Bent u op zoek naar een beter alternatief voor LivePerson?

Verbeter uw klantenservice met de juiste software en krijg meer dan enkel een chattool. LiveAgent biedt sterke tools, een heleboel handige functies om uw werk te vergemakkelijken en integraties om uw workflow verder te vergroten. Duizenden bedrijven over heel de wereld zijn overgestapt naar LiveAgent en hebben hun klantenondersteuning verbeterd met onze hulp .

Lees verder en ontdek waarom onze chattool de beste is en waarom we  beter doen dan LivePerson. Bekijk hoe u een betere klantenervaring kunt bieden met een betere toolset. Start vandaag nog uw gratis proefperiode of lees verder en ontdek meer.

Definition of customer engagement

De snelste live chat widget

Een geweldig LivePerson alternatief zou een betere livechat moeten bevatten. We hebben hard gewerkt om onze livechat van topklasse te maken. Zo zijn we erin geslaagd om klanten de snelste livechat te bieden met een weergegeven chatsnelheid van slechts 2,5 seconden.

Livechat zit boordevol handige functies, zoals realtime typweergave, proactieve chatuitnodigingen en website monitoring om het bieden van ondersteuning boeiender en efficiënter te maken. Krijg uw klantenondersteuning of verkoop voor elkaar met de snelste live chat widget verkrijgbaar op de markt. Verhoog uw verkoopconversies, het vastleggen van leads, chat ervaring en ga betere relaties aan met uw klanten. Vergelijk ons met LivePerson met behulp van onderstaande video.

Neem een kijkje op onze live chat

Erover praten doet het geen recht aan. Waarom bekijk je onze live chat niet eens in actie? In deze video kunt u zien hoe gemakkelijk en probleemloos uw klanten contact met u kunnen opnemen. De video toont onze live chat vanuit het perspectief van zowel de klant als van de vertegenwoordiger.

Dus ga uw gang, kijk of het bij u past, maak uw eigen vergelijking en kijk of we het beter doen dan LivePerson.

LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Nu proberen!

Probeer LiveAgent gratis uit of bekijk onze betalende opties voor meer informatie over beschikbare tools, functies en integratie tarieven.

De voordelen bij het gebruik van LiveAgent

Dit zijn de 3 belangrijkste voordelen die LiveAgent tot het beste LivePerson-alternatief maken.

Bespaar tijd en geld

Tijd is geld dus waarom niet beide besparen? De live chat van LiveAgent is de snelste op de markt en dat betekent snellere reactietijden voor uw klanten.

Verberter de tevredenheid

Het ontvangen van feedback van Stellar klanten wordt ondersteund door geweldige mensen en geweldige software. Verhoog de klantentevredenheid met de juiste tools.

Verbeter de efficiëntie

Krijg meer gedaan met een oplossing om uw klanten te ondersteunen die werkt zoals u het verwacht. De functies van LiveAgent staan klaar wanneer u ze nodig heeft.

increase availability

Krijg het gedaan met de juiste toolset

We weten dat LivePerson goed werk geleverd heeft met hun tools. Maar hier is ons aanbod. Live chat en chat ondersteuning in het algemeen zijn slechts één van de beschikbare optie voor het bieden van klantenondersteuning. Wilt u toegang hebben tot email, een callcenter, kennisbanken en zelfs sociale mediakanalen zoals Instagram, Facebook Messenger of Viber?

Komt voor elkaar. U kunt het allemaal krijgen met de juiste optie en echt overal de interactie aangaan met uw klanten of potentiële klanten via uw en hun favorieten kanalen. Alles wordt afgehandeld via een betrouwbaar ticketing systeem zodat u alles gemakkelijk kunt bijhouden. LiveAgent staat klaar wanneer u het nodig heeft, of u nu een verkoopteam of een vertegenwoordiger bent die ondersteuning biedt.

LiveAgent toolset

Functies en integraties voor een geweldige workflow

Chatbot kan geweldig zijn, maar niets is te vergelijken met menselijk contact … chatbot… chatbot… chatbot… het kan vastlopen of in de war raken, ook al wordt de technologie elke dag beter. We begrijpen dat moderne software voor klantenondersteuning niet enkel als berichtenkanaal dient te werken. Het moet menselijke vertegenwoordigers meer bieden dan alleen berichtgesprekken en andere gespreksoplossingen.

Automatiseringen, automatische antwoorden, videochat, Slack, chatanalyse … er zijn  veel functies, kenmerken en integraties die LiveAgent uw vertegenwoordigers kan bieden om hun werk te vergemakkelijken. LiveAgent kan eenvoudig worden aangepast voor een persoonlijke ervaring met behulp van vele integraties en helpen een betere gesprekservaring te bieden en aan de verwachtingen van de consument te voldoen.

Call routing time
get inspired

Wij houden onze klanten tevreden

Er werd software ontwikkeld voor klantenondersteuning om het leven voor klanten te vergemakkelijken en dat weten we. Een bedrijf dat dergelijke software maakt, moet het goede voorbeeld geven, zijn eigen tools gebruiken en uitstekende ondersteuning bieden aan zijn klanten. Daarom doen we ons best om onze klanten tevreden te houden en getrouwheid op te bouwen.

We bieden 24/7 ondersteuing voor onze klanten als onderdeel van onze deal. Neem contact op wanneer u het nodig heeft en wij staan klaar om u te helpen. Wij zijn geen chatbots, gewoon alledaagse aardige mensen. Wilt u een tevreden klant worden met LiveAgent? Klik hieronder!

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten.

black Slido logo

Wat onze klanten over ons vertellen

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Het is een genoegen om een ​​geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% verbeterd.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.

Ontvang meer voor een redelijke prijs

Alles binnen uw budget houden is één van onze topprioriteiten. Daarom hebben we onze prijzen daarop afgestemd. Betaal een eerlijke prijs voor wat u nodig heeft. Onze opties starten al vanaf 15€. We weten natuurlijk dat het beter is om een product uit te proberen vooraleer u het koopt. Daarom ontvangt u een gratis proefperiode van 14 dagen zonder verplichtingen.

Vindt u ons tot nu toe beter dan LivePerson? Als u het eens wilt proberen, scroll dan naar beneden en geef ons een kans. En aarzel niet om contact op te nemen als u vragen heeft. Onze contactgegevens kan u onderaan de pagina terugvinden.

offer compensations

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to LivePerson alternatief
Spraakcommunicatie in liveagent kan worden gebruikt als: telefoon naar telefoon, telefoon naar pc, pc naar pc. Een klant kan vanaf zijn telefoon bellen.

Spraak

LiveAgent is een hoogst gewaardeerde helpdesk software met meer dan 180 functies en 40 integraties. Het ondersteunt verschillende soorten spraakcommunicatie, waaronder telefoon naar telefoon, telefoon naar computer en computer naar computer. Spraakcommunicatie heeft voordelen zoals natuurlijkere en snellere communicatie met emoties. LiveAgent stroomlijnt het werk van vertegenwoordigers door alle spraakcommunicatie op één plaats mogelijk te maken.

Bekijk de beste callcentervergelijking voor 2023 op basis van prijs, functies, functionaliteit en klantenrecensies van Captterra, G2 en meer!

Alternatief voor callcenter voor verkoop en ondersteuning

Ontdek de voordelen van een aanpasbare kennisbank met branding voor bedrijven. LiveAgent biedt klantenservice software en alternatieven voor Kustomer en Intercom.

Nodig de bezoekers van uw website uit om live te chatten met uw vertegenwoordigers. LiveAgent biedt verschillende uitnodigingen. Lees erover en probeer het nu in LiveAgent.

Chatuitnodiging galerij

Dit artikel beschrijft de diensten die LiveAgent biedt, zoals klantenservicesoftware en selfservicesoftware. Het bedrijf heeft verschillende onderscheidingen en certificaten ontvangen en heeft positieve klantenbeoordelingen. LiveAgent heeft ook een partnerprogramma en biedt webinars en een kostencalculator aan om klanten te helpen hun diensten te kiezen. Het artikel biedt ook informatie over het opstarten van een LiveAgent-account en hoe u contact kunt opnemen met het bedrijf. Ten slotte maakt de website gebruik van cookies en biedt het de mogelijkheid om een demo te plannen om te zien hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

Verhoog de klantenbetrokkenheid met gepersonaliseerde ondersteuning via meerdere kanalen. Laat uw klanten met een goed gevoel achter, elke keer dat ze contact hebben met uw bedrijf.

Verhoog de betrokkenheid met LiveAgent

LiveAgent is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine bedrijven in 2020. Meer dan 21.000 bedrijven hebben het gekozen vanwege de meer dan 180 functies, 40 integraties en eenvoudige setup. Het is volledig cloudgebaseerd en veilig. Probeer het gratis voor 14 dagen.

LiveAgent is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO's in 2020. Sluit u aan bij bedrijven zoals Huawei en Yamaha om geweldige klantenondersteuning te bieden.

Overstappen van LiveHelpNow naar LiveAgent?

Bespaar geld en verhoog uw efficiëntie met LiveAgent. 24/7 klantenondersteuning, taalaanpasbare widgets en meer dan 175 functies. Migreer vandaag nog!

Als u op zoek bent naar een krachtig Collab-alternatief, overweeg dan LiveAgent. Ontdek hoe Collab en LiveAgent zich verhouden en welke het beste bij uw bedrijf past.

Heeft u een Samenwerkingsalternatief nodig?

Automatisering met LiveAgent verlicht de taken van vertegenwoordigers in contactcentra en verbetert reactietijden, minimaliseert fouten en verlaagt kosten.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo