Wat is software voor het opvolgen van klanten?
Software voor het opvolgen van klanten sluit aan bij de wensen van uw bedrijf. Met deze software hebt u alle gegevens opgeslagen en zijn ze terug te vinden wanneer u ze nodig hebt. Als iemand een aankoop wilde doen maar besloot te wachten, kunt u al uw chat- of telefoongegevens opvolgen wanneer hij opnieuw zijn interesse toont. Het volgsysteem stelt u in staat om aantekeningen toe te voegen aan de gesprekken en helpt u de klant te leren kennen.
Frequently Asked Questions
Hoe software voor het opvolgen van klanten definiëren?
Software voor het opvolgen van klanten is een systeem waarmee u de volledige geschiedenis van klantenrelaties kunt kennen. Alle klantencontactpunten en besproken onderwerpen worden daar opgeslagen. Het ondersteunt het identificeren van eventuele problemen die de klant in uw bedrijf heeft, en ondersteunt ook het aanpassen van telefoongesprekken en berichten.
Wat zijn de principes van software voor het opvolgen van klanten?
Software voor het opvolgen van klanten moet een geschiedenis registreren van klantencontacten en acties van klanten tegen het bedrijf. Hierdoor kan de klantenservice het gedrag van klanten analyseren. Dit ondersteunt de verbetering van de klantenservice, organisatieactiviteiten en het opbouwen van het imago van de organisatie.
Welke tools kunt u gebruiken om de beste software voor het opvolgen van klanten te bieden?
LiveAgent is een geweldige oplossing voor aankopen door klanten. Dankzij dit kunt u informatie verzamelen over uw klanten en hun activiteiten met uw winkel en klantenservice. Het stelt u ook in staat om notities toe te voegen aan gesprekken en de klant te ontmoeten. Hiermee kunt u in de toekomst contacten met specifieke klanten personaliseren.
Expert’s note
Software voor het opvolgen van klanten is een systeem waarmee de volledige geschiedenis van klantenrelaties bijgehouden wordt, waardoor klantenservice het gedrag van klanten kan analyseren en organisaties hun klantenservice en imago kunnen verbeteren.
Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)
AHT is essentieel in klantenservice, met gemiddelde duur van klanteninteracties. LiveAgent biedt uitgebreide tijdregistratie en helpdesksoftware. Probeer het gratis voor 14 dagen.
TeleCube + LiveAgent integratiehandleiding
LiveAgent biedt klantenservicesoftware waarmee bedrijven efficiënt supportverzoeken kunnen afhandelen. Het genereert tickets met alle benodigde klantgegevens en aanpasbare velden voor nauwkeurige filtering. Het biedt gebruiksvriendelijke tools, geavanceerde automatisering en routeringsmogelijkheden voor efficiënte ondersteuning.