Aanpasbare ondersteunende documentatiesoftware

Maak ingewikkelde kennisbanken voor klanten en vertegenwoordigers met slechts een paar klikken met behulp van geautomatiseerde online help-documentatiesoftware.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ Klantenondersteuning 24/7
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Knowledge base software by LiveAgent

Leg eenvoudig een kennisbank en ondersteuningsdocumentatie aan

Talloze onderzoeken geven aan dat de meeste consumenten van vandaag liever online informatie zoeken en problemen zelf oplossen dan de klantenondersteuning te bellen. Met de online help-documentatiesoftware van LiveAgent kunt u eenvoudig een uitgebreide kennisbank met ondersteuningsdocumentatie creëren om 24/7 selfservice mogelijk te maken.

Bied uw klanten direct kennis wanneer ze die het meest nodig hebben – en zonder directe hulp van uw vertegenwoordigers. Met LiveAgent kunt u met succes de werkdruk voor uw team verminderen en tegelijkertijd uw klanten tevreden stellen. Ontdek de best practices en strategieën voor het bouwen van een kennisbank die voldoet aan de behoeften van uw klanten.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
3 people reviewing support documentation

Wat is ondersteuningsdocumentatie?

Ondersteunende documentatie biedt officiële informatie over het gebruik, de functionaliteit, de creatie of de architectuur van het product of de service van een bedrijf. Het kan van alles zijn, van de eenvoudige ‘how-to’-gebruikershandleidingen tot de geavanceerde technische tutorials in uw kennisbank. Software voor kennisbankbeheer kan helpen bij het stroomlijnen van het proces van het maken, organiseren en bijwerken van ondersteuningsdocumentatie, waardoor het voor teams gemakkelijker wordt om toegang te krijgen tot de informatie die ze nodig hebben en voor klanten om antwoorden op hun vragen te vinden.

Ondersteuningsdocumentatie wordt gemaakt voor klanten, ondersteuningsvertegenwoordigers en iedereen in uw team die de ins en outs moet weten over hoe uw product of service werkt. Met name online helpdocumentatie en ondersteuning is een must-have voor SaaS- en technologiebedrijven die complexe software-oplossingen verkopen.

Belangrijkste voordelen van goedgeschreven documentatie voor klantenondersteuning

Grondige ondersteuningsdocumentatie biedt professionele voordelen op meerdere niveaus. Bovendien is het essentieel voor zowel uw klanten als uw ondersteuningsmedewerkers.

Ondersteun uw vertegenwoordigers en teams

Kennisbankdocumentatie is essentieel voor uw ondersteuningsteam. Met alles netjes gedocumenteerd, hebben uw vertegenwoordigers altijd de juiste informatie bij de hand om uw klanten snel en consistent te antwoorden.

Verbeter de klantentevredenheid

Consumenten geven steeds meer de voorkeur aan selfservice boven menselijke interactie. Een uitgebreide kennisbank en ondersteuningsdocumentatie stelt uw klanten in staat om problemen op te lossen voordat ze zelfs nog maar om hulp dienen te vragen.

Word een autoriteit in uw sector

Door uw klanten een betrouwbare, nauwkeurige, relevante en uitgebreide informatiebron over uw producten of services te bieden, kunt u een betere merkautoriteit opbouwen en het vertrouwen van uw klanten winnen.

Geef uw klanten en ondersteuningsteam de juiste kennis

Met de Nederlandse kennisbank en online software voor helpdocumentatie van LiveAgent kunt u al uw ondersteuningsdocumentatie samenvoegen in een gecentraliseerde kennisbank en deze gemakkelijk toegankelijk maken voor iedereen die deze nodig heeft.

Post Affiliate Pro knowledge base on laptop screen

Sterke WYSIWYG-editor

Met een sterke visuele WYSIWYG-editor is het maken, bewerken en opmaken van uw kennisbank en ondersteuningsdocumentatie nog nooit zo eenvoudig geweest. U kunt afbeeldingen, video’s, tabellen en andere visuals toevoegen om ervoor te zorgen dat uw inhoud aantrekkelijk, boeiend en gemakkelijk te verwerken is.

Interne ondersteuningsdocumentatie

Leg een interne kennisbank aan met essentiële documentatie die alleen zichtbaar is voor uw ondersteuningsteam. Bied vertegenwoordigers onmiddellijk toegang tot de juiste informatie en stel hen in staat problemen van klanten snel op te lossen zonder uren te verspillen aan het zoeken naar oplossingen.

woman behind computer organizing support documentation
woman adding content to multiple support documentation files

Meerdere kennisbanken

Zet een onbeperkt aantal kennisbanken op, één voor elk van uw merken, producten, diensten of afdelingen – allemaal in één en dezelfde LiveAgent account. Elke kennisbank is volledig gescheiden en heeft zijn eigen uniek ontwerp, instellingen en inhoud.

Bijlagen in artikels

Vul uw ondersteuningsdocumentatie aan met aanvullende nuttige bronnen door downloadbare bestanden aan uw kennisbankartikels toe te voegen. Maak uw inhoud nog informatiever en waardevoller en help klanten dieper in te gaan op de onderwerpen van hun interesse.

woman downloading support documentation
search suggestion in LiveAgent - gif

Zoekwidget met suggesties

Help uw klanten en uw ondersteuningsteam om eenvoudig en moeiteloos door uw kennisbankdocumentatie te navigeren door een zoekwidget in te schakelen die automatisch relevante inhoud in realtime voorstelt op basis van de trefwoorden die in de zoekbalk worden getypt.

Meer informatie over zoekwidgets

Talrijke aanpassingsopties

Zorg ervoor dat uw kennisbankdocumentatie overeenkomt met uw merkstijl met een reeks instellingen en aanpassingsopties. U kunt het logo en de titel wijzigen, een thema selecteren, uw kleuren definiëren, uw eigen HTML en aangepaste CSS invoegen of trackingcodes toevoegen.

woman designing website

LiveAgent biedt nog veel meer

Bewaar al uw klantencommunicatie op één en dezelfde plaats en maak selfservice ondersteuning mogelijk. Verwerk eenvoudig tickets, emails, chats, telefoontjes en berichten op sociale media met een alles-in-één uniforme oplossing voor klantenondersteuning.

book lover - illustration

Selfserviceportaal voor klanten

Naast het samenstellen van ondersteuningsdocumentatie, kunt u een compleet selfserviceportaal opzetten waar klanten hun tickets kunnen indienen en beheren, feedback kunnen delen en met elkaar kunnen communiceren in een gemeenschapsforum.

Ondersteuning van ticketbeheer

Van slimme ticketdistributie, regels voor workflowautomatisering en eenvoudig beheer van verantwoordelijkheden tot standaardantwoorden, overeenkomsten inzake dienstverleningsniveau, sterke rapportage- en teamsamenwerkingstools – LiveAgent biedt een volledige reeks ticketingfuncties.

Test email campaigns
quick quality customer service through live chat

Realtime live chat

Bied ogenblikkelijke klantenondersteuning met live chat. Onze chatwidget is de snelste op de markt en bevat zowel basisfuncties als geavanceerde functies, zoals chatroutering, proactieve chatuitnodigingen, bezoekerstoezicht en nog veel meer.

Nederlandse software met een geïntegreerd callcenter

LiveAgent heeft een cloudgebaseerd en geïntegreerd callcenter en stelt u in staat te integreren met elke VoIP-provider. Ontvang oproepen van vaste telefoons of rechtstreeks vanaf uw website (zowel spraak als video) zonder extra kosten per minuut.

two people video calling
How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent | Live Agent04:04Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
Live Agent

Beheer van sociale mediakanalen

Integreer met Facebook, Twitter en Instagram om al uw sociale mediakanalen in één inbox te stroomlijnen. Controleer en beantwoord eenvoudig alle berichten, opmerkingen en merkvermeldingen vanuit één dashboard zonder heen en weer te moeten gaan tussen verschillende sociale accounts.

Waarom LiveAgent? 30.000 bedrijven zijn al overtuigd

Integrations pricing-icon

Meer dan ondersteuningsdocumentatie

We hebben ticketing, chat, spraak en video, sociale media en selfservice ondersteuning gecombineerd in één enkele tool.

colorful review - icon

Meest beoordeeld en hoogst gewaardeerd

LiveAgent is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde Nederlandse helpdesk softwareoplossing voor KMO’s in 2019 en 2020.

birthday cake - icon

Al meer dan 15 jaar op de markt

We voorzien bedrijven in verschillende sectoren al sinds 2004 van ons klantenondersteuningssysteem.

Gear - icon

Rijk aan functies en schaalbaar

LiveAgent bevat meer dan 180 functies, meer dan 40 integraties en het kan volledig worden aangepast aan uw wensen.

Savings illustration

Kies het abonnement dat het beste bij u past

Met 4 abonnementen om uit te kiezen en volledig transparante en eerlijke prijzen, kan LiveAgent elk bedrijf ten goede komen, ongeacht de grootte of de sector waarin u actief bent. Start een gratis proefperiode van 30 dagen om het uit te proberen en te zien hoe het uw ervaring met klantenondersteuning kan verbeteren.

Related Articles to Nederlandse ondersteuningsdocumentatie software
LiveAgent biedt een scala aan klantenbeheer- en ondersteuningsoplossingen, zoals klachtenbeheerssystemen, cliëntenportaalsoftware en emailbeheerssoftware. Daarnaast bieden ze ook integraties, bedrijfsinformatie en ondersteuningsopties. Het bedrijf is gericht op het helpen van klanten en biedt ook verschillende educatieve bronnen.

Photoshop Generative AI – Het Transformeren van Onroerend Goed

LiveAgent biedt een scala aan klantenbeheer- en ondersteuningsoplossingen, zoals klachtenbeheerssystemen, cliëntenportaalsoftware en emailbeheerssoftware. Daarnaast bieden ze ook integraties, bedrijfsinformatie en ondersteuningsopties. Het bedrijf is gericht op het helpen van klanten en biedt ook verschillende educatieve bronnen.

LiveAgent biedt diverse klantenservicesoftware, waaronder VoIP-telefoonsystemen, inkomend callcentersoftware en emailbeheersoftware. De Poly CCX 700 Zoom telefoon is ideaal voor callcenters die werken met virtuele call center software. Met functies zoals een groot LCD-scherm, ingebouwde camera, Wi-Fi en Bluetooth, biedt het gemak en functionaliteit voor zowel beheerders als eindgebruikers. Plan een demo nu.

Poly CCX 700 VoIP-telefoonbeoordeling

LiveAgent biedt diverse klantenservicesoftware, waaronder VoIP-telefoonsystemen, inkomend callcentersoftware en emailbeheersoftware. De Poly CCX 700 Zoom telefoon is ideaal voor callcenters die werken met virtuele call center software. Met functies zoals een groot LCD-scherm, ingebouwde camera, Wi-Fi en Bluetooth, biedt het gemak en functionaliteit voor zowel beheerders als eindgebruikers. Plan een demo nu.

Get better overview about your support service. Track time spent by each agent supporting customers automatically by LiveAgent’s function - Time tracking.

Time tracking

Time tracking in LiveAgent allows for automatic tracking of time spent by agents on customer support tickets. It also provides the option to force agents to manually input time and add notes. The tracking stops if the agent switches to another ticket or browser tab, ensuring accurate time tracking.

IT-ondersteuning, ook wel technische ondersteuning genoemd, is een technische hulp aan klanten. Blokuren, beheerde diensten, tijd en materialen.

IT ondersteuning

De tekst bevat informatie over IT-ondersteuning, helpdesksoftware en marketingstrategieën. Het benadrukt de voordelen van IT-ondersteuning en het belang van effectieve marketing. LiveAgent biedt softwareoplossingen voor klantenservice en communicatie.

LiveAgent biedt klantenservicesoftware waarmee bedrijven efficiënt supportverzoeken kunnen afhandelen. Het genereert tickets met alle benodigde klantgegevens en aanpasbare velden voor nauwkeurige filtering. Het biedt gebruiksvriendelijke tools, geavanceerde automatisering en routeringsmogelijkheden voor efficiënte ondersteuning.

TeleCube + LiveAgent integratiehandleiding

LiveAgent biedt klantenservicesoftware waarmee bedrijven efficiënt supportverzoeken kunnen afhandelen. Het genereert tickets met alle benodigde klantgegevens en aanpasbare velden voor nauwkeurige filtering. Het biedt gebruiksvriendelijke tools, geavanceerde automatisering en routeringsmogelijkheden voor efficiënte ondersteuning.

LiveAgent biedt diverse klantenservicesoftware, zoals VoIP-telefoonsystemen, inkomende callcentersoftware en e-mailbeheersoftware. Het biedt een betrouwbare manier om ooggezondheid te controleren en afwijkingen op te sporen. Plan een demo voor meer informatie.

Google Ai Oogscanbeoordeling

LiveAgent biedt diverse klantenservicesoftware, zoals VoIP-telefoonsystemen, inkomende callcentersoftware en e-mailbeheersoftware. Het biedt een betrouwbare manier om ooggezondheid te controleren en afwijkingen op te sporen. Plan een demo voor meer informatie.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x