Creëer een positieve klantenervaring die uw klanten aan het praten zal brengen.
Verbeter het percentage eerste reacties met geautomatiseerde ticketroutering.
Verminder de toestroom van ondersteuningstickets met een kennisbank.
Gegevens door de computer laten verwerken
Door mij aan te melden, aanvaard ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Bied 24/7/365 ondersteuning door zelfbedieningshubs te creëren die gevuld zijn met relevante informatie en antwoorden op veelgestelde vragen.
Verminder het achterlaten van winkelwagentjes door realtime assistentie rechtstreeks op uw website aan te bieden.
Bereik en converteer websitebezoekers die op pagina’s met hoge intenties browsen met proactieve chatuitnodigingen binnen enkele seconden.
Breng een vlotte ervaring naar uw klanten met een combinatie van een webshop en een fysieke winkel. Het runnen van een webshop met een fysieke winkel kan een grote bron van vragen van uw klanten worden. Houd nauwer contact met uw klanten en word een klantgericht bedrijf, allemaal met LiveAgent voor de detailhandel.
Klanten stellen graag vragen: rechtstreeks in uw winkel of online op verschillende portaals. Creëer de ultieme bron van kennis met LiveAgent voor de detailhandel en zijn klantenportaal, kennisbank of FAQ. Als u de voorkeur geeft aan live chat en persoonlijke begeleiding dan hebben wij de oplossing voor u!
Uw klanten helpen hun wensen te vervullen met een uitzonderlijke klantenservice zal uw bedrijf veel voordelen opleveren. Hadden sommige van uw klanten geen erg goede ervaring? Los het direct op en benader ze met LiveAgent voor detailhandel.
Analyseer en vergelijk LiveAgent met verschillende oplossingen voor klantenondersteuning en kies er een met de meest relevante functies voor uw branche en de beste prijs .
Lees onze succesverhalen en getuigenissen en ontdek hoe LiveAgent uw klantenondersteuning kan stimuleren en het geluk van uw klanten kan vergroten.
Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!
Het hebben van helpdesksoftware kan uw winkel helpen door ervoor te zorgen dat uw klantenondersteuning beschikbaar is en dat alle informatie over uw product is georganiseerd in een kennisbank.
Helpdesksoftware is een systeem dat een bedrijf helpt om uitstekende klantenondersteuning te bieden. Het wordt gebruikt om vragen en verzoeken van klanten te ontvangen, te beheren en te beantwoorden. Met LiveAgent kunnen webwinkels bijvoorbeeld efficiënt reageren op vragen van gebruikers. Het biedt ook verschillende rapporten waarmee uw leidinggevenden situaties kunnen beoordelen en snel kunnen handelen.
LiveAgent is geïntegreerd met verschillende eCommerce-platforms, CRM's, betalingsgateways en andere bedrijfssystemen, zodat u problemen met de klantenservice in realtime kunt afhandelen terwijl de klant op uw website is en een naadloze ervaring biedt.
Ontvang als eerste exclusieve aanbiedingen en het laatste nieuws over onze producten en diensten rechtstreeks in je mailbox.
Wij waarderen uw recente aanmelding voor LiveAgent.
Er wordt een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens onmiddellijk nadat uw account is geïnstalleerd.
Als u wacht totdat de installatie voltooid is, kunt u vanaf hier rechtstreeks toegang krijgen tot uw account.
Nadat het proces voltooid is, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn op meerdere data beschikbaar