Dit hoeft niet per se het gevolg te zijn van het feit dat er iets mis is met uw marketingstrategie: het is gewoon een natuurlijk proces van onbetrokkenheid.
We’ve noticed that you haven’t made a purchase for a while, and we miss you!
There’s never been a better time to start shopping with us again, because we’d like to give you a special discount of [X]% off everything in our store.
To benefit from these reduced prices, just enter the following code at checkout:
[Discount code]
There are lots of great new products available that we’re sure you’ll find interesting. Check them out below!
[Images of products with prices]
See you soon,
[company]
You may have noticed the discount coupon that we sent to you recently. Don’t worry – it’s still not too late to use it!
If you’ve already made a purchase, feel free to enter the same code at checkout again for another [X]% off your next purchase with us:
[Discount code]
We hope you enjoy using your new products, and we hope to see you return to our online store again in the near future. Here’s what we can offer to keep you coming back for more:
Reason 1
Reason 2
Reason 3…
Feel free to contact us with any questions or comments.
Best,
The [company] team
We’ve been in touch recently with a discount code for [X]% off your next purchase at [company], which you can find below and still use:
[Discount code]
As we haven’t heard back from you, and you haven’t made a purchase for a while, we are wondering if you’d still like to receive emails from us. Choose your response below:
[Keep receiving emails]
[Send fewer emails]
[Unsubscribe]
It would be great if you’d like to stay in touch with us, but if you do decide to unsubscribe now we’ll always welcome you back with open arms.
Kind regards,
[Name] from [company]
De hele reden voor het verzenden van een email voor het terugwinnen van klanten is om een aanbieding of toegevoegde waarde te bieden die eerder loyale en geïnteresseerde klanten of abonnees aanmoedigt om opnieuw in contact te komen met het aanbod of de inhoud van uw merk. Eén van de beste manieren om dit te doen, is door ze simpelweg een aanzienlijke en unieke korting te bieden.
Stop hier niet: het is ook belangrijk om hen te herinneren aan alle redenen waarom ze terug naar uw winkel zouden moeten blijven komen, en dit soort email zou ook een korting moeten bieden om de impact ervan te maximaliseren. Ten slotte kan de laatste kans om terug te winnen met een optie voor het opzeggen of opnieuw abonneren ook een korting bevatten die klanten zal verleiden om bij de laatste gelegenheid terug te keren naar uw winkel.
U moet één email sturen met een korting om de klant aan te moedigen en terug te komen naar uw winkel. Zelfs als ze deze voucher gebruiken om een aankoop te doen, is het toch raadzaam om nog een bericht te sturen met de beste redenen om een loyale klant van uw bedrijf te zijn om de kans te verkleinen dat ze opnieuw worden uitgeschakeld of gewoon genieten van de korting om een eenmalige aankoop. Ten slotte, als de ontvanger niet terugkeert naar uw winkel, uw vorige emails beantwoordt of opent, moet u nog een laatste bericht sturen met de vraag of ze liever van de emaillijst verwijderd willen worden. Dit zal u helpen uw databank met abonnees te consolideren en u in staat te stellen zich te concentreren op betere leads.
U kunt na ongeveer een week nog een email sturen voor het geval uw laatste bericht verloren is gegaan in hun inbox. Alle aanvullende berichten die u verzendt na een email over het verwijderen uit een databank, moeten de waarde van uw product benadrukken. Als u nog steeds geen reactie krijgt, is het waarschijnlijk het beste om deze voormalige klant te vergeten en verder te gaan.
Save our fully customizable email templates, or use them as canned messages.
Ontvang als eerste exclusieve aanbiedingen en het laatste nieuws over onze producten en diensten rechtstreeks in je mailbox.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.