Creëer een positieve klantenervaring die uw klanten aan het praten zal brengen.
Verbeter het percentage eerste reacties met geautomatiseerde ticketroutering.
Verminder de toestroom van supporttickets met een kennisbank.
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Verminder het verlaten van het winkelwagentje door realtime hulp te bieden met onze live chatwidget.
Verhoog de bestelwaarden door het vertrouwen van uw klant te winnen en proactieve hulp te bieden met betrekking tot maatvoering, verzending en meer.
Personaliseer elke klanteninteractie door belangrijke klantengegevens uit ons geïntegreerde klantenrelatiebeheersysteem binnen handbereik te hebben.
De kwaliteit van de software die werd gebruikt bij het creëeren van LiveAgent, zijn van het hoogste niveau. Uw klanten verwachten dezelfde kwaliteit terwijl ze kleding en accessoires bij u kopen. Bied uw klanten grootsheid met de beste software voor klantenondersteuning. Twee keer meten, één keer knippen!
U hebt niet altijd meerdere apps nodig om een ”eenvoudige” taak uit te voeren – om een uitzonderlijke klantenondersteuning te bieden. LiveAgent voor de modesector is uw ultieme helpdesk software met meerdere kanalen.
Herinnert u zich de tijd dat u uw favoriete kledingstuk kocht? Hoe voelde u zich toen u het eindelijk in handen had? Uw klanten willen elke keer dat ze een aankoop bij u doen, dezelfde blije gevoelens voelen. Houd loyale klanten vast en bied hen uitstekende klantenondersteuning, precies wanneer ze die nodig hebben.
Analyseer en vergelijk LiveAgent met verschillende oplossingen voor klantenondersteuning en kies er een met de meest relevante functies voor uw branche en de beste prijs .
Lees onze succesverhalen en getuigenissen en ontdek hoe LiveAgent uw klantenondersteuning kan stimuleren en de tevredenheid van uw klanten kan vergroten.
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!
Als u eigenaar bent van een modemerk, moet u helpdesksoftware hebben om uw klanten te ondersteunen. Met deze software kunt u taken automatiseren, zoals wachtwoordherstel, bedankberichten en ondersteuning bieden op sociale netwerken.
Met helpdesksoftware kunt u klantenverzoeken gemakkelijk afhandelen zonder er veel tijd en moeite aan te besteden. LiveAgent is een enkele oplossing voor alle kanalen voor klantenondersteuning: telefoon, email, chat en sociale netwerken. Het biedt u een complete set tools voor het beheren van klantenondersteuning, inclusief de mogelijkheid om met tickets te werken, een live chat op te zetten of sociale media te controleren.
LiveAgent geeft u de mogelijkheid om klantenondersteuning te bieden vanaf uw website. Bovendien integreert het met uw winkel, zodat uw klanten eenvoudig tickets kunnen indienen en hun ondersteuningstickets kunnen bekijken.
Ontvang als eerste exclusieve aanbiedingen en het laatste nieuws over onze producten en diensten rechtstreeks in je mailbox.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar