Soms is er nieuws of een aankondiging die zo belangrijk is dat u deze kunt bestempelen als “essentiële” informatie. Dit kan een update zijn over uw bedrijf, een actuele situatie of een verklaring over één van uw producten of diensten.
Email is een effectieve methode om het nieuws over essentieel nieuws te verspreiden omdat het nog steeds een populaire communicatiemethode is. De meeste mensen gebruiken hun email dagelijks en laten hun postvak IN openstaan zodat ze uw bericht te zien krijgen kort nadat het is verzonden. Bovendien kunt u de openingsratio controleren om te weten hoeveel ontvangers de belangrijke informatie die u met hen wilde delen, daadwerkelijk lezen.
Met deze kennis weet u hoe doeltreffend uw essentiële emails zijn. Als de openingsratio bijvoorbeeld laag is, moet u de impact van uw berichten vergroten door onderwerpregels te schrijven die beter opvallen in drukke inboxen.
Elke email die een aankondiging bevat of verwijst naar een aankondiging die u als noodzakelijk beschouwt, kan worden geclassificeerd als een essentiële email. In tegenstelling tot andere emails zoals nieuwsbrieven, hebben essentiële emails geen vast schema. Ze worden alleen verzonden als dat nodig is.
Als de verklaring die u moet afleggen kort is, is het mogelijk om dergelijke informatie in de hoofdtekst van de email zelf op te nemen. Maar als de update langer is of het formaat het ongeschikt maakt om te worden gelezen vanuit de inbox van de ontvangers, dan is het misschien beter om het als bijlage bij het bericht te sturen. U kunt ook een essentiële email sturen met een korte uitleg over het onderwerp en een link naar een andere online locatie waar de volledige te lezen tekst teruggevonden kan worden.
As one of our valued subscribers, we thought that you would like to be informed about the most recent developments at [company].
We consider the following important [new/updates/changes] to be essential information for all of our existing clients:
Announcement 1
Announcement 2
Announcement 3
Thanks for reading, and don’t hesitate to get in touch if you have any questions regarding this announcement or any other issues.
King regards,
The [company] team
Have you heard the important news about [issue]?
We have made a full statement in the document that is attached to this email.
Your understanding at this time is much appreciated, and your business is valued as always.
I’d be happy to provide more information if required, just let me know by replying to this email.
Best wishes,
[Name], [position] at [company]
We have some important [news/updates/changes] that we thought you would like to be informed about.
The complete announcement can be found on our [website/blog/other sources] here [link].
Here are some of the key pieces of information that you will find in our announcement.
Statement 1
Statement 2
Statement 3…
Please feel free to ask any questions that you might have regarding this matter, or anything else.
Best,
[Name] from [company]
U kunt essentiële emails sturen wanneer u een belangrijke update heeft waarvan u denkt dat deze door al uw klanten moet worden gezien. Om ervoor te zorgen dat het nieuws zoveel mogelijk mensen bereikt en om de openingsratio daadwerkelijk te monitoren (om te weten of ontvangers de aankondigingen wel of niet lezen), moeten deze berichten als een aparte email van andere inhoud worden verzonden.
Ze hebben geen vast schema voor het plaatsen van berichten zoals de verschillende emails gewoonlijk doen. In plaats daarvan moet u bepalen wanneer een essentiële email nodig is en als u merkt dat u er te veel verzendt, kan uw classificatie van wat als essentieel nieuws wordt beschouwd onjuist zijn.
De beste plaats om een belangrijke verklaring te delen, is meestal in de hoofdtekst van de email zelf. Hierdoor kunnen ontvangers de update op een snelle en gemakkelijke manier lezen zonder op links of knoppen te moeten klikken en ergens anders heen worden geleid.
De aankondiging kan echter gewoon te lang zijn om in de tekst van een email op te nemen of u wilt aanvullende informatie verstrekken op een locatie waar deze permanent kan worden gevonden in plaats van verdwaald te raken in een inbox. In elk van deze gevallen zou het een goed idee zijn om een bericht te sturen met een bijgevoegd document of een link naar het onmisbare nieuws dat op uw website, blog of sociale mediaplatforms is gepost.
De focus van dit stuk ligt op nieuws dat u moet lezen als een soort inhoud die uw gebruikers kunnen verwerken. Er is echter natuurlijk zakelijk nieuws dat alleen intern gedeeld mag worden. Sommige emailsjablonen zijn zowel van toepassing op interne als externe updates, maar sommige aankondigingen zijn alleen geschikt als emailkopie of een lokaal intranetbericht omdat ze vertrouwelijke informatie bevatten die u niet op uw website mag plaatsen waar deze openbaar kan worden gevonden .
Sign up for our free, 14-day, all-inclusive trial today. No credit card required.
Ontvang als eerste exclusieve aanbiedingen en het laatste nieuws over onze producten en diensten rechtstreeks in je mailbox.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.