Simplesat integration
Partner website
Meer weten
Partner Privacy Policy
Simplesat Privacybeleid
Wat is Simplesat?
Simplesat is software voor het beheer van klantenfeedback. Bedrijven gebruiken het om feedback van klanten te verzamelen en te analyseren. Met Simplesat kunt u NPS- en CSAT-enquêtes maken en aanpassen aan reeds bestaande systemen die u gebruikt.
Hoe kunt u Simplesat gebruiken?
Effectieve enquêtes moeten worden gemaakt voor specifieke doeleinden. One size fits all enquête-oplossingen zijn veel minder effectief. Simplesat kan worden gebruikt om aangepaste NPS- en CSAT-enquêtes te maken om relevante feedback van klant te krijgen.
U kunt deze gegevens gebruiken om uw bedrijf te verbeteren, uw producten en services, en vooral uw klantenservice . Om het meeste uit Simplesat te halen, kunt u het gebruiken om uw NPS- en CSAT-enquêtes in LiveAgent-tickets in te sluiten.
De bruikbaarheid van feedbackgegevens kan u op meerdere manieren ten goede komen. U kunt de verzamelde gegevens gebruiken om uw helpdesk te verbeteren, om erachter te komen wat uw klanten wel of niet leuk vinden, welke communicatiekanalen ze verkiezen, of meer.
Wat zijn de voordelen van het gebruik van Simplesat?
- Op maat gemaakte en efficiënte NPS- en CSAT-enquêtes
- Eenvoudige implementatie met LiveAgent-tickets
- Enquête aanpassen en branding
- Aangepaste enquêtemeldingen
Ready to provide better customer support?
Try LiveAgent with our free 30-day trial and get access to our multi-channel help desk
Hoe Simplesat integreren met LiveAgent?
Het is makkelijk. Zodra u Simplesat gaat gebruiken, kunt u een aangepaste enquête maken voor uw LiveAgent-contacten. Dan hoeft u het alleen maar in te sluiten in uw ticketsjablonen en het naar je contactenlijst te sturen. Volg de onderstaande gids om te leren hoe u dit moet doen.
- Ga naar de Simplesat-webpagina en start uw gratis proefperiode. Zodra u uw account heeft, maakt u een nieuwe enquête in het dashboard. U kunt kiezen uit NPS- of CSAT-enquêtes om klantentevredenheid of klantenloyaliteit te meten.
- Met Simplesat kunt u alles aanpassen, zoals de introductievraag, pictogrammensets en antwoordkeuzes. U kunt ook een vervolgvraag kiezen en kiezen of de vraag moet worden beantwoord. Wanneer u klaar bent, gaat u naar het tabblad Configureren.
- Hier kunt u de taal van de enquête kiezen, deze een naam geven of een aangepaste branding kiezen op basis van uw bedrijf. U kunt ook call-to-action-knoppen toevoegen en een link naar uw LiveAgent-helpdesk toevoegen om feedback te verzamelen. Als u klaar bent, klikt u op het tabblad Publiceren.
- Selecteer Integreren met een andere tool > Algemeen insluiten. Er zijn ook meerdere opties met betrekking tot typen beoordelingspictogrammen en weergavevolgorde. U kunt ook de pictogramgrootte kiezen. Als u klaar bent, klikt u op Insluitcode genereren.
- Er verschijnt een nieuw venster. Klik op het HTML-tabblad en Enquête kopiëren. Schakel vervolgens over naar uw LiveAgent-account en ga naar Configuratie > Email > Klantensjablonen en selecteer Ticket opgelost in de lijst. U kunt ook een andere optie kiezen.
- Wanneer u een optie kiest, kunt u de inhoud van emailsjablonen voor uw klanten wijzigen. Schrijf dus een tekst over het verzamelen van feedback en klik dan op Bron. Plak de enquête naar uw voorkeur in het veld. Klik op Opslaan en u bent klaar. U kunt het sjabloon ook testen en naar uw inbox sturen om te zien hoe het eruit ziet.
Uw integratie met Simplesat is voltooid en u kunt beginnen met het verzamelen van feedback van uw klanten. Wilt u leren hoe uw beoordelingen of getuigenissen verzamelt? Bekijk LiveAgent academy waar we meerdere onderwerpen behandelen met betrekking tot feedback van klanten.
Improve your customer satisfaction tracking
Automatically send satisfaction surveys to customers after ticket resolutions and measure their satisfaction levels in real-time with LiveAgent's Simplesat integration.
Frequently Asked Questions
What is Simplesat?
Simplesat is an app that helps you to create custom NPS and CSAT surveys. They can help you gather more relevant customer feedback.
Can I integrate Simplesat with LiveAgent?
Simplesat surveys can be embedded into LiveAgent's email templates. Customers can simply click on the feedback icons and the feedback will be delivered to your help desk.
Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)
AHT is essentieel in klantenservice, met gemiddelde duur van klanteninteracties. LiveAgent biedt uitgebreide tijdregistratie en helpdesksoftware. Probeer het gratis voor 14 dagen.