Service Hub van HubSpot is een geweldig stuk software dat gebruik maakt van ticketing, live chat en chatbots. Service Hub is ideaal voor bedrijven met grote budgetten die al gebruik maken van de marketing- en verkoophub van HubSpot. Als u echter op zoek bent naar een goedkoop Service Hub-alternatief, overweeg dan LiveAgent.
LiveAgent is volledig uitgeruste helpdesksoftware die de productiviteit van uw klantenserviceteam verhoogt, de klanttevredenheid verhoogt en u bespaart geld allemaal tegelijk. LiveAgent heeft wereldwijd meer dan 15.000 bedrijven en 150 miljoen eindgebruikers bediend. Sluit u bij hen aan bij het bieden van klantenservice van wereldklasse. Wij maken het u gemakkelijk.
Ontdek hoe LiveAgent zich onderscheidt van andere alternatieven
Verminder de werktijd van uw vertegenwoordigers en los meer vragen van klanten op dankzij onze algemene inbox.
Met meer dan 179 helpdeskfuncties wordt ondersteuning bieden een fluitje van een cent.
Functies | Liveagent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig.
|
HubSpot Service Hub
|
---|---|---|
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
|
LiveAgent biedt ticketing.
|
HubSpot Service Hub biedt ticketing.
|
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
|
LiveAgent biedt Live Chat.
|
HubSpot Service Hub biedt Live Chat.
|
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
|
LiveAgent biedt een callcenter.
|
HubSpot Service Hub biedt een callcenter.
|
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
|
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
|
HubSpot Service Hub LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
|
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
|
HubSpot Service Hub biedt geen Facebook-integratie.
|
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
|
HubSpot Service Hub biedt geen Twitter-integratie.
|
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
|
HubSpot Service Hub biedt geen Instagram-integratie.
|
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
|
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
|
HubSpot Service Hub biedt geen Viber-integratie.
|
WhatsApp
WhatsApp-integraties met helpdesks stellen gebruikers in staat om alle WhatsApp-berichten binnen een ticketsysteem met meederder kanalen te beantwoorden en ze net als elk ander klantenondersteuningsticket te behandelen.
|
LiveAgent biedt een WhatsApp-integratie.
|
HubSpot Service Hub biedt een WhatsApp-integratie.
|
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
|
LiveAgent biedt een kennisbank.
|
HubSpot Service Hub biedt een kennisbank.
|
Klantneforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
|
LiveAgent biedt een klantenforum.
|
HubSpot Service Hub LiveAgent biedt een klantenforum.
|
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
|
LiveAgent biedt automatisering en regels.
|
HubSpot Service Hub biedt automatisering en regels.
|
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
|
LiveAgent biedt API-functies.
|
HubSpot Service Hub biedt API-functies.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
|
LiveAgent biedt IVR-functies.
|
HubSpot Service Hub biedt geen IVR-functies.
|
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
|
LiveAgent biedt videogesprekken.
|
HubSpot Service Hub biedt geen videogesprekken.
|
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
|
HubSpot Service Hub biedt onbeperkte geschiedenis.
|
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
|
HubSpot Service Hub biedt onbeperkte websites.
|
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
|
HubSpot Service Hub biedt onbeperkte chatknoppen.
|
Onbeperkte tickets/mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
|
HubSpot Service Hub biedt onbeperkte tickets/mails.
|
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
|
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
|
HubSpot Service Hub biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
|
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
HubSpot Service Hub biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
De beste waarde voor uw geld krijgen is cruciaal wanneer u op zoek bent naar geweldige helpdesksoftware. Daarom biedt LiveAgent 4 scherp geprijsde pakketten aan. De kernpakketten bevatten een hybride ticketstream, algemene inbox met meerdere kanalen, rapportage, automatiseringsregels, gamificatie en nog veel meer! Met LiveAgent krijgt u meer voor minder — dus als u op zoek bent naar een volledig uitgerust Service Hub-alternatief, probeer LiveAgent. Begin vandaag nog met uw gratis proefperiode van 14 dagen. Geen kredietkaart nodig.
Laat uw steun vertegenwoordigers toe om badges en niveaus wanneer ze acties uitvoeren die bijdragen aan het algehele succes van uw bedrijf. Bekijk individuele en teamklassementen en genereer rapporten om een gezonde concurrentie binnen uw klantenservice te bevorderen.
Als u op zoek bent naar een alternatief voor een Service Hub en snelheid een belangrijke maatstaf voor u is, dan is LiveAgent wellicht wat u zoekt. LiveAgent beschikt over de snelste chatwidget op de markt — hij wordt weergegeven in slechts 2,5 seconden.
Een snelle chatwidget is de juiste keuze als je wilt om een websitebezoeker effectief om te zetten in een klant. Volgens een eMarketer-rapport heeft 35% van de websitebezoekers een online aankoop gedaan na gebruik van live chat .
Onze software is meertalig. LiveAgent is beschikbaar in 43 verschillende taalvertalingen (sommige gedeeltelijk) en ondersteunt taalaanpasbare widgets. Laat vreemde talen geen barrière vormen tussen u en uw klanten. We hebben u gedekt.
LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO’s in 2020. Daarom is het een geweldig alternatief voor Service Hub. LiveAgent bespaart u tijd en geld, zodat u zich kunt concentreren op wat belangrijk is: het opbouwen van zinvolle relaties met uw klanten.
Bekijk hoe we het vergelijken met HubSpot’s Service Hub op basis van klantrecensies op Capterra
Benieuwd hoe we het doen ten opzichte van andere populaire oplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben.
Ontdek de voordelen van een gehost callcenter met LiveAgent. Deze kostenefficiënte, webgebaseerde oplossing biedt verbeterde klanttevredenheid, snellere oplostijden, en grote kostenbesparingen. Profiteer van flexibiliteit en geavanceerde functies zoals IVR-technologie en onbeperkte gespreksopnamen. Start vandaag nog uw gratis account en optimaliseer uw telefonische ondersteuning!
Bied uitstekende klanten service.
Alles-in-één helpdesksoftware met 24/7 support, 30 dagen gratis proef, geen creditcard nodig. Verbeter klantenservice en verhoog omzet!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.