Wat zijn pagina’s bekeken per sessie?
Een artikel heeft veel pagina’s. Als iemand uw artikel tegenkomt, is de kans groot dat hij niet alle pagina’s bekijkt. Sommigen van hen hebben mogelijk de inhoud waarnaar de persoon op zoek is, daarom zou de rest van de pagina’s nutteloos zijn om te bekijken en zouden ze worden overgeslagen.
Pagina’s die door een persoon worden bekeken, zijn nuttig om uw artikels te verbeteren, omdat ze laten zien waarnaar de klant op zoek is. Dus de volgende keer voordat u een artikel publiceert, kunt u de inhoud controleren en als u denkt dat uw klant bepaalde informatie niet nodig heeft, kunt u deze verwijderen.
Frequently Asked Questions
Wat betekent de term bekeken pagina's per sessie?
Pagina's bekeken per sessie is een indicator die het gemiddelde aantal bekeken pagina's per sessie op uw website weergeeft. Hoe meer pagina's per sessie, hoe hoger de gebruikersbetrokkenheid, waardoor uw site vaker kan worden ontdekt.
Wat moet u controleren op de bekeken pagina's per sessiestatistiek?
Als u gegevens over weergegeven pagina's per sessie wilt controleren, moet u bijhouden welke subpagina's het meest betrokken zijn en beoordelen welke inhoud uw publiek beïnvloedt. Daarnaast de impact van campagnes, marketing en geïnvesteerde fondsen die van invloed kunnen zijn op paginaweergaven.
Kunt u met LiveAgent bekeken pagina's per sessie meten?
Met LiveAgent kunt u bekeken pagina's per sessie meten. Hierdoor kunt u analyseren waar klanten langer blijven en wat hen het meest aanspreekt.
Expert note
Pagina’s bekeken per sessie is een indicator van gebruikersbetrokkenheid, hoe meer pagina's per sessie, hoe hoger de kans op conversie en klanttevredenheid. Het is belangrijk om deze statistiek te meten en de inhoud van artikelen aan te passen op basis van wat klanten bekijken.

Beschikbaarheid vertegenwoordiger
LiveAgent biedt klantenservicesoftware en selfservicesoftware, heeft onderscheidingen en certificaten, biedt webinars en een kostencalculator aan, en heeft een partnerprogramma.
Vooraf ingestelde berichten (macro’s) in LiveAgent
Kant-en-klare berichten in LiveAgent versnellen reactietijd en zorgen voor consistentie in klantantwoorden, waardoor medewerkers zich kunnen concentreren op complexere klantenproblemen. Summary: Kant-en-klare berichten in LiveAgent versnellen de reactietijd en zorgen voor consistentie in klantantwoorden, waardoor medewerkers complexere klantenproblemen kunnen aanpakken.
Hoe tijdregels in LiveAgent in te stellen
Leer hoe u tijdregels kunt instellen in LiveAgent om klantenondersteuning te verbeteren. Automatiseer taken en creëer een efficiënt proces voor ticketbeheer.