Waardevol in elke sector

Ontdek hoe LiveAgent uw modebedrijf verbetert.

  • ✓ Geen installatiekosten    
  • ✓ 24/7 Klantenservice    
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Belangenbehartiging stimuleren

Creëer een positieve klantenervaring die uw klanten aan het praten zal brengen.

24%

Verkort de reactietijden

Verbeter het percentage eerste reacties met geautomatiseerde ticketroutering.

37%

Verlaag het ticketvolume

Verminder de toestroom van supporttickets met een kennisbank.

Industry background

Helpdesk software voor de modesector

Help klanten om zich in stijl te kleden met LiveAgent. Bied uw service aan via verschillende ondersteuningskanalen, sorteer uw communicatie op prioriteit en help uw klanten onmiddellijk.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Verminder het verlaten van het winkelwagentje door realtime hulp te bieden met onze live chatwidget.

Verhoog de bestelwaarden door het vertrouwen van uw klant te winnen en proactieve hulp te bieden met betrekking tot maatvoering, verzending en meer.

Personaliseer elke klanteninteractie door belangrijke klantengegevens uit ons geïntegreerde klantenrelatiebeheersysteem binnen handbereik te hebben.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Bied grootsheid aan uw klanten

De kwaliteit van de software die werd gebruikt bij het creëeren van LiveAgent, zijn van het hoogste niveau. Uw klanten verwachten dezelfde kwaliteit terwijl ze kleding en accessoires bij u kopen. Bied uw klanten grootsheid met de beste software voor klantenondersteuning. Twee keer meten, één keer knippen!

woman painting-illustration
woman looking at fashion window-illustration

Koop minder, kies juist

U hebt niet altijd meerdere apps nodig om een ​​”eenvoudige” taak uit te voeren – om een ​​uitzonderlijke klantenondersteuning te bieden. LiveAgent voor de modesector is uw ultieme helpdesk software met meerdere kanalen.

Mode draait volledig om tevredenheid

Herinnert u zich de tijd dat u uw favoriete kledingstuk kocht? Hoe voelde u zich toen u het eindelijk in handen had? Uw klanten willen elke keer dat ze een aankoop bij u doen, dezelfde blije gevoelens voelen. Houd loyale klanten vast en bied hen uitstekende klantenondersteuning, precies wanneer ze die nodig hebben.

woman working on fashion-illustration

Bespaar meer met LiveAgent

Analyseer en vergelijk LiveAgent met verschillende oplossingen voor klantenondersteuning en kies er een met de meest relevante functies voor uw branche en de beste prijs .

Meer dan 21.000 bedrijven zijn al overtuigd

Lees onze succesverhalen en getuigenissen en ontdek hoe LiveAgent uw klantenondersteuning kan stimuleren en de tevredenheid van uw klanten kan vergroten.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Mode
Maak kennis met al onze klantensucces vertegenwoordigers en neem contact met hen op als u een vraag wilt stellen, meer informatie nodig heeft of informatie wilt krijgen over deals.

Maak kennis met onze klantensucces Avengers

Het gegeven tekstfragment bevat het werkschema van drie klantensuccesmanagers bij een bedrijf, Michaela, Andrej en Laura. Het schema is opgesplitst op basis van de Weense tijdzone en bevat de dagen van maandag tot en met vrijdag.

Interne of uitbestede klantenservice? Lees en leer de voor- en nadelen van beide soorten klantenservice in het academieartikel van LiveAgent.

Interne versus uitbestede klantenservice

Verbeter klantensupport en relaties door empathie te tonen en effectieve communicatie te gebruiken. LiveAgent biedt diverse communicatiekanalen en een partnerprogramma voor VoIP-providers.

Als u op zoek bent naar een krachtig Collab-alternatief, overweeg dan LiveAgent. Ontdek hoe Collab en LiveAgent zich verhouden en welke het beste bij uw bedrijf past.

Heeft u een Samenwerkingsalternatief nodig?

Automatisering met LiveAgent verlicht de taken van vertegenwoordigers in contactcentra en verbetert reactietijden, minimaliseert fouten en verlaagt kosten.

In LiveAgent kunnen vertegenwoordigers en klantenvertegenwoordigers met de rol van beheerder ook toezicht houden op het systeem en het configureren. Lees meer over gebruikerstypen en meer.

Vertegenwoordigers

Verbeter klantensupport en relaties met een klantgerichte benadering. LiveAgent biedt diverse communicatiekanalen en partnerprogramma voor VoIP-providers.

Klantenservicecenter, ook wel contactcenter genoemd, is een specifiek onderdeel van een organisatie. Het centrum is samengesteld uit vertegenwoordigers van de klant.

Klantenservicecenter

Een klantenservicecenter is software waarmee effectief klantenservice verleend kan worden, gegevens verzameld kunnen worden en de klantenservice verbeterd kan worden. Belangrijke functies zijn o.a. automatische distributie van oproepen en integratie van mobiele telefonie. Er zijn drie soorten klantenservicecentra: inkomend, uitgaand en virtueel.

Ontdek wie callcentermanagers zijn en hoe u de meest effectieve en bekwame kandidaten kunt herkennen en aannemen.

Callcentermanagers

Leer hoe menselijk contact klantensupport kan verbeteren en betekenisvolle relaties kan opbouwen. Callcentermanagers beheren callcentra en helpen hun teams om doelen te bereiken. Efficiënte communicatie en ervaring zijn essentieel bij het inhuren van bekwame managers. Een goede callcentermanager heeft leiderschapskwaliteiten en een effectieve aanpak om het team te leiden en de klanttevredenheid te verbeteren.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo