Wat is een aanvrager?
Een aanvrager is een naam die wordt gegeven aan een persoon die via een willekeurig kanaal een helpdeskticket aanmaakt. Hij of zij wordt door de helpdesk vanzelfsprekend tussen andere klanten vermeld.
Alle tickets hebben over het algemeen gegevens over aanvragers naast hun naam. Dit biedt meer context voor de mensen die de tickets in kwestie afhandelen. Het betekent dat de ticketbehandelaars weten of aanvragers in het verleden tickets hebben ingezameld over identieke kwesties, hoe gelukkig ze waren met een van deze eerdere transacties en hoe invloedrijk ze zijn op sociaal gebied enz.
Expert note
Een aanvrager is de persoon die een helpdeskticket aanmaakt en wordt vermeld tussen andere klanten. Meer context wordt geboden door informatie over eerdere tickettransacties en invloed op sociaal gebied.

Helpdesk software woordenlijst
Klantenservicesoftware, klanttevredenheid en callcentersoftware zijn belangrijk voor een goede klantenservice en dienstverlening aan klanten.
Klantenservice – Onboarding van gebruikers
Kennisbanken en in-app-ondersteuning kunnen gebruikers helpen bij onboarding en klantenservice, waardoor de behoefte aan ondersteuningsverzoeken vermindert.