Leg eenvoudig een kennisbank en ondersteuningsdocumentatie aan

Uit talrijke onderzoeken blijkt dat de meeste hedendaagse consumenten liever online informatie zoeken en problemen zelf oplossen in plaats van de klantenondersteuning te bellen. Met de software helpdocumentatie van LiveAgent kunt u eenvoudig een uitgebreide kennisbank met ondersteuningsdocumentatie creëren om 24/7 selfservice mogelijk te maken.

Bied uw klanten snel toegankelijke kennis wanneer ze die het meest nodig hebben – en dit zonder hulp te moeten vragen van uw vertegenwoordigers. Met LiveAgent kunt u met succes de werkdruk voor uw team verminderen en tegelijkertijd uw klanten tevreden stellen.

3 mensen die ondersteuningsdocumentatie controleren

Wat is ondersteuningsdocumentatie?

Ondersteuningsdocumentatie biedt officiële informatie over het gebruik, de functionaliteit, de creatie of de architectuur van het product of de service van een bedrijf. Het kan alles bevatten, van simpele ‘how-to’ gebruikershandleidingen tot de geavanceerde technische tutorials in uw kennisbank.

Er wordt ondersteuningsdocumentatie gemaakt voor klanten, ondersteuningsmedewerkers en iedereen in uw team die het reilen en zeilen moet kennen van de werking van uw product of service. Met name ondersteuningsdocumentatie is een must-have voor Software-as-a-Service en technologische bedrijven die complexe softwareoplossingen verkopen.

Belangrijkste voordelen van goedgeschreven documentatie voor klantenondersteuning

Grondige ondersteuningsdocumentatie biedt professionele voordelen op meerdere niveaus. Bovendien is het essentieel voor zowel uw klanten als uw ondersteuningsmedewerkers.

Haal ontbrekende details terug

Bied selfservice opties

Stel uw klanten in staat om antwoorden op hun vragen te vinden en product- of serviceproblemen zelf op te lossen wanneer ze onmiddellijke ondersteuning nodig hebben – zonder contact op te moeten nemen met uw team.

Kennisbank

Ondersteun uw vertegenwoordigers en teams

Kennisbankdocumentatie is essentieel voor uw ondersteuningsteam. Met alles netjes gedocumenteerd, hebben uw vertegenwoordigers altijd de juiste informatie bij de hand om uw klanten snel en consistent te antwoorden.

Verbeterde klantentevredenheid en klantenbinding

Verbeter de klantentevredenheid

Consumenten geven steeds meer de voorkeur aan selfservice boven menselijke interactie. Een uitgebreide kennisbank en ondersteuningsdocumentatie stelt uw klanten in staat om problemen op te lossen voordat ze zelfs nog maar om hulp dienen te vragen.

kroon

Word een autoriteit in uw sector

Door uw klanten een betrouwbare, nauwkeurige, relevante en uitgebreide informatiebron over uw producten of services te bieden, kunt u een betere merkautoriteit opbouwen en het vertrouwen van uw klanten winnen.

Geef uw klanten en ondersteuningsteam de juiste kennis

Met de kennisbank en online software voor helpdocumentatie van LiveAgent kunt u al uw ondersteuningsdocumentatie samenvoegen in een gecentraliseerde kennisbank en deze gemakkelijk toegankelijk maken voor iedereen die deze nodig heeft.

KB split

Sterke WYSIWYG-editor

Met een sterke visuele WYSIWYG-editor is het maken, bewerken en opmaken van uw kennisbank en ondersteuningsdocumentatie nog nooit zo eenvoudig geweest. U kunt afbeeldingen, video’s, tabellen en andere visuals toevoegen om ervoor te zorgen dat uw inhoud aantrekkelijk, boeiend en gemakkelijk te verwerken is.

Interne ondersteuningsdocumentatie

Leg een interne kennisbank aan met essentiële documentatie die alleen zichtbaar is voor uw ondersteuningsteam. Bied vertegenwoordigers onmiddellijk toegang tot de juiste informatie en stel hen in staat problemen van klanten snel op te lossen zonder uren te verspillen aan het zoeken naar oplossingen.

vrouw die achter haar computer zit en ondersteuningsdocumentatie aan het organiseren is
vrouw die inhoud aan meerdere ondersteuningsdocumentatiebestanden aan het toevoegen is

Meerdere kennisbanken

Zet een onbeperkt aantal kennisbanken op, één voor elk van uw merken, producten, diensten of afdelingen – allemaal in één en dezelfde LiveAgent account. Elke kennisbank is volledig gescheiden en heeft zijn eigen uniek ontwerp, instellingen en inhoud.

Bijlagen in artikels

Vul uw ondersteuningsdocumentatie aan met aanvullende nuttige bronnen door downloadbare bestanden aan uw kennisbankartikels toe te voegen. Maak uw inhoud nog informatiever en waardevoller en help klanten dieper in te gaan op de onderwerpen van hun interesse.

vrouw die ondersteuningsdocumentatie aan het downloaden is
zoek suggestie

Zoekwidget met suggesties

Help uw klanten en uw ondersteuningsteam om eenvoudig en moeiteloos door uw kennisbankdocumentatie te navigeren door een zoekwidget in te schakelen die automatisch relevante inhoud in realtime voorstelt op basis van de trefwoorden die in de zoekbalk worden getypt.

Talrijke aanpassingsopties

Zorg ervoor dat uw kennisbankdocumentatie overeenkomt met uw merkstijl met een reeks instellingen en aanpassingsopties. U kunt het logo en de titel wijzigen, een thema selecteren, uw kleuren definiëren, uw eigen HTML en aangepaste CSS invoegen of trackingcodes toevoegen.

vrouw die een website aan het ontwerpen is

LiveAgent biedt nog veel meer

Bewaar al uw klantencommunicatie op één en dezelfde plaats en maak selfservice ondersteuning mogelijk. Verwerk eenvoudig tickets, emails, chats, telefoontjes en berichten op sociale media met een alles-in-één uniforme oplossing voor klantenondersteuning.

open boek minaar mkck

Selfserviceportaal voor klanten

Naast het samenstellen van ondersteuningsdocumentatie, kunt u een compleet selfserviceportaal opzetten waar klanten hun tickets kunnen indienen en beheren, feedback kunnen delen en met elkaar kunnen communiceren in een gemeenschapsforum.

Ondersteuning van ticketbeheer

Van slimme ticketdistributie, regels voor workflowautomatisering en eenvoudig beheer van verantwoordelijkheden tot standaardantwoorden, overeenkomsten inzake dienstverleningsniveau, sterke rapportage- en teamsamenwerkingstools – LiveAgent biedt een volledige reeks ticketingfuncties.

open email campagne qa8y
snelle kwaliteitsvolle klantenservice via live chat

Realtime live chat

Bied ogenblikkelijke klantenondersteuning met live chat. Onze chatwidget is de snelste op de markt en bevat zowel basisfuncties als geavanceerde functies, zoals chatroutering, proactieve chatuitnodigingen, bezoekerstoezicht en nog veel meer.

Software met een geïntegreerd callcenter

LiveAgent heeft een cloudgebaseerd en geïntegreerd callcenter en stelt u in staat te integreren met elke VoIP-provider. Ontvang oproepen van vaste telefoons of rechtstreeks vanaf uw website (zowel spraak als video) zonder extra kosten per minuut.

two people video calling

Beheer van sociale mediakanalen

Integreer met Facebook, Twitter en Instagram om al uw sociale mediakanalen in één inbox te stroomlijnen. Controleer en beantwoord eenvoudig alle berichten, opmerkingen en merkvermeldingen vanuit één dashboard zonder heen en weer te moeten gaan tussen verschillende sociale accounts.

Waarom LiveAgent? 30.000 bedrijven zijn al overtuigd

Integraties prijzen

Meer dan ondersteuningsdocumentatie

We hebben ticketing, chat, spraak en video, sociale media en selfservice ondersteuning gecombineerd in één enkele tool.

beoordeling

Meest beoordeeld en hoogst gewaardeerd

LiveAgent is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesk softwareoplossing voor KMO’s  in 2019 en 2020.

verjaardag

Al meer dan 15 jaar op de markt

We voorzien bedrijven in verschillende sectoren al sinds 2004 van ons klantenondersteuningssysteem.

Materiaal

Rijk aan functies en schaalbaar

LiveAgent bevat meer dan 180 functies, meer dan 40 integraties en het kan volledig worden aangepast aan uw wensen.

open besparingen dwkw

Kies het abonnement dat het beste bij u past

Met 4 abonnementen om uit te kiezen en volledig transparante en eerlijke prijzen, kan LiveAgent elk bedrijf ten goede komen, ongeacht de grootte of de sector waarin u actief bent. Start een gratis proefperiode van 14 dagen om het uit te proberen en te ontdekken hoe het uw klantenondersteuningservaring kan verbeteren.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha, O2 en de universiteit van Oxford gemeen hebben? U raadt het al … LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat u toestemming geeft om cookies te plaatsen zoals beschreven in ons privacy- en cookiebeleid .