Wat is contextuele hulp?
LiveAgent biedt zoekwidgets die kunnen worden geïntegreerd in uw website met contextuele hulp. Contextuele hulp stelt automatisch kennisbankartikels voor op basis van trefwoorden die u begint te typen. Dit verbetert de klantenervaring echt en kan ook het aantal nieuw ingediende tickets verminderen.
Frequently Asked Questions
Wat is contextuele hulp?
Contextuele hulp biedt hulp op een specifiek punt in de softwarestatus precies in een situatie die verband houdt met die status. Meer precies betekent dit dat dergelijke hulp alleen de meest noodzakelijke informatie bevat die de cliënt nodig heeft om zijn probleem op te lossen. Dergelijke hulp is direct in de interface geïntegreerd.
Hoe werkt contextuele hulp?
Contextuele hulp werkt meestal op zo'n manier dat het systeem de gebruiker kan voorstellen welke artikelen of andere inhoud hij zou moeten kennen, waarbij de URL wordt herkend van de website waarop de gebruiker zich bevindt. Dit zijn de beste suggesties die de cliënt met zijn probleem zouden moeten helpen.
Schakelt LiveAgent contextuele hulp in?
LiveAgent biedt zoekwidgets die u overal op uw site kunt integreren. Hierdoor kan de cliënt contextuele hulp krijgen. Het systeem stelt automatisch artikelen voor uit de kennisbank waarin u op basis van de ingevoerde trefwoorden informatie over een bepaald onderwerp kunt vinden.
Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)
AHT is essentieel in klantenservice, met gemiddelde duur van klanteninteracties. LiveAgent biedt uitgebreide tijdregistratie en helpdesksoftware. Probeer het gratis voor 14 dagen.