Wat is een dynamische inhoud?
Website-inhoud die vaak verandert naargelang de behoefte van de kijker, staat bekend als dynamische inhoud.
Wanneer een klant een verzoek doet op de webpagina, werkt de applicatie zodanig dat de inhoud die op het scherm wordt gegenereerd en weergegeven, is gebaseerd op de voorkeuren van de klant. Dit helpt de klant een goede ervaring te hebben.
Alle eerdere bezoeken van een enkele klant kunnen helpen bij het wijzigen van de inhoud die de gebruiker liever zou zien. Het is erg handig als taalondersteuningssysteem, omdat de inhoud automatisch verandert in de taal van de klant die het bekijkt.
Frequently asked questions
Wat is dynamische inhoud?
Dynamische inhoud is alle internet- en digitale inhoud die verandert afhankelijk van welke gegevens we tot onze beschikking hebben, evenals afhankelijk van het gedrag en de voorkeuren van de gebruiker. Ze kunnen worden gepubliceerd in tekst, video, audio of gemengde vorm. Het YouTube-algoritme geeft bijvoorbeeld materiaal weer volgens de voorkeuren van de gebruiker.
Hechten klanten waarde aan dynamische inhoud?
Klanten waarderen dynamische inhoud omdat ze vinden dat de inhoud is afgestemd op hun interesses en voorkeuren, en ook rechtstreeks aan hen is gericht. De meeste sociale media werken volgens dit principe, maar dergelijke inhoud verschijnt ook op websites of in de klantenservice.
Kunt u dynamische inhoud gebruiken in LiveAgent?
In LiveAgent kunt u dynamische inhoud gebruiken. Daarna verandert het afhankelijk van de behoeften van de kijker. De eerdere bezoeken van de klant aan de website helpen bij het selecteren van de inhoud. Het werkt uitstekend als taalondersteuningssysteem omdat de inhoud verandert in de taal van de klant die op de site bladert.
Expert note
Dynamische inhoud is internet- en digitale inhoud die verandert afhankelijk van gegevens en voorkeuren van de gebruiker, het verbetert de klantervaring.

Betaalde sociale media wordt steeds populairder omdat slimme marketeers het potentieel van sociale media activiteiten zien om zakelijke doelen te bereiken. Adverteren op sociale media is het op één na meest dominante formaat in digitale advertenties en biedt meer bekendheid, snelheid en frequentie. De prijzen voor adverteren op sociale media variëren en het is van vitaal belang om het juiste platform voor uw doeleinden te kiezen. Om uw doelen te bereiken, moeten advertenties op sociale media worden afgestemd op specifieke doelgroepen. Het combineren van betaalde en organische sociale media is het beste voor uw bedrijf. Het gebruik van software om klantenservice te integreren met sociale media is ook belangrijk voor een goede dienstverlening.
Emailsjablonen voor onboarding van klanten
E-mailmarketing is een krachtige en efficiënte manier om klantenloyaliteit te verzekeren en om nieuwe potentiële klanten te werven. Bedrijven moeten zich richten op het creëren van waarde voor klanten en effectieve klantenrelaties opbouwen door middel van gepersonaliseerde e-mailsjablonen. Het versturen van bedankmails en gepersonaliseerde welkomstmails kan de loyaliteit en betrokkenheid van abonnees vergroten en uiteindelijk leiden tot meer inkomsten. Klant onboarding is ook belangrijk om te voorkomen dat klanten spijt krijgen van hun investering en om hen te begeleiden naar het juiste gebruik van de producten of diensten die ze hebben gekocht. Een onboarding e-mail die afkomstig is van een echt mens kan ook effectiever zijn.
Emailsjablonen voor afgeschermde inhoud
Email blijft de krachtigste en meest efficiënte verkoop- en marketingtool. Bedrijven kunnen gebruik maken van emailautomatisering om geautomatiseerde en gepersonaliseerde emails te verzenden die overeenkomen met de aankoopcyclus van klanten en zo de verkoop te verhogen. Door gebruik te maken van emailsjablonen kan tijd bespaard worden en bestaat er minder kans op fouten. Het personaliseren van de inhoudsemails kan een blijvende klantenervaring creëren en leiden tot meer vertrouwen en loyaliteit aan uw merk. Gratis e-mailoverzichtssjablonen kunnen dagelijks, wekelijks of maandelijks worden verzonden om relaties en vertrouwen met klanten en abonnees op te bouwen. E-mail blijft de krachtigste tool met een potentieel rendement van 4400%.