Gratis proefperiode
Waardevol in elke branche

Ontdek hoe LiveAgent uw webhostingbedrijf verbetert.

  • ✓ Geen installatiekosten    
  • ✓ 24/7 klantenservice    
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Belangenbehartiging stimuleren

Creëer een positieve klantenervaring die uw klanten aan het praten zal brengen.

24%

Responstijden verkorten

Verbeter het percentage eerste reacties met geautomatiseerde ticketroutering.

37%

Verlaag het ticketvolume

Verminder de toestroom van supporttickets met een kennisbank.

Industry background

Helpdesk software voor de webhosting industrie

Maak uw aanwezigheid in de digitale wereld compleet met LiveAgent en bied een geweldige klantenservice.

Verlaag het aantal inkomende ondersteuningstickets door een uitgebreid zelfondersteuningsportaal te bieden die 24/7/365 toegankelijk is.

Bescherm de gegevens van uw klant met de modernste beveiligingsmaatregelen, waaronder HTTPS-codering, DDoS-beperking en meer.

Trek nieuwe klanten aan en verhoog de levenslange waarde van klanten door onvergetelijke ervaringen te bieden die positieve mond-tot-mondreclame creëren.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
Slido green logo

Altijd online en beschikbaar

Webhosting en serveronderhoud vragen net zoals uw klanten veel aandacht. Eén enkel virus kan heel wat problemen veroorzaken zowel voor de infrastructuur als voor uw succes. Breng uw klanten onmiddellijk op de hoogte via realtime livechat en bied hen een oplossing op maat.

be always available - illustration
lower support load - illustration

Verminder de belasting van de ondersteuning

Vragen, verzoeken, problemen, aanvragen … Uw klanten hebben verschillende noden die moeten worden opgelost. Bouw uw eigen klantenportaal uit met informatie en vaak gestelde vragen en geef uw klanten de mogelijkheid om zelf naar de antwoorden te zoeken. Uw vertegenwoordigers kunnen zich nu concentreren op verschillende aspecten alsook meer persoonlijke hulp bieden.

Combineer meerdere kanalen

Doorbreek de grenzen van meerdere kanalen die uw klanten gebruiken om met u in contact te komen. Begin met het oplossen van een probleem via Livechat tijdens de kantooruren, ga ‘s avonds verder met het ticket en rond het verzoek de volgende dag telefonisch af . Alles op dezelfde plaats- netjes en overzichtelijk. Zie uw inkomsten groeien.

combine multiple channels - illustration

Meer dan 21.000 bedrijven zijn al overtuigd

Lees onze succesverhalen en getuigenissen en ontdek hoe LiveAgent uw klantenondersteuning naar een hoger niveau kan brengen en de tevredenheid van uw klanten kan vergroten.

U bent in goede handen!

Weet u wat Huawei, BMW, Yamaha en O2 gemeen hebben? U raadt het al ... LiveAgent!

Nu gratis proberen Geen kredietkaart nodig

FAQ

Wat is helpdesksoftware voor een webhostingbedrijf?

Helpdesksoftware voor webhostingbedrijven is in feite software voor een efficiënte klantenservice. De software biedt verschillende abonnementen om aan verschillende klantenbehoeften te voldoen. Als u bijvoorbeeld een enorm klantenbestand hebt, zoals een webhostingbedrijf, hebt u misschien een volledige helpdesksoftware nodig, zodat u de beste klantenervaring kunt bieden.

Waarom zou een webhostingbedrijf helpdesksoftware moeten hebben?

Klantenservice kan uw bedrijf breken of maken. Efficiënte ondersteuning op elk platform is dus cruciaal. LiveAgent is een oplossing met meerdere kanalen voor uw klantenondersteuning. U kunt dus alle klantenvragen vanaf één dashboard afhandelen zonder extra personeel in te huren.

Hoe kan uw webhostingbedrijf profiteren van LiveAgent?

De voordelen zijn onder meer verbeterde omzet, klantenervaring en klantentevredenheid. Bovendien bespaart het tijd, geld en verlaagt het de klantenverloop.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×
Plan een persoonlijk gesprek en ontdek hoe LiveAgent uw bedrijf kan helpen.

We zijn op meerdere data beschikbaar

Plan een demo