Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Helpdesksysteem

Wat is een helpdesksysteem?

Een helpdesk is een plek die verantwoordelijk is voor het oplossen van verschillende problemen en vragen. Het kan worden bediend door individuen of door een groep experts. Ze gebruiken een helpdesksoftware om hulp te bieden en technische vragen te beantwoorden. Ze communiceren met klanten via verschillende kanalen zoals telefoon, online chat of email.

Helpdesksoftware biedt u veel functies en kenmerken: rapporten, gamificatie, live chat en nog veel meer.

Vaak gestelde vragen

Wat is een helpdesksysteem?

Het helpdesksysteem is een plaats met uitgebreide klantenservice die ervoor zorgt dat informatie wordt verzonden naar klanten die hulp nodig hebben. Het maakt een snellere en efficiëntere oplossing van klachten van klanten mogelijk, dankzij de automatische afhandeling van klachten. Het kan zowel extern worden gebruikt - voor de klanten van het bedrijf als intern - voor medewerkers.

Wat zijn de soorten helpdesksystemen?

Er zijn vier hoofdtypen helpdesks. De eerste is een webhelpdesk, die gaat over cloudhosting of software-as-a-service (SaaS), d.w.z. bedrijven die een abonnementsoplossing kunnen huren. Een ander soort is de helpdesk op locatie. het wordt gebruikt wanneer het bedrijf het systeem bezit en host en de volledige controle heeft over de ondersteuningsafdeling. Het vierde type is de enterprise-helpdesk, die verder gaat dan het beantwoorden van vragen van klanten, maar ook functies bevat die de prestaties van het bedrijf verbeteren. Het laatste type is open source helpdesk. dit type helpdeskpersoneel test geen gebruikerslicenties of machtigingen om toegang te krijgen tot de broncode.

Hoe lang duurt het om het helpdesksysteem te implementeren?

De tijd die nodig is om de helpdesk te implementeren, hangt af van hoe lang het duurt om te bepalen hoe u technische ondersteuning gaat gebruiken. Bij het beoordelen van de implementatietijd moet u rekening houden met: tijd om medewerkers te implementeren, tijd om een ​​technische helpdesk op te zetten, plannen hoe u de efficiëntie van de helpdesk gaat meten.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.