Wat is het thema wit?
Het thema wit is de naam voor één van de thema’s van het vertegenwoordigerspaneel van LiveAgent. Zijn voorouder is het originele thema grijs, dat werd gebruikt om een nieuw, wit alternatief te ontwikkelen. Het ontwerp van het thema wit is strakker, maar sommige klanten geven er nog steeds de voorkeur aan om thema wit te gebruiken. Momenteel worden alle nieuwe LiveAgent-accounts standaard ingesteld met het thema wit, maar u kunt het standaardthema wijzigen in Configuraties.
Vertegenwoordigers kunnen ook een thema instellen dat ze verkiezen.
Frequently Asked Questions
Hoe kan ik het thema in LiveAgent wijzigen?
Het paneelthema in LiveAgen kan worden gewijzigd in Configuraties. Vanuit de verkoop hebben alle nieuwe accounts een wit themaset, maar dat kunt u gemakkelijk veranderen.
Wat zijn de verschillen tussen de thema’s in LiveAgent?
U kunt kiezen uit drie vooraf gedefinieerde thema’s: klassiek, minimalistisch en Montana. U kunt uw eigen logo, titels, trackingcodes, koptekst en voettekst, evenals knoppen, kleuren aanpassen.
Hoe tijdregels in LiveAgent in te stellen
Leer hoe u tijdregels kunt instellen in LiveAgent om klantenondersteuning te verbeteren. Automatiseer taken en creëer een efficiënt proces voor ticketbeheer.
Hoe beloningen en badges instellen in LiveAgent
Beloningen en badges in LiveAgent gamificeren klantenondersteuning, motiveren het team en verhogen de snelheid en nauwkeurigheid van probleemoplossing.
Gedetailleerd overzicht van de helpdeskfuncties.
LiveAgent biedt een uitgebreide helpdeskoplossing met diverse functies zoals ticketbeheer, automatisering en live chat voor efficiënte klantenondersteuning.
Ticketingsoftware diepgaande analyse
Leer over de nieuwste EU-wetgeving voor AI en hoe mond-op-mondreclame werkt. Ook krijg je tips voor het gebruik van LiveAgent voor succesverhalen.