Talloze onderzoeken geven aan dat de meeste consumenten van vandaag liever online informatie zoeken en problemen zelf oplossen dan de klantenondersteuning te bellen. Met de online help-documentatiesoftware van LiveAgent kunt u eenvoudig een uitgebreide kennisbank met ondersteuningsdocumentatie creëren om 24/7 selfservice mogelijk te maken.
Bied uw klanten direct kennis wanneer ze die het meest nodig hebben – en zonder directe hulp van uw vertegenwoordigers. Met LiveAgent kunt u met succes de werkdruk voor uw team verminderen en tegelijkertijd uw klanten tevreden stellen. Ontdek de best practices en strategieën voor het bouwen van een kennisbank die voldoet aan de behoeften van uw klanten.
Ondersteunende documentatie biedt officiële informatie over het gebruik, de functionaliteit, de creatie of de architectuur van het product of de service van een bedrijf. Het kan van alles zijn, van de eenvoudige ‘how-to’-gebruikershandleidingen tot de geavanceerde technische tutorials in uw kennisbank. Software voor kennisbankbeheer kan helpen bij het stroomlijnen van het proces van het maken, organiseren en bijwerken van ondersteuningsdocumentatie, waardoor het voor teams gemakkelijker wordt om toegang te krijgen tot de informatie die ze nodig hebben en voor klanten om antwoorden op hun vragen te vinden.
Ondersteuningsdocumentatie wordt gemaakt voor klanten, ondersteuningsvertegenwoordigers en iedereen in uw team die de ins en outs moet weten over hoe uw product of service werkt. Met name online helpdocumentatie en ondersteuning is een must-have voor SaaS- en technologiebedrijven die complexe software-oplossingen verkopen.
Grondige ondersteuningsdocumentatie biedt professionele voordelen op meerdere niveaus. Bovendien is het essentieel voor zowel uw klanten als uw ondersteuningsmedewerkers.
Kennisbankdocumentatie is essentieel voor uw ondersteuningsteam. Met alles netjes gedocumenteerd, hebben uw vertegenwoordigers altijd de juiste informatie bij de hand om uw klanten snel en consistent te antwoorden.
Consumenten geven steeds meer de voorkeur aan selfservice boven menselijke interactie. Een uitgebreide kennisbank en ondersteuningsdocumentatie stelt uw klanten in staat om problemen op te lossen voordat ze zelfs nog maar om hulp dienen te vragen.
Door uw klanten een betrouwbare, nauwkeurige, relevante en uitgebreide informatiebron over uw producten of services te bieden, kunt u een betere merkautoriteit opbouwen en het vertrouwen van uw klanten winnen.
Met de Nederlandse kennisbank en online software voor helpdocumentatie van LiveAgent kunt u al uw ondersteuningsdocumentatie samenvoegen in een gecentraliseerde kennisbank en deze gemakkelijk toegankelijk maken voor iedereen die deze nodig heeft.
Met een sterke visuele WYSIWYG-editor is het maken, bewerken en opmaken van uw kennisbank en ondersteuningsdocumentatie nog nooit zo eenvoudig geweest. U kunt afbeeldingen, video’s, tabellen en andere visuals toevoegen om ervoor te zorgen dat uw inhoud aantrekkelijk, boeiend en gemakkelijk te verwerken is.
Leg een interne kennisbank aan met essentiële documentatie die alleen zichtbaar is voor uw ondersteuningsteam. Bied vertegenwoordigers onmiddellijk toegang tot de juiste informatie en stel hen in staat problemen van klanten snel op te lossen zonder uren te verspillen aan het zoeken naar oplossingen.
Zet een onbeperkt aantal kennisbanken op, één voor elk van uw merken, producten, diensten of afdelingen – allemaal in één en dezelfde LiveAgent account. Elke kennisbank is volledig gescheiden en heeft zijn eigen uniek ontwerp, instellingen en inhoud.
Vul uw ondersteuningsdocumentatie aan met aanvullende nuttige bronnen door downloadbare bestanden aan uw kennisbankartikels toe te voegen. Maak uw inhoud nog informatiever en waardevoller en help klanten dieper in te gaan op de onderwerpen van hun interesse.
Help uw klanten en uw ondersteuningsteam om eenvoudig en moeiteloos door uw kennisbankdocumentatie te navigeren door een zoekwidget in te schakelen die automatisch relevante inhoud in realtime voorstelt op basis van de trefwoorden die in de zoekbalk worden getypt.
Zorg ervoor dat uw kennisbankdocumentatie overeenkomt met uw merkstijl met een reeks instellingen en aanpassingsopties. U kunt het logo en de titel wijzigen, een thema selecteren, uw kleuren definiëren, uw eigen HTML en aangepaste CSS invoegen of trackingcodes toevoegen.
Bewaar al uw klantencommunicatie op één en dezelfde plaats en maak selfservice ondersteuning mogelijk. Verwerk eenvoudig tickets, emails, chats, telefoontjes en berichten op sociale media met een alles-in-één uniforme oplossing voor klantenondersteuning.
Naast het samenstellen van ondersteuningsdocumentatie, kunt u een compleet selfserviceportaal opzetten waar klanten hun tickets kunnen indienen en beheren, feedback kunnen delen en met elkaar kunnen communiceren in een gemeenschapsforum.
Van slimme ticketdistributie, regels voor workflowautomatisering en eenvoudig verantwoordelijkheidsbeheer – tot standaardantwoorden, SLA’s, robuuste rapportage- en teamsamenwerkingstools: LiveAgent biedt een volledig assortiment van ticketingfuncties.
Bied ogenblikkelijke klantenondersteuning met live chat. Onze chatwidget is de snelste op de markt en bevat zowel basisfuncties als geavanceerde functies, zoals chatroutering, proactieve chatuitnodigingen, bezoekerstoezicht en nog veel meer.
LiveAgent heeft een cloudgebaseerd en geïntegreerd callcenter en stelt u in staat te integreren met elke VoIP-provider. Ontvang oproepen van vaste telefoons of rechtstreeks vanaf uw website (zowel spraak als video) zonder extra kosten per minuut.
Integreer met Facebook, Twitter en Instagram om al uw sociale mediakanalen in één inbox te stroomlijnen. Controleer en beantwoord eenvoudig alle berichten, opmerkingen en merkvermeldingen vanuit één dashboard zonder heen en weer te moeten gaan tussen verschillende sociale accounts.
We hebben ticketing, chat, spraak en video, sociale media en selfservice ondersteuning gecombineerd in één enkele tool.
LiveAgent is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde Nederlandse helpdesk softwareoplossing voor KMO’s in 2019 en 2020.
We voorzien bedrijven in verschillende sectoren al sinds 2004 van ons klantenondersteuningssysteem.
LiveAgent bevat meer dan 180 functies, meer dan 40 integraties en het kan volledig worden aangepast aan uw wensen.
Met 4 abonnementen om uit te kiezen en volledig transparante en eerlijke prijzen, kan LiveAgent elk bedrijf ten goede komen, ongeacht de grootte of de sector waarin u actief bent. Start een gratis proefperiode van 30 dagen om het uit te proberen en te zien hoe het uw ervaring met klantenondersteuning kan verbeteren.
Liveagent gespreksopnamesoftware beoordeling
LiveAgent wordt geprezen als een krachtige klantenservice tool die communicatie met klanten verbetert en verkoop verhoogt. Het biedt functies zoals SLA-regeling, live chat en gespreksopnamen. De software is flexibel, aanpasbaar en redelijk geprijsd.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team