Gratis proefperiode

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Software voor het opvolgen van klanten

Wat is software voor het opvolgen van klanten?

Software voor het opvolgen van klanten sluit aan bij de wensen van uw bedrijf. Met deze software hebt u alle gegevens opgeslagen en zijn ze terug te vinden wanneer u ze nodig hebt. Als iemand een aankoop wilde doen maar besloot te wachten, kunt u al uw chat- of telefoongegevens opvolgen wanneer hij opnieuw zijn interesse toont. Het volgsysteem stelt u in staat om aantekeningen toe te voegen aan de gesprekken en helpt u de klant te leren kennen.

Vaak gestelde vragen

Hoe software voor het opvolgen van klanten definiëren?

Software voor het opvolgen van klanten is een systeem waarmee u de volledige geschiedenis van klantenrelaties kunt kennen. Alle klantencontactpunten en besproken onderwerpen worden daar opgeslagen. Het ondersteunt het identificeren van eventuele problemen die de klant in uw bedrijf heeft, en ondersteunt ook het aanpassen van telefoongesprekken en berichten.

Wat zijn de principes van software voor het opvolgen van klanten?

Software voor het opvolgen van klanten moet een geschiedenis registreren van klantencontacten en acties van klanten tegen het bedrijf. Hierdoor kan de klantenservice het gedrag van klanten analyseren. Dit ondersteunt de verbetering van de klantenservice, organisatieactiviteiten en het opbouwen van het imago van de organisatie.

Welke tools kunt u gebruiken om de beste software voor het opvolgen van klanten te bieden?

LiveAgent is een geweldige oplossing voor aankopen door klanten. Dankzij dit kunt u informatie verzamelen over uw klanten en hun activiteiten met uw winkel en klantenservice. Het stelt u ook in staat om notities toe te voegen aan gesprekken en de klant te ontmoeten. Hiermee kunt u in de toekomst contacten met specifieke klanten personaliseren.

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.