Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

IT helpdesk

Wat is een IT helpdesk?

IT helpdesk is een soort helpdesk die wordt geboden door technische ondersteuning om klanten te helpen met hun IT problemen en problemen en om een ​​combinatie van informatietechnologiediensten te bieden. Het belangrijkste doel is dus om IT assistentie en hulp te bieden.

De groep vertegenwoordigers van de klantenservice gebruikt helpdesksoftware om problemen en vragen op te lossen. De IT helpdesk bewaart het contact voor klanten, beheert verzoeken (volgt en sorteert ze) en biedt vele andere functies en mogelijkheden.

Vaak gestelde vragen

Wat is een IT helpdesk?

IT helpdesk is een afdeling binnen de organisatie die verantwoordelijk is voor het verlenen van ondersteuning bij technische problemen van gebruikers. De meeste bedrijven hebben helpdesks opgezet om snel vragen van klanten te beantwoorden via email, telefoon, website of live chat. De IT helpdesk biedt ook hulp aan andere medewerkers van een bepaalde organisatie.

 

Wat zijn de elementen van een IT helpdesk?

De belangrijkste elementen van de IT helpdesk zijn incidentbeheer, d.w.z. alledaagse problemen waarmee gebruikers worden geconfronteerd, probleembeheer, d.w.z. serieuzere problemen met betrekking tot efficiënte technische werking, verandermanagement die optreden wanneer wijzigingen worden aangebracht in de software die een aanzienlijke impact hebben op het gebruik ervan. Daarnaast zijn de belangrijkste elementen de tickets die ze moeten afhandelen en het beheer van serviceverzoeken.

 

Is er een manier om een ​​IT helpdesk te verbeteren?

Er zijn enkele zeer belangrijke stappen die u kunt nemen om uw IT helpdesk te verbeteren. Bepaal eerst precies wat uw organisatie en uw klanten nodig hebben. Door in te spelen op de behoeften van beide partijen, creëert u de beste IT helpdesk: ga in de schoenen van de klant staan ​​en geef hem de beste klantenservice ervaring. Automatiseer acties en wees niet bang om nieuwe technologieën te gebruiken om uw doelen te bereiken (maar niet met geweld).

 

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.