Partner
Wat is Webflow?
Het is een platform voor het bouwen van websites waarvoor geen code nodig is. Dat maakt het gemakkelijk te gebruiken voor zowel beginners als gevorderden. Webflow ondersteunt responsieve websites en genereert code terwijl u de website ontwerpt via hun interface. Maak verbluffende websites voor bedrijven, blog, portfolio of universiteit.
Hoe kunt u Webflow gebruiken?
Wilt u uw bedrijf online promoten? Begin Webflow te gebruiken en maak uw droomwebsite met hun geweldige editor. U hoeft niet te leren coderen, bouw het gewoon op het oog en laat het werken. Webflow is ideaal voor het maken van websites voor de meest voorkomende doeleinden, zoals een bedrijf, blog of online winkels.
Zorg ervoor dat u uw klanten precies geeft waarnaar ze op zoek zijn met uw geweldige website. Het beste is dat u LiveAgent kunt gebruiken om uw klantenondersteuning af te handelen a> dankzij live chat en meer tools.
Zorg ervoor dat u uw klanten precies geeft waarnaar ze op zoek zijn met uw geweldige website. Het beste is dat u LiveAgent kunt gebruiken om uw klantenondersteuning af te handelen a> dankzij live chat en meer tools. …
De live chat is ook volledig uitgerust om uw werk in veel opzichten gemakkelijker te maken. Bekijk functies zoals realtime typeweergave waarmee u kunt zien wat uw klanten typen voordat ze op verzenden klikken, of proactieve chatuitnodigingen waarmee u opgemerkt wordt door websitebezoekers. De live chat-widget is ook een van de snelste beschikbare chatwidgets – met chat weergegeven snelheden van 2,5 seconden. Bekijk hier de vergelijking.
Wat zijn de voordelen van het gebruik van Webflow?
- Geavanceerde websitebouwer
- Geen codering vereist
- Ondersteunt responsieve websites
- Trouw tussen mockups en live sites
Get more sales with LiveAgent live chat
Place a chat button on your website and provide guidance and support for your visitors today
Webflow integreren met LiveAgent
Het integreren van de LiveAgent live chatwidget in uw Webflow-website is een eenvoudig proces dat in slechts een paar minuten kan worden voltooid. Het enige wat u hoeft te doen is de code in te sluiten en op uw website op te slaan. Volg de onderstaande gids om te leren hoe u dit moet doen.
- Nieuw bij Webflow? Ga naar hun website en begin vandaag nog met het maken van uw website. Het is gratis, maar u hebt een betaald abonnement nodig om later chatwidgets in te sluiten. Zodra u bekend bent met de interface en uw website klaar hebt gemaakt om live te gaan, gaat u naar de volgende stap.

- Nu leert u hoe u een chatknop maakt in LiveAgent. Open uw LiveAgent-account (of start uw gratis proefperiode van 14 dagen als u er geen heeft) en ga naar Configuratie & Chat & Chatknoppen en klik bovenaan op de knop Maken.

- Zorg ervoor dat u door de galerij met chatknoppen bladert en de juiste knop voor uw website kiest. U kunt het aanpassen en kiezen uit meerdere opties – bubbel-, zij-, hoekknoppen en meer. Er is ook een optie om uw eigen knopontwerp van een afbeelding of HTML te uploaden. De keuze is aan u.

- Als je klaar bent met het selecteren van een ontwerp, is het tijd om de knop te configureren. Geef de knop een duidelijke naam, selecteer de afdeling die verantwoordelijk is voor chats en kies een taal. Blader vervolgens door de andere instellingen op de pagina en pas de knop naar wens aan. Het is gemakkelijk om dit te doen. Als u klaar bent, slaat u de knop op of test u deze eerst om te zien of deze aan uw normen voldoet.

- Ga nu naar het integratiegedeelte van de configuratie van de chatknop. U kunt het zien in het linkerdeelvenster. Als u daar bent, kopieert u de code en gaat u naar uw Webflow-pagina-editor.

- Ga in de Webflow-editor naar het linkerdeelvenster en klik op Pagina’s. Selecteer de pagina waar u uw LiveAgent live chatknop wilt plaatsen en scrol omlaag totdat u de optie Aangepaste code ziet. Plaats de knop in uw code en sla op. U bent klaar.

Nu bent u klaar om alle binnenkomende vragen en verzoeken van klanten met verbazingwekkende snelheid te beantwoorden. Wilt u meer weten over het bieden van live chatondersteuning? Blader door LiveAgent Academy-artikelen om te leren hoe u op klanten kunt reageren problemen met gemak.
Frequently asked questions
Wat is Webflow?
Met deze tool voor het bouwen van websites kunt u uw eigen website maken zonder code te hoeven schrijven. Daarom is het gemakkelijk te leren en te gebruiken door zowel beginners als gevorderden. Websites kunnen worden ontworpen via de Webflow-interface, die code genereert terwijl u deze ontwerpt.
Hoe kunt u Webflow gebruiken?
Ga aan de slag met Webflow en maak de website van uw dromen. Het is niet nodig om te leren coderen; bouw het gewoon op het oog en u bent binnen de kortste keren aan de slag. Met WebFlow kunt u websites maken voor verschillende doeleinden, waaronder bedrijven, blogs en ecommerce. Daarna kunt u een LiveAgent live chatknop plaatsen en websitebezoekers een snelle communicatiemethode bieden.
Wat zijn de voordelen van het gebruik van Webflow?
- Geavanceerde websitebouwer
- Geen codering vereist
- Ondersteunt responsieve websites
- Getrouwheid tussen mockups en live sites
Hoe LiveAgent integreren met Webflow?
- Ga naar de configuratie van LiveAgent & Chat & Chatknoppen en Maak een nieuwe chatknop.
- Kopieer de chatknopcode uit het gedeelte Integratie
- Plak de code in uw Webflow-websitecode
Het artikel gaat over het belang van effectieve e-mailsjablonen en e-mailautomatisering in marketing. Voorbeelden worden gegeven van sjablonen voor verlengingsmails, herinneringsmails en acquisitie-e-mails. Bedrijven die geautomatiseerde e-mails verzenden hebben meer kans om relevante berichten te verzenden die overeenkomen met de aankoopcyclus van hun klanten en zo hun verkoop te verhogen. Daarnaast wordt er informatie gegeven over het opstarten van een LiveAgent-account en het gebruik van cookies op de website. Er wordt aangeboden om een demo te plannen om te ontdekken hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen en er zijn verschillende communicatiekanalen beschikbaar.
Bedrijven kunnen 24/7 ondersteuning bieden via verschillende kanalen, waaronder callcentra. Een groot deel van de klanten neemt contact op met een callcenter na het gebruik van de selfservice. LiveAgent biedt klantenservicesoftware en andere functies zoals VoIP-telefoonsystemen en emailbeheersoftware. Na inschrijving voor LiveAgent ontvangt men een bericht met inloggegevens en wordt het dashboard opgestart.
Er zijn 6 soorten software voor klantencontact, waaronder gedeelde inbox- en ondersteunende software, servicedesksoftware en telefonische ondersteuningstools. Andere systemen zijn berichten- en chatsystemen, CRM-software voor klantenrelatiebeheer en kennisbanksoftware voor informatie-uitwisseling. Het gebruik van deze software is essentieel voor bedrijven die waarde hechten aan goede klantenservice en kan de communicatie consolideren en de klanttevredenheid verbeteren. LiveAgent biedt verschillende systemen en functies voor klantenbeheer.
LiveAgent is een klantenservicesoftware met functies zoals VoIP-telefoonsystemen, inkomend callcentersoftware en emailbeheersoftware. Het bedrijf biedt ook partnerprogramma's en Sjablonen Webinars aan. Nadat u zich hebt aangemeld voor LiveAgent, wordt er een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens. Het opstarten van uw LiveAgent-dashboard kan enige tijd duren. De website maakt gebruik van cookies en u kunt kiezen om deze te accepteren of af te wijzen.