Waardevol in elke sector

Ontdek hoe LiveAgent uw modebedrijf verbetert.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 Klantenservice
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Belangenbehartiging stimuleren

Creëer een positieve klantenervaring die uw klanten aan het praten zal brengen.

24%

Verkort de reactietijden

Verbeter het percentage eerste reacties met geautomatiseerde ticketroutering.

37%

Verlaag het ticketvolume

Verminder de toestroom van supporttickets met een kennisbank.

Industry background

Helpdesk software voor de modesector

Help klanten om zich in stijl te kleden met LiveAgent. Bied uw service aan via verschillende ondersteuningskanalen, sorteer uw communicatie op prioriteit en help uw klanten onmiddellijk.

  • SourceForge leader fall 2021

Verminder het verlaten van het winkelwagentje door realtime hulp te bieden met onze live chatwidget.

Verhoog de bestelwaarden door het vertrouwen van uw klant te winnen en proactieve hulp te bieden met betrekking tot maatvoering, verzending en meer.

Personaliseer elke klanteninteractie door belangrijke klantengegevens uit ons geïntegreerde klantenrelatiebeheersysteem binnen handbereik te hebben.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Bied grootsheid aan uw klanten

De kwaliteit van de software die werd gebruikt bij het creëeren van LiveAgent, zijn van het hoogste niveau. Uw klanten verwachten dezelfde kwaliteit terwijl ze kleding en accessoires bij u kopen. Bied uw klanten grootsheid met de beste software voor klantenondersteuning. Twee keer meten, één keer knippen!

woman painting-illustration
woman looking at fashion window-illustration

Koop minder, kies juist

U hebt niet altijd meerdere apps nodig om een ​​”eenvoudige” taak uit te voeren – om een ​​uitzonderlijke klantenondersteuning te bieden. LiveAgent voor de modesector is uw ultieme helpdesk software met meerdere kanalen.

Mode draait volledig om tevredenheid

Herinnert u zich de tijd dat u uw favoriete kledingstuk kocht? Hoe voelde u zich toen u het eindelijk in handen had? Uw klanten willen elke keer dat ze een aankoop bij u doen, dezelfde blije gevoelens voelen. Houd loyale klanten vast en bied hen uitstekende klantenondersteuning, precies wanneer ze die nodig hebben.

woman working on fashion-illustration

Bespaar meer met LiveAgent

Analyseer en vergelijk LiveAgent met verschillende oplossingen voor klantenondersteuning en kies er een met de meest relevante functies voor uw branche en de beste prijs .

Meer dan 21.000 bedrijven zijn al overtuigd

Lees onze succesverhalen en getuigenissen en ontdek hoe LiveAgent uw klantenondersteuning kan stimuleren en de tevredenheid van uw klanten kan vergroten.

Related Articles to Mode

Helpdesksoftware voor de kleinhandelsector

LiveAgent helpt de detailhandel met het bieden van de best mogelijke klantenservice. LiveAgent - één oplossing met meerdere kanalen om elke klant tevreden te stellen.

Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Bekijk de voordelen van LiveAgent en ga er binnen 5 minuten mee aan de slag.

MoeiteloosHelpdesksoftware

LiveAgent biedt een alles-in-één klantenserviceplatform met integraties, aanpasbare sjablonen, webinars, video's, en een kennisbank. Met functies zoals live chat, callcenter en selfservice, is het de beste keuze voor bedrijven wereldwijd. Ontdek waarom LiveAgent de snelste implementatiesoft heeft, een hoger resolutiepercentage biedt met callcenter, en zelfondersteuning mogelijk maakt met een kennisbank.

Helpdesksoftware voor kleine bedrijven

LiveAgent is de hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor kleine bedrijven in 2023. Ontvang een gratis proefversie en laat uw bedrijf meteen groeien!

Alle interacties die klanten hebben met een bedrijf en zijn diensten en producten worden klantenervaring genoemd. Meer informatie over klantenervaring.

Klantenervaring

Klantenervaring is cruciaal voor tevredenheid en loyaliteit. Investeer in softwareoplossingen om de ervaring te verbeteren en de verkoop te verhogen. LiveAgent biedt diverse functies voor efficiënte communicatie en klantenservice.

Bedrijven gebruiken de helpdesk om hun klanten ondersteuning te bieden via verschillende kanalen, waaronder callcentra, websites, live chat, sociale media of email.

Helpdesk

Een helpdesk verbetert klantenservice door efficiënte ondersteuning via diverse kanalen, automatisering van taken, vermindering van stress en kosten, en een grondig overzicht van klantenondersteuning.

Ontdek de voordelen van een geweldige klantenondersteuningssoftware en plan vandaag nog een gratis online demo van de LiveAgent helpdesksoftware.

Plan een demo

LiveAgent biedt klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomend callcentersoftware, klachtenbeheerssysteem, cliëntenportaalsoftware en emailbeheersoftware. Het biedt ook een demo, integratie, rondleiding, prijzen en functies. Het bedrijf biedt ondersteuning en heeft een blog, woordenlijst, academie, sjablonen en webinars. Quality Unit is de eigenaar van LiveAgent en het bedrijf heeft een partnerprogramma. De tekst beschrijft de mogelijkheid om een demo te plannen en de status van de installatie van uw LiveAgent-account te bekijken.

You will be
in Good Hands!

Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

Plan een demo

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Close
Schedule a demo
Schedule a one-on-one call
  • How to achieve your business goals with LiveAgent
  • Tour of the LiveAgent so you can get an idea of how it works
  • Answers to any questions you may have about LiveAgent
Plan een demo
Start Free Trial x