Op zoek naar een alternatief voor Verloop?

Bent u op zoek naar helpdesk software die meer kan?

LiveAgent is de ultieme oplossing voor klantenondersteuning voor uw bedrijf. Met handige tools, dekking van meerdere kanalen, meer dan 175 functies en meer dan 40 integraties, is LiveAgent de juiste keuze voor uw bedrijf.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

3 Redenen waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

Betaalbare prijzen

LiveAgent is beschikbaar voor een redelijke prijs. Kies één van onze drie betalende abonnementen of kies afzonderlijke functies om uw helpdesk aan te passen.

Verbeterde tevredenheid

LiveAgent verhoogt de klantentevredenheid en verbetert de conversieratio.

Verhoogde productiviteit

Verlaag de werktijd van uw vertegenwoordigers en handel meer vragen van klanten af dankzij onze algemene inbox.

report on tablet-illustration

Een sterk alternatief voor Verloop

Breng uw klantenondersteuning naar een hoger niveau met LiveAgent.

LiveAgent omvat een groot aantal communicatiekanalen. Email, live chat, sociale media, callcenter en kennisbank staan ​​tot uw beschikking om uw klanten meer vrijheid te bieden. Alles wordt beheerd via een betrouwbaar ticketsysteem zodat u zich geen zorgen hoeft te maken over chaotische communicatie.

De snelste live chat

Live chat is één van de handigste tools voor klantenondersteuningsvertegenwoordigers. Daarom moet het gebruiksvriendelijk, betrouwbaar en zo snel mogelijk zijn.

De chatwidget van LiveAgent is precies dat! En het is ook de snelste op de markt met weergegeven chatsnelheden van 2,5 seconden. U krijgt zelfs te zien wat uw klanten typen voordat ze op verzenden klikken. Verras ze met razendsnelle antwoorden.

Watch the website loading time
Savings illustration

Krijg meer zonder te veel te betalen

Geweldige software voor klantenondersteuning hoeft niet gepaard te gaan met een enorm prijskaartje.

LiveAgent heeft drie betaalbare abonnementen boordevol tools, functies en integraties die u nodig hebt om de best mogelijke ondersteuning te bieden. Het enige dat u hoeft te doen, is degene kiezen die het beste bij u past.

Ontdek waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

LiveAgent Is Competitive Advantage

Op zoek naar andere helpdesk software?

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2020. Houd nauw contact met uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.

Wilt u ons met anderen vergelijken?

Benieuwd hoe we we het doen ten opzichte van andere populaire oplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben.

Related Articles to Verloop alternatief
LiveAgent biedt een breed scala aan klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomende callcentersoftware, klachtenbeheerssystemen, en meer. Met behulp van tijdregels kunnen bedrijven taken automatiseren en een efficiënt proces voor het beheer van tickets creëren. Maak een gratis account aan en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

Hoe tijdregels in LiveAgent in te stellen

LiveAgent biedt een breed scala aan klantenservicesoftware, VoIP-telefoonsystemen, selfservicesoftware, inkomende callcentersoftware, klachtenbeheerssystemen, en meer. Met behulp van tijdregels kunnen bedrijven taken automatiseren en een efficiënt proces voor het beheer van tickets creëren. Maak een gratis account aan en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

LiveAgent biedt een uitgebreid klantenservicesysteem met functies zoals beloningen en badges om het team te motiveren en klantenservice te verbeteren. Het systeem omvat ook communicatiekanalen zoals chat, telefoongesprekken en contactformulieren.

Hoe beloningen en badges instellen in LiveAgent

LiveAgent biedt een uitgebreid klantenservicesysteem met functies zoals beloningen en badges om het team te motiveren en klantenservice te verbeteren. Het systeem omvat ook communicatiekanalen zoals chat, telefoongesprekken en contactformulieren.

Leer hoe vooraf gedefinieerde antwoorden in LiveAgent klantenondersteuning stroomlijnen en nieuwe medewerkers helpen. Verbeter de klantenservice-ervaring.

Hoe: Vooraf gedefinieerde antwoorden in LiveAgent

Leer hoe vooraf gedefinieerde antwoorden in LiveAgent klantenondersteuning stroomlijnen en nieuwe medewerkers helpen. Verbeter de klantenservice-ervaring.

Wilt u migreren van Helpshift naar een andere software voor klantenservice? Bekijk LiveAgent en ontdek of dit de juiste keuze voor u is.

Bent u op zoek naar een Helpshift-alternatief?

LiveAgent wordt geprezen door verschillende gebruikers voor het verbeteren van klantenservice, responstijd en verkoopverhoging.

Wilt u uw gegevens van Helpshift naar een andere oplossing migreren? Bekijk LiveAgent en zie de voordelen. Start vandaag nog met uw gratis proefperiode.

Migreren vanuit Helpshift?

LiveAgent wordt sterk aanbevolen door gebruikers vanwege de verbeterde klantenservice, snellere responstijd en hogere klanttevredenheid. Met handige tools en ondersteuning in 43 talen biedt het een uitgebreide oplossing voor bedrijven.

LiveAgent's ticketsysteem omvat verschillende kanalen, waaronder snelle live chat (weergave van 2,5 seconden) en integratie met het callcenter.

Op zoek naar een SupportBee alternatief?

LiveAgent is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO's in 2020. Ontdek nu en bied betere ondersteuning met de juiste tools.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x