Ticketsoftware

Wat is ticketsoftware?

Ticketsoftware is een platform dat het oplossen van klantenproblemen veel gemakkelijker maakt. Het is een eenvoudigere methode dan het oplossen van problemen van klanten via emails. Het helpt de klantenservicemedewerkers om efficiënter te werken en ze kunnen kwaliteitsservice leveren. Het helpt ook bij het prioriteren van belangrijke taken, zodat ze in eerste instantie kunnen worden opgelost. Deze software slaat alle klantenverzoeken op één enkele plaats op.

Ticketsoftware is een goede zakelijke investering. Het heeft invloed op kosten, opbrengsten, werkefficiëntie en klantentevredenheid.

Automated ticket distribution LiveAgent
Ticketing

Frequently asked questions

Wat is ticketsoftware?

Ticketsoftware is een platform dat het gemakkelijk maakt om problemen van klanten op te lossen die afkomstig zijn van verschillende communicatiekanalen, zoals email, live chat en sociale media. Elke binnenkomst die binnenkomt, wordt een ticket.

 

Is het de moeite waard om ticketsoftware te gebruiken?

Het is de moeite waard om ticketsoftware te gebruiken, omdat vertegenwoordigers hierdoor efficiënter kunnen werken, effectieve prioriteiten kunnen stellen en u ook alle berichten en klantengegevens op één enkele plaats kunt opslaan. Daarnaast kunnen de serviceteamleden eenvoudig content met elkaar delen.

 

Kunt u ticketsoftware gebruiken via LiveAgent?

LiveAgent biedt ticketsoftware. Het is intuïtief, gemakkelijk te gebruiken en stelt u in staat om alle noodzakelijke communicatiekanalen, rapportage en communicatie binnen het team te beheren. 

 

Terug naar woordenlijst Maak een GRATIS account aan

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.