Creëer een positieve klantenervaring die uw klanten aan het praten zal brengen.
Verbeter het percentage eerste reacties met geautomatiseerde ticketroutering.
Verminder de toestroom van supporttickets met een kennisbank.
Maak uw aanwezigheid in de digitale wereld compleet met LiveAgent en bied een geweldige klantenservice.
Verlaag het aantal inkomende ondersteuningstickets door een uitgebreid zelfondersteuningsportaal te bieden die 24/7/365 toegankelijk is.
Bescherm de gegevens van uw klant met de modernste beveiligingsmaatregelen, waaronder HTTPS-codering, DDoS-beperking en meer.
Trek nieuwe klanten aan en verhoog de levenslange waarde van klanten door onvergetelijke ervaringen te bieden die positieve mond-tot-mondreclame creëren.
Webhosting en serveronderhoud vragen net zoals uw klanten veel aandacht. Eén enkel virus kan heel wat problemen veroorzaken zowel voor de infrastructuur als voor uw succes. Breng uw klanten onmiddellijk op de hoogte via realtime livechat en bied hen een oplossing op maat.
Vragen, verzoeken, problemen, aanvragen … Uw klanten hebben verschillende noden die moeten worden opgelost. Bouw uw eigen klantenportaal uit met informatie en vaak gestelde vragen en geef uw klanten de mogelijkheid om zelf naar de antwoorden te zoeken. Uw vertegenwoordigers kunnen zich nu concentreren op verschillende aspecten alsook meer persoonlijke hulp bieden.
Doorbreek de grenzen van meerdere kanalen die uw klanten gebruiken om met u in contact te komen. Begin met het oplossen van een probleem via Livechat tijdens de kantooruren, ga ‘s avonds verder met het ticket en rond het verzoek de volgende dag telefonisch af . Alles op dezelfde plaats- netjes en overzichtelijk. Zie uw inkomsten groeien.
Analyseer en vergelijk LiveAgent met verschillende klantenondersteuningsoplossingen en kies er een met de meest relevante functies voor uw branche en de beste prijs .
Lees onze succesverhalen en getuigenissen en ontdek hoe LiveAgent uw klantenondersteuning naar een hoger niveau kan brengen en de tevredenheid van uw klanten kan vergroten.
Gemiddelde verwerkingstijd (AHT)
AHT is essentieel in klantenservice, met gemiddelde duur van klanteninteracties. LiveAgent biedt uitgebreide tijdregistratie en helpdesksoftware. Probeer het gratis voor 14 dagen.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team