Wat is een dynamische inhoud?
Website-inhoud die vaak verandert naargelang de behoefte van de kijker, staat bekend als dynamische inhoud.
Wanneer een klant een verzoek doet op de webpagina, werkt de applicatie zodanig dat de inhoud die op het scherm wordt gegenereerd en weergegeven, is gebaseerd op de voorkeuren van de klant. Dit helpt de klant een goede ervaring te hebben.
Alle eerdere bezoeken van een enkele klant kunnen helpen bij het wijzigen van de inhoud die de gebruiker liever zou zien. Het is erg handig als taalondersteuningssysteem, omdat de inhoud automatisch verandert in de taal van de klant die het bekijkt.
Bekijk een video over dynamische inhoud
Dynamische inhoud is een term die wordt gebruikt om inhoud te beschrijven die verandert afhankelijk van gebruikersgegevens, zoals locatie, gedrag, interesses en demografische gegevens. LiveAgent-helpdesksoftware is alles-in-één software waarmee bedrijven de klantenservice-interacties met hun klanten kunnen beheren. Het biedt een intuïtieve gebruikersinterface, samen met krachtige functies — zoals dynamische inhoud — waarmee bedrijven hun klanten beter van dienst kunnen zijn. Dankzij de dynamische inhoudsfunctie kunnen bedrijven berichten of inhoud afstemmen op het gedrag van klanten, waardoor ze een meer gepersonaliseerde klantenservice-ervaring kunnen bieden. Bovendien biedt de helpdesksoftware van LiveAgent extra functies zoals chatbots, ticketing en tools voor klantenservice op sociale media, waardoor bedrijven een uitgebreide oplossing krijgen voor het beheren van interacties met de klantenservice.
Frequently Asked Questions
Wat is dynamische inhoud?
Dynamische inhoud is alle internet- en digitale inhoud die verandert afhankelijk van welke gegevens we tot onze beschikking hebben, evenals afhankelijk van het gedrag en de voorkeuren van de gebruiker. Ze kunnen worden gepubliceerd in tekst, video, audio of gemengde vorm. Het YouTube-algoritme geeft bijvoorbeeld materiaal weer volgens de voorkeuren van de gebruiker.
Hechten klanten waarde aan dynamische inhoud?
Klanten waarderen dynamische inhoud omdat ze vinden dat de inhoud is afgestemd op hun interesses en voorkeuren, en ook rechtstreeks aan hen is gericht. De meeste sociale media werken volgens dit principe, maar dergelijke inhoud verschijnt ook op websites of in de klantenservice.
Kunt u dynamische inhoud gebruiken in LiveAgent?
In LiveAgent kunt u dynamische inhoud gebruiken. Daarna verandert het afhankelijk van de behoeften van de kijker. De eerdere bezoeken van de klant aan de website helpen bij het selecteren van de inhoud. Het werkt uitstekend als taalondersteuningssysteem omdat de inhoud verandert in de taal van de klant die op de site bladert.
Als je meer wilt weten over hoe je klantenservice kunt verbeteren, bekijk dan ons artikel over ondersteuningsautomatisering. Het biedt handige tips en de voordelen van automatisering die kunnen leiden tot verhoogde klantentevredenheid en verbeterde productiviteit van medewerkers.
Ben je geïnteresseerd in het bieden van meer mogelijkheden aan je klanten? Lees dan over Nederlandse selfservice software. Ontdek hoe selfservice kan bijdragen aan een hogere klantentevredenheid en lagere ondersteuningskosten.
Wil je de basis van klantenondersteuning beter begrijpen? Ons artikel over klantenondersteuning legt uit wat het inhoudt en waarom het belangrijk is voor je bedrijf. Het behandelt ook de verschillen tussen klantenservice en klantenondersteuning.
Voor een dieper inzicht in de belangen van de klant, bekijk ons artikel over belangenbehartiging van de klant. Je leert wat een belangenbehartigingsprogramma inhoudt en hoe je de belangenbehartiging van klanten kunt stimuleren.
Tot slot, voor het verzamelen van waardevolle inzichten over je klanten, lees ons artikel over klanteninzichten. Het geeft je tips over hoe je deze inzichten kunt verzamelen en welke voordelen ze bieden voor je bedrijf.