
- Op maat gemaakte en efficiënte NPS- en CSAT-enquêtes
- Eenvoudige implementatie met LiveAgent-tickets
- Enquête aanpassen en branding
- Aangepaste enquêtemeldingen
Ready to provide better customer support?
Try LiveAgent with our free 14-day trial and get access to our multi-channel help desk
Hoe Simplesat integreren met LiveAgent?
Het is makkelijk. Zodra u Simplesat gaat gebruiken, kunt u een aangepaste enquête maken voor uw LiveAgent-contacten. Dan hoeft u het alleen maar in te sluiten in uw ticketsjablonen en het naar je contactenlijst te sturen. Volg de onderstaande gids om te leren hoe u dit moet doen.
- Ga naar de Simplesat-webpagina en start uw gratis proefperiode. Zodra u uw account heeft, maakt u een nieuwe enquête in het dashboard. U kunt kiezen uit NPS- of CSAT-enquêtes om klantentevredenheid of klantenloyaliteit te meten.

- Met Simplesat kunt u alles aanpassen, zoals de introductievraag, pictogrammensets en antwoordkeuzes. U kunt ook een vervolgvraag kiezen en kiezen of de vraag moet worden beantwoord. Wanneer u klaar bent, gaat u naar het tabblad Configureren.

- Hier kunt u de taal van de enquête kiezen, deze een naam geven of een aangepaste branding kiezen op basis van uw bedrijf. U kunt ook call-to-action-knoppen toevoegen en een link naar uw LiveAgent-helpdesk toevoegen om feedback te verzamelen. Als u klaar bent, klikt u op het tabblad Publiceren.

- Selecteer Integreren met een andere tool > Algemeen insluiten. Er zijn ook meerdere opties met betrekking tot typen beoordelingspictogrammen en weergavevolgorde. U kunt ook de pictogramgrootte kiezen. Als u klaar bent, klikt u op Insluitcode genereren.

- Er verschijnt een nieuw venster. Klik op het HTML-tabblad en Enquête kopiëren. Schakel vervolgens over naar uw LiveAgent-account en ga naar Configuratie > Email > Klantensjablonen en selecteer Ticket opgelost in de lijst. U kunt ook een andere optie kiezen.

- Wanneer u een optie kiest, kunt u de inhoud van emailsjablonen voor uw klanten wijzigen. Schrijf dus een tekst over het verzamelen van feedback en klik dan op Bron. Plak de enquête naar uw voorkeur in het veld. Klik op Opslaan en u bent klaar. U kunt het sjabloon ook testen en naar uw inbox sturen om te zien hoe het eruit ziet.

Uw integratie met Simplesat is voltooid en u kunt beginnen met het verzamelen van feedback van uw klanten. Wilt u leren hoe uw beoordelingen of getuigenissen verzamelt? Bekijk LiveAgent academy waar we meerdere onderwerpen behandelen met betrekking tot feedback van klanten.
Frequently asked questions
Wat is Simplesat?
Simplesat is een app waarmee u aangepaste NPS- en CSAT-enquêtes kunt maken. Ze kunnen u helpen relevantere feedback van klanten te verzamelen.
Kan ik Simplesat integreren met LiveAgent?
Eenvoudige enquêtes kunnen worden ingesloten in de emailsjablonen van LiveAgent. Klanten kunnen eenvoudig op de feedbackpictogrammen klikken en de feedback wordt afgeleverd bij uw helpdesk.
De meest populaire tools voor klantenservice zijn online communities, discussieforums, live chat, sociale media en intuïtieve mobiele applicaties. LiveAgent biedt een volledige reeks tools voor klantenondersteuning, zoals verbinding met sociale media, live chat, videochat, telefoongesprekken, emails en de mogelijkheid om een forum te creëren. Het is belangrijk om goede klantenservicevaardigheden te hebben, zoals communicatie, empathie en specialistische kennis, en om regelmatig klantenservice rapporten te monitoren en verbeteren.
LiveAgent offers ticket templates, custom ticket fields, and efficient ticket management for effective customer support. It also provides VoIP phone systems, self-service software, and complaint management. LiveAgent has helped increase customer satisfaction and sales for many businesses. It comes with a user-friendly interface, useful reporting features, and reasonable pricing. Quality Unit, NV owns LiveAgent and provides various support options, including a blog and word list.
Online technische ondersteuning wordt via verschillende kanalen, zoals chat en email, aangeboden aan klanten. LiveAgent biedt verschillende functies en integraties voor klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, inkomende callcentersoftware, klachtenbeheerssystems en meer. Na aanmelding voor LiveAgent wordt een bericht met inloggegevens naar het e-mailadres gestuurd zodra het account is geïnstalleerd. Het dashboard is momenteel in opstartfase.