NetCrunch is een netwerkbewakingssysteem dat is ontworpen voor IT-teams van bedrijven die de nodige verbindingen hebben met de digitale wereld. Met deze software kunt u alle belangrijke bewerkingen met betrekking tot uw netwerk volgen om storingen en prestatieverbeteringsopties te helpen identificeren.
Om NetCrunch in staat te stellen de integratie te gebruiken, is het noodzakelijk om een waarschuwingsscript te maken of het reeds bestaande script te bewerken. Volg de onderstaande stappen om te leren hoe u een nieuw waarschuwingsscript maakt.
Als u nu de waarschuwing activeert (Schakel de knooppunt toezicht uit), maakt u een ticket aan. Als deze waarschuwing is gesloten (knooppunttoezicht ingeschakeld), wordt het ticket becommentarieerd en opgelost. Nadat een dergelijk waarschuwingsscript aan verschillende waarschuwingen is gekoppeld, zal NetCrunch elke keer dat de gegeven waarschuwing wordt gegenereerd berichten naar LiveAgent sturen
U kunt ook tickets naar verschillende afdelingen sturen. U kunt dit doen door voor elke afdeling een nieuw waarschuwingsscript te maken zonder telkens een nieuw integratieprofiel aan te maken. Zorg ervoor dat u de scripts duidelijk een naam geeft, zodat u ze later gemakkelijker kunt onderscheiden.
LiveAgent Helpdesk is één van onze tweerichtingsintegraties – het betekent dat u een HTTP-verzoek kunt configureren dat informatie terugstuurt naar NetCrunch wanneer het ticket is opgelost in LiveAgent, zodat de waarschuwing ook in NetCrunch wordt gesloten. Dit lost het probleem dat de waarschuwing veroorzaakte niet op, maar het sluit de waarschuwing die door NetCrunch is gegenereerd (d.w.z. dat Node nog steeds niet beschikbaar is, ook al is de waarschuwing gesloten).
Om een dergelijk verzoek van LiveAgent te kunnen ontvangen, moet u de NetCrunch API Key-toegang configureren. Om dit te doen, gaat u naar het LiveAgent-integratieprofiel en klikt u op “Open API Key Manager.” Kopieer de WebHook-URL en vervang [Web_access_address] door uw webtoegangsadres (d.w.z. https: //123.456.789.0/ncinf/rest …).
Selecteer nu de actie “HTTP-verzoek” en voeg de URL met uw vervangen Web_Access_Address toe in het veld voor de URL. Selecteer de HTTP-methode “POST” en voeg de koptekst “Inhoud-Type: applicatie/json” toe. Voer dit in de HTTP-body in om als gegevens naar NetCrunch te worden verzonden:
{
"ID": "{$conv_conversationid}",
"status": "{$conv_status}",
"subject": "{$conv_subject}",
"closedBy": "{$last_in_ticket_agent_lastname}, {$last_in_ticket_agent_firstname}"
}
Ontvang als eerste exclusieve aanbiedingen en het laatste nieuws over onze producten en diensten rechtstreeks in je mailbox.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .