Klanten machtigen met kennisbanksoftware

Maak verbluffende kennisopslagplaatsen & Veelgestelde vragen met gemak.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Knowledge base software by LiveAgent

Nederlandse kennisbank software voor betere selfservice

Kennis is macht. Stel uw klanten in staat zichzelf te helpen en de dagelijkse routine van uw vertegenwoordigers gemakkelijker te maken door een slimme en aanpasbare kennisbank te creëren.

LiveAgent is de meest beoordeelde en hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2020. Houd nauwer contact met uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • SourceForge leader fall 2021

Wat is een kennisbank?

Een kennisbank is een enkele bron van institutionele kennis die uw bedrijf 24/7 aan klanten levert zonder dat er interactie met de klant nodig is. Het is in feite een map vol met inhoud, die uw klanten kan helpen bij het oplossen van hun problemen of het vinden van informatie/oplossingen die ze zoeken.

Tegenwoordig is het een vrij populair hulpmiddel om veelvoorkomende vragen te beantwoorden, zodat de klanten geen contact hoeven opnemen met vertegenwoordigers en onnodig in een wachtrij geplaatst worden. In plaats daarvan kunnen vertegenwoordigers eenvoudig repetitieve vragen beantwoorden door artikelen voor klanten te maken.

De kennisbank van LiveAgent maakt deel uit van een selfserviceportaal. U kunt dus niet alleen kennisbankartikels maken, maar u kunt ook forums maken en uw klanten de status en geschiedenis van hun aanvraag laten volgen.

Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent | Live Agent05:07Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent
Live Agent

De kennisbank maakt deel uit van een complex klantenportaal

Vul uw kennisbank met forums, feedbackvakken voor klanten en profiteer van een onbeperkte ticketgeschiedenis.

Peter Komornik

LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten.

black Slido logo

4 eenvoudige stappen voor het opzetten van uw kennisbank software

Een kennisbank platform kan een cruciale rol spelen in uw algemene klantenondersteuning.

Wat zijn de geavanceerde functies van de kennisbank?

LiveAgent's internal knowledge base

Interne kennisbank

Kennisbankartikels zijn een geweldige manier om 24/7 selfservice te bieden aan uw klanten. Maar wat als u dezelfde optie wilt aanbieden aan uw interne team? LiveAgent heeft het allemaal.

Met LiveAgent’s interne kennisbankfunctie kunt u een online bibliotheek aanpassen die informatie bevat over het onboardingproces, bedrijfskennis, evenementen, prijzen, nieuwe promoties, enz.

De interne kennisbank werkt op dezelfde manier als die voor uw klanten. Zo kunt u de onderwerpen overzichtelijk categoriseren en hebt u een zoekvak, zodat uw medewerkers direct relevante content kunnen bekijken.

Het hebben van een interne kennisbank verbetert niet alleen de productiviteit en workflows van uw medewerkers, maar stelt uw klantenserviceteam ook in staat professionele hulp te bieden zonder eventuele vertragingen.

Forum

LiveAgent’s forum is een krachtig hulpmiddel voor kennisdeling tussen klanten. Het is een uitstekende plaats voor klanten om met elkaar in contact te komen en elkaar te helpen hun problemen op te lossen en onmiddellijke antwoorden te krijgen.

Bovendien kunnen bedrijven ook interne forums creëren, die de teamsamenwerking aanzienlijk verbeteren. Zo kan het interne forum een ​​uitstekend medium zijn om met collega’s oplossingen en voorstellen te bespreken. Verder kunnen de medewerkers eerdere vragen bekijken die collega’s mogelijk al hebben beantwoord.

Customer Forum in Customer portal software - LiveAgent
Feedback & suggestions feature in help desk software - LiveAgent

Feedback & Suggesties

Feedback is een essentieel en onvermijdelijk onderdeel van elk bedrijf. Ook al wilt u het niet, het is er nog steeds. Uw bedrijf moet gebruikersfeedback altijd zien als een hulpmiddel om diensten/producten te verbeteren en te groeien. Door uw klanten feedback en suggesties te geven, voelen ze zich bovendien gehoord, wat uiteindelijk de klantenloyaliteit verbetert.

LiveAgent biedt een zeer aanpasbare en gebruiksvriendelijke feedbackknop, een andere krachtige functie die bezoekers aanzet om feedback/suggesties te geven. Op deze manier laat uw bedrijf zien dat het openstaat voor feedback van klanten en ernaar streeft om aan de behoeften van klanten te voldoen.

Zoekwidget

Het is essentieel om een ​​krachtige zoekmachine te hebben, zodat uw klanten informatie snel en gemakkelijk kunnen vinden. Het ordenen van uw kennisbankinhoud op categorie is een geweldige manier om het zoeken te vergemakkelijken, maar de meeste klanten zullen niet de tijd nemen om dat te doen om het relevante artikel te vinden.

Bovendien is het essentieel om te onthouden dat het hebben van hoogwaardige kennisbankartikels niet voldoende is. Als bezoekers geen geschikte inhoud kunnen vinden, zullen ze waarschijnlijk onnodig contact opnemen met uw klantenvertegenwoordigers. Onderschat dus niet de hoogwaardige zoekfunctionaliteit in een kennisbank en bekijk de gebruiksvriendelijke zoekbalk met meerdere aanpassingsmogelijkheden.

Search widgets feature in Customer portal software - LiveAgent
Liveagent dashboard

Gebruiksvriendelijk dashboard

Het hebben van een effectieve kennisbank gaat over het helpen van uw klanten met relevante inhoud. Maar vergeet ook uw medewerkers niet. Het hebben van een gebruiksvriendelijk dashboard in een tool voor kennisbeheer is een andere belangrijke functie die vaak over het hoofd wordt gezien.

Met de interface van LiveAgent kunnen uw vertegenwoordigers nieuwe artikelen maken met weinig tot geen trainingstijd. Klaar om het uit te proberen? Probeer de gratis demo en ervaar het zelf.

Categorieën

Het hele punt van het maken van een online kennisbanksoftware-oplossing is dat deze gemakkelijk doorzoekbaar moet zijn. Hoe meer inhoud uw bedrijf maakt, hoe chaotischer het kan worden. Als gevolg hiervan kunt u met LiveAgent categorieën maken zodat uw klanten niet verdwalen in de inhoud.

Customer loyalty and retention - Knowledge Base - LiveAgent
Attachment in articles feature for Knowledge base articles - LiveAgent

Bijlagen

Klantenserviceafdelingen moeten vaak bestandsbijlagen delen met klanten, zoals pdf’s of videotutorials. Daarom is het handig om kennisbeheersoftware te hebben die dergelijke functionaliteit mogelijk maakt – zodat u niet langer de moeite hoeft te nemen om een ​​Google-document door te sturen google drive naar een klant. In plaats daarvan kunt u eenvoudig een relevant artikel maken, dat ook een bestandsbijlage bevat.

Meerdere kennisbanken

Meerdere kennisbanken zijn erg handig als uw bedrijf meerdere producten of merken verkoopt of meerdere onafhankelijke diensten levert. Eén enkel LiveAgent-account geeft u de mogelijkheid om onbeperkte kennisbanken te creëren, die elk hun eigen unieke ontwerp, instellingen en inhoud hebben.

Bied uw klanten de kennis die ze willen met geweldige gidsen.

Meer weten
Multi knowledge base feature in Customer portal software - LiveAgent
Attachment in articles feature for Knowledge base articles - LiveAgent

Sterke WYSIWYG-editor

Het creëren van een kennisbank hoeft niet moeilijk te zijn. Het enige dat u hoeft te doen, is specifieke categorieën aanmaken om uw kennisbank gemakkelijk te navigeren. Vul deze categorieën vervolgens in met inhoud door gebruik te maken van de geïntegreerde WYSIWYG-editor. Geef de inhoud vorm met uw favoriete koppen, kleuren, stijlen en afbeeldingen om een ​​betere structuur voor uw artikels te creëren. Toegankelijk en benaderbaar zijn hoeft niet moeilijk te zijn.

Een eerlijke kennisbanksoftware

Kennis betekent macht. Het leveren aan uw klanten hoeft u echter geen honderden dollars te kosten. Onze prijzen zijn hierop gebaseerd en daarom maakt het kennisbanksysteem deel uit van ons goedkoopste abonnement.

14 dagen proefperiode
Geen kredietkaart nodig
en veel meer
$9 maand

Small business

  • Onbeperkte ticketgeschiedenis
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 maand

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 maand

Gratis

  • 7 dagen ticketgeschiedenis
  • 1 emailadres
  • & chatknop
  • 1 contact form

Andere kernfuncties van LiveAgent

Een kennisbank portaal is slechts het topje van de ijsberg. Bereik uw volledige potentieel met de helpdesk software met meerdere kanalen van LiveAgent.

LiveAgent - email ticketing

Met LiveAgent komen uw emails, chats, telefoontjes en vermeldingen op sociale media in één algemene inbox terecht. Lees verder…

LiveAgent real-time live chat

Ondersteuning via live chat is het belangrijkste ingrediënt voor een succesvolle strategie voor klantenwerving van elk bedrijf. Lees verder…

LiveAgent - voice and video calls

Zet een virtueel callcenter op als onderdeel van uw helpdeskoplossing met meerdere kanalen. LiveAgent centraliseert telefoongesprekken vanuit uw website of vaste lijn op één en dezelfde plaats. Lees verder…

LiveAgent - all social media channels under one roof

Integreer uw sociale mediaprofielen in LiveAgent en reageer rechtstreeks vanuit uw account op opmerkingen, privéberichten of tweets. Lees verder…

Meer dan 30.000 bedrijven zijn al overtuigd

Lees onze succesverhalen en getuigenissen om erachter te komen hoe LiveAgent uw klantenondersteuning een boost kan geven en het geluk van uw zakenpartners kan vergroten.

Waarom kennisbanksysteem?

70% van de klanten zoekt liever naar antwoorden voordat ze contact opnemen met de klantenservice. Zet een kennisbank op met slechts enkele klikken, maak categorieën en artikels en pas deze met een paar klikken aan het ontwerp van uw bedrijf aan zonder te coderen.

Business bag - icon

Zakelijke voordelen

Wees behulpzaam zelfs als u offline bent

Vlotte klantenservice en zorg

Interne kennis binnen het bedrijf

ticketing software powerful collaboration - icon

Klantenvoordelen

Beschikbaar 24/7/365

Mogelijkheid om zelf antwoorden te krijgen

De snelste klantenondersteuning

Person speaking multiple languages

Ondersteuning in meerdere talen

Als uw bedrijf internationaal actief is, kan het een uitdaging zijn om ondersteuning te bieden zonder extra klantenservicemedewerkers in te huren. De kennisbank-oplossing van LiveAgent is een uitstekende manier om 24/7 selfservice in meerdere landen aan te bieden.

Het enige dat uw bedrijf hoeft te doen, is essentiële artikelen maken en deze aan te bieden in talen die uw klantenservice nodig hebben. Deze oplossing kan de klantenervaring en daarmee de klantentevredenheid verbeteren.

Afhankelijk van de grootte van uw bedrijf kunt u een categorie maken voor elke taal, of als u uitgebreide inhoud moet ontwikkelen, raden wij u aan het creëren van meerdere kennisbanken. Bovendien kunt u deze tactiek toepassen op uw interne bedrijfskennisbank.

Als u dus een multinational heeft, kunt u ervoor zorgen dat uw medewerkers op de hoogte blijven van bedrijfsnieuws, /service-updates, enz.

Waarom hebben bedrijven
een kennisbankoplossing nodig?

U kent uw klanten het beste. Geef ze de informatie die ze nodig hebben en focus op hun tevredenheid.

Clock icon

Ongeduldige klanten die hulp zoeken

Goed geschreven kennisbankartikels bieden de snelste hulp aan uw klanten. Maak, ontwerp en bewerk alle kennisbankartikels met een WYSIWYG-editor.

Verloren en verwarde klanten

Verloren klanten kunnen overstappen naar de concurrentie. Om dit te voorkomen, maakt u FAQ’s (vaak gestelde vragen) en technische productgidsen als onderdeel van uw ondersteuningsportaal.

Overbelaste klantenondersteuning

Wilt u een uitstekende klantenservice bieden met beperkte middelen? Verlaag de belasting van inkomende emails en chats door een kennisbank te maken.

Wat is kennisbank software?

Kennisbasissoftware of vaak ondersteuningsdocumentatiesoftware genoemd, legt al uw belangrijke gegevens vast, slaat ze op en deelt ze op één plek, die gemakkelijk toegankelijk is voor uw klanten. Deze online selfservicedatabank biedt de snelste en handigste hulp aan iedereen die op zoek is naar informatie over uw producten.

Omdat het uw klanten ondersteunt, zelfs wanneer uw agenten niet online zijn, kan een goed georganiseerde kennisbank u veel besparen. uw bedrijf tonnen middelen.

LiveAgent - What is knowledge base software?
Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

Hoe kiest u de juiste kennisbank tool

Aanpassingsopties, de mogelijkheid om georganiseerde structuren te creëren en eenvoudig nieuwe inhoud toe te voegen, zijn slechts enkele van de belangrijkste componenten waarmee bedrijven rekening houden bij het selecteren van het juiste kennisbanksysteem. Goedgekozen software voor kennismanagement moet naadloos worden geïntegreerd in uw andere klantenondersteuningskanalen en een vlotte ervaring voor uw klanten bieden. De kennissoftware van LiveAgent is een onderdeel van het klantenportaal, dat deel uitmaakt van de helpdesksoftware met meerdere kanalen.

Sluit u aan bij andere succesvolle bedrijven

Sluit u aan bij duizenden bedrijven die op LiveAgent vertrouwen om hun kennis met hun klanten te delen.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
winners illustration

Alle ondersteuningskanalen op één en dezelfde plaats

De kennisbank software van LiveAgent kan worden geïntegreerd met meerdere communicatiekanalen en biedt bijna 200 functies.

Related Articles to Nederlandse kennisbanksoftware – OUD
Met de tool Gemiddelde verwerkingstijd kunt u bijhouden hoeveel tijd elke agent aan een ticket besteedt. Van het openen van het ticket tot het oplossen van het ticket.

Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)

AHT is essentieel in klantenservice, met gemiddelde duur van klanteninteracties. LiveAgent biedt uitgebreide tijdregistratie en helpdesksoftware. Probeer het gratis voor 14 dagen.

IT-ondersteuning, ook wel technische ondersteuning genoemd, is een technische hulp aan klanten. Blokuren, beheerde diensten, tijd en materialen.

IT ondersteuning

De tekst bevat informatie over IT-ondersteuning, helpdesksoftware en marketingstrategieën. Het benadrukt de voordelen van IT-ondersteuning en het belang van effectieve marketing. LiveAgent biedt softwareoplossingen voor klantenservice en communicatie.

LiveAgent biedt klantenservicesoftware waarmee bedrijven efficiënt supportverzoeken kunnen afhandelen. Het genereert tickets met alle benodigde klantgegevens en aanpasbare velden voor nauwkeurige filtering. Het biedt gebruiksvriendelijke tools, geavanceerde automatisering en routeringsmogelijkheden voor efficiënte ondersteuning.

TeleCube + LiveAgent integratiehandleiding

LiveAgent biedt klantenservicesoftware waarmee bedrijven efficiënt supportverzoeken kunnen afhandelen. Het genereert tickets met alle benodigde klantgegevens en aanpasbare velden voor nauwkeurige filtering. Het biedt gebruiksvriendelijke tools, geavanceerde automatisering en routeringsmogelijkheden voor efficiënte ondersteuning.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x