Wat is een subdomain?
Een subdomein is een domein dat deel uitmaakt van een groter domein dat het hoofddomein wordt genoemd. Omdat LiveAgent een cloudgebaseerde applicatie is, moet elke LiveAgent-account van een klant zijn eigen specifieke subdomein hebben. In de praktijk betekent dit dat alle accounts worden geïnstalleerd als subdomeinen van het hoofddomein www.ladesk.com.
Het laatste subdomein ziet er als volgt uit: youraccount.ladesk.com
Als uw huidige domein u niet bevalt, kunt u altijd onze ondersteuning vragen om uw account naar een ander, beschikbaar domein te verplaatsen. U kunt uw LiveAgent-account ook op uw eigen domein parkeren.
Bekijk een video over subdomain
Met subdomeinen kunnen gebruikers specifieke delen van een website maken die kunnen worden gebruikt om een apart gedeelte voor een bepaald onderwerp te maken. LiveAgent-helpdesksoftware kan worden gekoppeld aan het subdomein van een website, waardoor medewerkers van de klantenservice snel en efficiënt kunnen reageren op vragen van klanten. LiveAgent biedt ook gebruiksvriendelijke analyses waarmee u eenvoudig de communicatie met klanten kunt volgen en kunt begrijpen welke problemen mensen ervaren. Door gebruik te maken van LiveAgent en het subdomein kunnen bedrijven uitstekende klantenservice bieden en een plezierige gebruikerservaring creëren.
Frequently Asked Questions
Wat is een subdomein?
Een subdomein is een domein dat deel uitmaakt van het hoofddomein, het is een extra sectie van de hoofddomeinnaam. U kunt meerdere subdomeinen in uw hoofddomein hebben, elk met verschillende bronnen. De subdomeinen hoeven niet bij dezelfde hosting te zijn aangesloten als het hoofddomein.
Waarom hebt u een subdomein nodig om LiveAgent te gebruiken?
LiveAgent is een cloudgebaseerde applicatie, daarom moet elk LiveAgent-klantenaccount zijn eigen subdomein hebben. In de praktijk betekent dit dat alle accounts worden geïnstalleerd als subdomeinen van het hoofddomein ladesk.com.
Is het mogelijk om uw subdomein te wijzigen in LiveAgent?
Als u het subdomein in LiveAgent wilt wijzigen, kunt u vragen om uw account over te zetten naar een andere toegang. U kunt uw LiveAgent-account ook toewijzen aan uw eigen domein.
Expert’s note
Een subdomein is een domein dat deel uitmaakt van een groter domein en kan verschillende bronnen hebben. LiveAgent vereist dat elke klantenaccount een eigen subdomein heeft.
Hoe maak ik afdelingen aan in LiveAgent
Leer hoe je afdelingen aanmaakt in LiveAgent om klantensupport efficiënter te organiseren en de klanttevredenheid te verbeteren. Gratis account mogelijk.
Hoe vervangt u het standaardlogo in LiveAgent
Het vervangen van het standaardlogo in LiveAgent met uw eigen bedrijfslogo kan verschillende voordelen opleveren, zoals het vestigen van uw merkidentiteit, het opbouwen van vertrouwen en geloofwaardigheid, en het toevoegen van een professionele uitstraling aan uw website. LiveAgent biedt een videohandleiding om u te helpen bij het vervangen van het logo zonder technische expertise.
De tekst beschrijft verschillende telecomdiensten, waaronder de integratie van LiveAgent en Fale Mais, VoIP-telefoonsystemen, klachtenbeheersystemen en cliëntenportaalsoftware. Het biedt ook informatie over de prijzen en ondersteuning, onderscheidingen en certificaten die het bedrijf heeft ontvangen en een partnerprogramma. De tekst eindigt met instructies voor het opstarten van LiveAgent en het ontvangen van inloggegevens.