Wat is een dynamische inhoud?
Website-inhoud die vaak verandert naargelang de behoefte van de kijker, staat bekend als dynamische inhoud.
Wanneer een klant een verzoek doet op de webpagina, werkt de applicatie zodanig dat de inhoud die op het scherm wordt gegenereerd en weergegeven, is gebaseerd op de voorkeuren van de klant. Dit helpt de klant een goede ervaring te hebben.
Alle eerdere bezoeken van een enkele klant kunnen helpen bij het wijzigen van de inhoud die de gebruiker liever zou zien. Het is erg handig als taalondersteuningssysteem, omdat de inhoud automatisch verandert in de taal van de klant die het bekijkt.
Bekijk een video over dynamische inhoud
Dynamische inhoud is een term die wordt gebruikt om inhoud te beschrijven die verandert afhankelijk van gebruikersgegevens, zoals locatie, gedrag, interesses en demografische gegevens. LiveAgent-helpdesksoftware is alles-in-één software waarmee bedrijven de klantenservice-interacties met hun klanten kunnen beheren. Het biedt een intuïtieve gebruikersinterface, samen met krachtige functies — zoals dynamische inhoud — waarmee bedrijven hun klanten beter van dienst kunnen zijn. Dankzij de dynamische inhoudsfunctie kunnen bedrijven berichten of inhoud afstemmen op het gedrag van klanten, waardoor ze een meer gepersonaliseerde klantenservice-ervaring kunnen bieden. Bovendien biedt de helpdesksoftware van LiveAgent extra functies zoals chatbots, ticketing en tools voor klantenservice op sociale media, waardoor bedrijven een uitgebreide oplossing krijgen voor het beheren van interacties met de klantenservice.
Topics
- marketingtrends 2021
- sociale media marketing
- influencer marketing
Video summary
De video bespreekt de nieuwste marketingtrends en strategieën voor 2021. Het benadrukt het belang van het gebruik van sociale media en influencer marketing om een merk op te bouwen. Ook wordt besproken hoe data-analyse kan helpen bij het begrijpen van klantgedrag en het verbeteren van marketingcampagnes.
Frequently Asked Questions
Wat is dynamische inhoud?
Dynamische inhoud is alle internet- en digitale inhoud die verandert afhankelijk van welke gegevens we tot onze beschikking hebben, evenals afhankelijk van het gedrag en de voorkeuren van de gebruiker. Ze kunnen worden gepubliceerd in tekst, video, audio of gemengde vorm. Het YouTube-algoritme geeft bijvoorbeeld materiaal weer volgens de voorkeuren van de gebruiker.
Hechten klanten waarde aan dynamische inhoud?
Klanten waarderen dynamische inhoud omdat ze vinden dat de inhoud is afgestemd op hun interesses en voorkeuren, en ook rechtstreeks aan hen is gericht. De meeste sociale media werken volgens dit principe, maar dergelijke inhoud verschijnt ook op websites of in de klantenservice.
Kunt u dynamische inhoud gebruiken in LiveAgent?
In LiveAgent kunt u dynamische inhoud gebruiken. Daarna verandert het afhankelijk van de behoeften van de kijker. De eerdere bezoeken van de klant aan de website helpen bij het selecteren van de inhoud. Het werkt uitstekend als taalondersteuningssysteem omdat de inhoud verandert in de taal van de klant die op de site bladert.
Expert’s note
Dynamische inhoud is internet- en digitale inhoud die verandert afhankelijk van gegevens en voorkeuren van de gebruiker, het verbetert de klantervaring.
Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)
AHT is essentieel in klantenservice, met gemiddelde duur van klanteninteracties. LiveAgent biedt uitgebreide tijdregistratie en helpdesksoftware. Probeer het gratis voor 14 dagen.