Wat is een auditlogboek?
Volg het account en de wijzigingen die zijn aangebracht door gebruikers en het personeel van uw klantenvertegenwoordigers. Een auditlogboek is een chronologische reeks records. Dit gedocumenteerde bewijs van activiteiten houdt automatisch acties bij zoals de gebruiker die inlogt, een gebruiker die een ticket bekijkt, tags gewijzigd, de gebruiker een ticket heeft achtergelaten, ticketrangschikking, spraakberichten van tickets, ticketoverdracht en nog veel meer.
Samen met activiteitenlogboeken biedt het een meer holistisch beeld van de dagelijkse activiteiten van uw agent.
In uw LiveAgent kunt u een aangepast auditlogboekfilter gebruiken, dat alleen bepaalde activiteiten of geselecteerde klantenvertegenwoordigers weergeeft.
U kunt meer informatie vinden over Controlelogboek in LiveAgent.

Frequently Asked Questions
What is an audit log?
Audit log, also known as the audit trail, is a record of events and changes. Usually these are events related to a sequence of actions or a specific activity. This allows you to track the changes that have been made by agents to a specific ticket.
Who can issue audit logs?
Audit logs can be issued by any agent that serves clients. This allows you to track specific actions or actions taken in relation to a customer.
How to check audit logs in LiveAgent dashboard?
To check the audit logs in the LiveAgent panel, click 'Configurations', then go to the 'Tools' tab and select 'Audit log'.
Gedetailleerd overzicht van de helpdeskfuncties.
LiveAgent biedt een uitgebreide helpdeskoplossing met diverse functies zoals ticketbeheer, automatisering en live chat voor efficiënte klantenondersteuning.