Wat is contextuele hulp?
LiveAgent biedt zoekwidgets die kunnen worden geïntegreerd in uw website met contextuele hulp. Contextuele hulp stelt automatisch kennisbankartikels voor op basis van trefwoorden die u begint te typen. Dit verbetert de klantenervaring echt en kan ook het aantal nieuw ingediende tickets verminderen.

Frequently Asked Questions
Wat is contextuele hulp?
Contextuele hulp biedt hulp op een specifiek punt in de softwarestatus precies in een situatie die verband houdt met die status. Meer precies betekent dit dat dergelijke hulp alleen de meest noodzakelijke informatie bevat die de cliënt nodig heeft om zijn probleem op te lossen. Dergelijke hulp is direct in de interface geïntegreerd.
Hoe werkt contextuele hulp?
Contextuele hulp werkt meestal op zo'n manier dat het systeem de gebruiker kan voorstellen welke artikelen of andere inhoud hij zou moeten kennen, waarbij de URL wordt herkend van de website waarop de gebruiker zich bevindt. Dit zijn de beste suggesties die de cliënt met zijn probleem zouden moeten helpen.
Schakelt LiveAgent contextuele hulp in?
LiveAgent biedt zoekwidgets die u overal op uw site kunt integreren. Hierdoor kan de cliënt contextuele hulp krijgen. Het systeem stelt automatisch artikelen voor uit de kennisbank waarin u op basis van de ingevoerde trefwoorden informatie over een bepaald onderwerp kunt vinden.
Expert note
Met contextuele hulp kan een software systeem automatisch artikelen voorstellen aan gebruikers op basis van hun locatie binnen de software. Dit kan de klantenervaring verbeteren en de werkdruk van het supportteam verlichten.

Ticketingsoftware diepgaande analyse
Leer over de nieuwste EU-wetgeving voor AI en hoe mond-op-mondreclame werkt. Ook krijg je tips voor het gebruik van LiveAgent voor succesverhalen.
Hoe tijdregels in LiveAgent in te stellen
Leer hoe u tijdregels kunt instellen in LiveAgent om klantenondersteuning te verbeteren. Automatiseer taken en creëer een efficiënt proces voor ticketbeheer.
Hoe beloningen en badges instellen in LiveAgent
Beloningen en badges in LiveAgent gamificeren klantenondersteuning, motiveren het team en verhogen de snelheid en nauwkeurigheid van probleemoplossing.
Gedetailleerd overzicht van de helpdeskfuncties.
LiveAgent biedt een uitgebreide helpdeskoplossing met diverse functies zoals ticketbeheer, automatisering en live chat voor efficiënte klantenondersteuning.