Waardevol in elke sector

Ontdek hoe LiveAgent uw modebedrijf verbetert.

  • ✓ Geen installatiekosten    
  • ✓ 24/7 Klantenservice    
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Belangenbehartiging stimuleren

Creëer een positieve klantenervaring die uw klanten aan het praten zal brengen.

24%

Verkort de reactietijden

Verbeter het percentage eerste reacties met geautomatiseerde ticketroutering.

37%

Verlaag het ticketvolume

Verminder de toestroom van supporttickets met een kennisbank.

Industry background

Helpdesk software voor de modesector

Help klanten om zich in stijl te kleden met LiveAgent. Bied uw service aan via verschillende ondersteuningskanalen, sorteer uw communicatie op prioriteit en help uw klanten onmiddellijk.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Verminder het verlaten van het winkelwagentje door realtime hulp te bieden met onze live chatwidget.

Verhoog de bestelwaarden door het vertrouwen van uw klant te winnen en proactieve hulp te bieden met betrekking tot maatvoering, verzending en meer.

Personaliseer elke klanteninteractie door belangrijke klantengegevens uit ons geïntegreerde klantenrelatiebeheersysteem binnen handbereik te hebben.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Bied grootsheid aan uw klanten

De kwaliteit van de software die werd gebruikt bij het creëeren van LiveAgent, zijn van het hoogste niveau. Uw klanten verwachten dezelfde kwaliteit terwijl ze kleding en accessoires bij u kopen. Bied uw klanten grootsheid met de beste software voor klantenondersteuning. Twee keer meten, één keer knippen!

woman painting-illustration
woman looking at fashion window-illustration

Koop minder, kies juist

U hebt niet altijd meerdere apps nodig om een ​​”eenvoudige” taak uit te voeren – om een ​​uitzonderlijke klantenondersteuning te bieden. LiveAgent voor de modesector is uw ultieme helpdesk software met meerdere kanalen.

Mode draait volledig om tevredenheid

Herinnert u zich de tijd dat u uw favoriete kledingstuk kocht? Hoe voelde u zich toen u het eindelijk in handen had? Uw klanten willen elke keer dat ze een aankoop bij u doen, dezelfde blije gevoelens voelen. Houd loyale klanten vast en bied hen uitstekende klantenondersteuning, precies wanneer ze die nodig hebben.

woman working on fashion-illustration

Bespaar meer met LiveAgent

Analyseer en vergelijk LiveAgent met verschillende oplossingen voor klantenondersteuning en kies er een met de meest relevante functies voor uw branche en de beste prijs .

Meer dan 21.000 bedrijven zijn al overtuigd

Lees onze succesverhalen en getuigenissen en ontdek hoe LiveAgent uw klantenondersteuning kan stimuleren en de tevredenheid van uw klanten kan vergroten.

Related Articles to Mode
Sector - Kleinhandel

Helpdesksoftware voor de kleinhandelsector

LiveAgent helpt de detailhandel met het bieden van de best mogelijke klantenservice. LiveAgent - één oplossing met meerdere kanalen om elke klant tevreden te stellen.

Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Bekijk de voordelen van LiveAgent en ga er binnen 5 minuten mee aan de slag.

Bied uitstekende klanten service.

LiveAgent biedt een alles-in-één klantenserviceplatform met integraties, aanpasbare sjablonen, webinars, video's, en een kennisbank. Met functies zoals live chat, callcenter en selfservice, is het de beste keuze voor bedrijven wereldwijd. Ontdek waarom LiveAgent de snelste implementatiesoft heeft, een hoger resolutiepercentage biedt met callcenter, en zelfondersteuning mogelijk maakt met een kennisbank.

Alle interacties die klanten hebben met een bedrijf en zijn diensten en producten worden klantenervaring genoemd. Meer informatie over klantenervaring.

Klantenervaring

Klantenervaring is cruciaal voor tevredenheid en loyaliteit. Investeer in softwareoplossingen om de ervaring te verbeteren en de verkoop te verhogen. LiveAgent biedt diverse functies voor efficiënte communicatie en klantenservice.

Bedrijven gebruiken de helpdesk om hun klanten ondersteuning te bieden via verschillende kanalen, waaronder callcentra, websites, live chat, sociale media of email.

Helpdesk

Een helpdesk verbetert klantenservice door efficiënte ondersteuning via diverse kanalen, automatisering van taken, vermindering van stress en kosten, en een grondig overzicht van klantenondersteuning.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x