Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Auditlogboek

Wat is een auditlogboek?

Volg het account en de wijzigingen die zijn aangebracht door gebruikers en het personeel van uw klantenvertegenwoordigers. Auditlogboek is een geweldige functie waarmee u het kunt doen. Het is een chronologische reeks records. Dit documentair bewijs van activiteiten houdt automatisch acties bij zoals: inloggen van gebruiker, ticket bekijken van gebruiker, gewijzigde tags, ticket achtergelaten door gebruiker, ticketrangschikking, spraakbericht van ticket, ticketoverdracht en nog veel meer. In uw LiveAgent kunt u een aangepast filter voor auditlogboeken gebruiken, dat alleen bepaalde activiteiten of geselecteerde klantenvertegenwoordigers weergeeft.

Meer informatie over Auditlogboek in LiveAgent.

Auditlogboek
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “What is an audit log?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Audit log, also known as the audit trail, is a record of events and changes. Usually these are events related to a sequence of actions or a specific activity. This allows you to track the changes that have been made by agents to a specific ticket.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Who can issue audit logs?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Audit logs can be issued by any agent that serves clients. This allows you to track specific actions or actions taken in relation to a customer.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How to check audit logs in LiveAgent dashboard?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “To check the audit logs in the LiveAgent panel, click ‘Configurations’, then go to the ‘Tools’ tab and select ‘Audit log’.” } }] }

FAQ

Wat is een auditlogboek?

Auditlogboek, ook wel audittrail genoemd, is een overzicht van gebeurtenissen en wijzigingen. Meestal zijn dit gebeurtenissen die verband houden met een reeks acties of een specifieke activiteit. Hiermee kunt u de wijzigingen volgen die door vertegenwoordigers zijn aangebracht in een specifiek ticket.

Wie kan auditlogboeken uitgeven?

Auditlogboeken kunnen worden uitgegeven door elke vertegenwoordiger die klanten bedient. Hiermee kunt u specifieke acties of acties volgen die zijn ondernomen met betrekking tot een klant.

Hoe controleer ik auditlogboeken in het LiveAgent-dashboard?

Om de auditlogboeken in het LiveAgent-paneel te controleren, klikt u op ‘Configuraties’, gaat u naar het tabblad ‘Extra’ en selecteert u ‘Auditlogboek’.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.