Op zoek naar een Gorgias alternatief?

Ontdek waarom LiveAgent het beste Gorgias alternatief op de markt is.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ Klantenservice 24/7
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment annuleren
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Op zoek naar een alternatief voor Gorgias?

Probeer je socialer te zijn en meer te verkopen met je klantenservice en de juiste klantenservice-software? Gorgias is geweldig maar heb je LiveAgent al geprobeerd?
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Bespaar meer met LiveAgent

3 redenen waarom LiveAgent het beste alternatief voor Gorgias is

Ontdek wat de voordelen van het gebruik van LiveAgent zijn

Verhoog je ROI

Betere klantenrelaties opbouwen leidt tot een beter klantenbestand en verhoogde inkomsten.

Bespaar tijd en geld

Functies zoals analyses, het intuïtieve beheer- en ticketingsysteem helpen bij het beter beheren van je middelen.

Betere workflow

Gebruik tools zoals sociale media, een geweldig ticketingsysteem, kennisbank en meer voor een betere workflow en meer betrouwbare klantenondersteuning met verschillende kanalen.

Functies Liveagent Gorgias
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing aan.
Gorgias biedt ticketing aan.
Live Chat
Een real-time chatwidget die je op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat aan.
Gorgias biedt Live Chat aan.
Call Center
Een callcenter dat kan worden gebruikt om oproepen te maken en te ontvangen met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een callcenter aan.
Gorgias biedt een callcenter aan.
Self-Service
Een functie waarmee je een klantportaal kunt bouwen waar je klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en inhoud van de kennisbank.
LiveAgent biedt een Self-Service portaal aan.
Gorgias biedt geen self-service portaal aan.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en deze omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de social media helpdesksoftware te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie aan.
Gorgias biedt een Facebook-integratie aan.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en deze omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets direct vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie aan.
Gorgias biedt geen Twitter-integratie aan.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en deze omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de social media helpdesksoftware te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie aan.
Gorgias biedt een Instagram-integratie aan.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en deze omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten direct vanuit de social media helpdesksoftware te beantwoorden en te broadcasten.
LiveAgent biedt een Viber-integratie aan.
Gorgias biedt geen Viber-integratie aan.
WhatsApp
WhatsApp-integraties met helpdesks stellen gebruikers in staat om alle WhatsApp-berichten te beantwoorden binnen een multi-channel ticketingsysteem, en deze te behandelen als elk ander klantenondersteuningsticket.
LiveAgent biedt een WhatsApp-integratie aan.
Gorgias biedt een WhatsApp-integratie aan.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder probleemoplossingshandleidingen, veelgestelde vragen en how-to-artikelen.
LiveAgent biedt een kennisbank aan.
Gorgias biedt geen kennisbank aan.
Klantenforum
Een online discussiebord voor je klanten dat zich direct binnen je kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt een klantenforum aan.
Gorgias biedt geen klantenforum aan.
Automatisering en regels
Workflows die je kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels aan.
Gorgias biedt automatisering en regels aan.
API
Een set functies die verschillende applicaties in staat stellen om samen te werken.
LiveAgent biedt API-functies aan.
Gorgias biedt API-functies aan.
Interactieve Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies aan.
Gorgias biedt geen IVR-functies aan.

De snelste live-chat widget op de markt

We zijn er heel serieus mee bezig. We hebben hard gewerkt om onze livechatwidget te perfectioneren en het was het waard. Onze livechatwidget is de snelste op de markt, met weergegeven chatsnelheden van 2,5 seconden.

Nu kunt u een echt snelle livechat voor de helpdesk hebben. Gebruik de livechat van LiveAgent om een supersnelle en betrouwbare klantervaring te bieden, of u nu Shopify gebruikt of zelfs wanneer u uw eigen winkel runt. Livechat kan de rollen gemakkelijk omdraaien en van een websitebezoeker een betalende klant maken.

Definition of customer engagement
LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Bekijk onze live-chat in actie

Het is beter om te zien wat een alternatieve klantenservice-software kan doen. Neem een kijkje naar onze live-chat in actie en beslis of het de juiste keuze is voor jouw helpdesk. Neem gerust een kijkje op ons kanaal, er komen video’s aan over onze helpdesk-tools en functies, zoals de callcenter-functie, IVR en meer.

Klantenservice-software en een geweldige klantenervaring

Een softwarebedrijf voor klantenondersteuning moet het goede voorbeeld geven en de beste klantenondersteuning bieden. Een goede helpdesk maakt gebruik van klantenservicesoftware die een geweldige klantervaring biedt.

Daarom bieden we onze klanten 24/7 klantenondersteuning. Kies gewoon je kanaal, of het nu een telefoontje, social media-bericht of kennisbank is, wij staan voor je klaar.

get inspired

Dit is hoe een geweldige klantervaring er uit ziet

LiveAgent vs. Gorgias beoordelingsvergelijking

LiveAgent vs Gorgias comparison

Correct vanaf 16/9/2020

increase availability

Probeer het vandaag nog gratis uit

Verander vanuit Gorgias naar onze klantenservice-software en probeer onze gevorderde functies uit zoals de kennisbank, callcenter, sociale media of Shopify-integraties. Ontvang een gratis en vrijblijvende 14-daagse demo, geen kredietkaartinformatie nodig. We willen je tonen dat we de juiste klantenservice-software zijn voor jouw bedrijf. Verbeter je klantenervaring met LiveAgent vandaag nog.

Wilt u ons vergelijken met verschillende klantenservicesoftware?

Benieuwd hoe we het doen ten opzichte van andere populaire helpdeskoplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben.

Related Articles to Gorgias alternatief
LiveAgent biedt een uitgebreid klantenservicesysteem met functies zoals beloningen en badges om het team te motiveren en klantenservice te verbeteren. Het systeem omvat ook communicatiekanalen zoals chat, telefoongesprekken en contactformulieren.

Hoe beloningen en badges instellen in LiveAgent

LiveAgent biedt een uitgebreid klantenservicesysteem met functies zoals beloningen en badges om het team te motiveren en klantenservice te verbeteren. Het systeem omvat ook communicatiekanalen zoals chat, telefoongesprekken en contactformulieren.

Bekijk de beste callcentervergelijking voor 2024 op basis van prijs, functies, functionaliteit en klantbeoordelingen van Captterra, G2 en meer!

Alternatief voor callcenter voor verkoop en ondersteuning

LiveAgent is een kosteneffectieve oplossing voor het beheren van ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen, zoals e-mail en telefoonintegratie. Het verbetert de klantenservice en verhoogt de klantentevredenheid.

Leer hoe vooraf gedefinieerde antwoorden in LiveAgent klantenondersteuning stroomlijnen en nieuwe medewerkers helpen. Verbeter de klantenservice-ervaring.

Hoe: Vooraf gedefinieerde antwoorden in LiveAgent

Leer hoe vooraf gedefinieerde antwoorden in LiveAgent klantenondersteuning stroomlijnen en nieuwe medewerkers helpen. Verbeter de klantenservice-ervaring.

Schakel over van Hesk naar LiveAgent en krijg een ticketsysteem met meerdere kanalen dat sociale media afhandelt en een supersnelle live chatwidget.

Op zoek naar een Hesk-alternatief?

Profiteer van aanpasbare branding en collecteer feedback van klanten via een selfserviceportaal met notities en forums. Verbeter uw bedrijf en los problemen op.

Wilt u migreren van Helpshift naar een andere software voor klantenservice? Bekijk LiveAgent en ontdek of dit de juiste keuze voor u is.

Bent u op zoek naar een Helpshift-alternatief?

LiveAgent wordt geprezen door verschillende gebruikers voor het verbeteren van klantenservice, responstijd en verkoopverhoging.

LiveAgent is een perfect HelpSpot-alternatief. Maak kennis met ons ongelooflijke ticketsysteem met meerdere kanalen en start uw gratis proefperiode.

Op zoek naar een alternatief voor HelpSpot?

LiveAgent wordt geprezen om zijn effectieve klantenservice en communicatieverbetering. Klanten en bedrijven ervaren positieve resultaten, zoals hogere klantentevredenheid en verhoogde verkoop.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x