Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

In-app ondersteuning

Wat is in-app ondersteuning?

Het tevreden houden van uw klanten is een essentieel onderdeel van elk succesvol bedrijf. Met in-app ondersteuning kunt u uw klanten gemakkelijker helpen. Ze hoeven de app niet meer te verlaten om een ​​probleem te melden.

Deze functie kan vooral handig zijn voor klanten die een mobiele app gebruiken, waar ze anders de app zouden moeten verlaten om te zoeken naar een manier om contact op te nemen met het ondersteuningsteam van uw bedrijf.

In-app ondersteuning wordt geboden door een helpknop in de app, die klanten naar veel ondersteuningsartikels brengt. Voor verdere hulp wordt er contact opgenomen met een ondersteuningsmedewerker en wordt een ticket aangemaakt.

Vaak gestelde vragen

Wat is in-app ondersteuning?

Met in-app ondersteuning kunnen klanten communiceren met het klantenserviceteam (of bots) binnen de app zelf. Meestal is dit mogelijk dankzij een communicatie-interface die vergelijkbaar is met de manier van communiceren in andere kanalen, zoals Messenger of WhatsApp. Het is dus intuïtief voor de gebruiker. Hierdoor kunnen gebruikers op het juiste moment worden betrokken.

 

Hoe zorg ik voor in-app ondersteuning?

Om ondersteuning te krijgen in de applicatie, moet de klant in de eerste plaats technisch gezien de app zelf gemakkelijk kunnen openen en vervolgens contact kunnen opnemen met het ondersteuningsteam. Het moet intuïtief en visueel aantrekkelijk zijn. Van de kant van de klantenservice moet de klant onmiddellijk een reactie krijgen die hem zal helpen zijn probleem op te lossen. U moet, indien mogelijk, de gebruiker niet doorverbinden met andere boodschappers, maar hen rechtstreeks in de applicatie helpen.

 

Waarom is in-app ondersteuning belangrijk?

Elke dag neemt de tijd die gebruikers doorbrengen op mobiele apparaten toe en de tijd die ze besteden aan toegang tot internet via desktops, neemt af. Steeds meer klanten bestellen producten of boeken diensten via mobiele apparaten, daarom is het zo belangrijk dat de applicaties ook een efficiënte klantenservice mogelijk maken. U moet de klant niet naar de email- of telefoonoptie sturen.

 

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.